Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152
zoeken in:
0
geplaatst: 9 november 2013, 17:10 uur
26.
Chelsea Wolfe - Flatlands 7,5
Chimes & Bells City Lies 7
Thee Oh Sees - Lupine Dominus 8
Xavier Rudd - Spirit Bird 8,3
8-3-5-8
Deadline 9-11 18.00.
Chelsea Wolfe - Flatlands 7,5
Chimes & Bells City Lies 7
Thee Oh Sees - Lupine Dominus 8
Xavier Rudd - Spirit Bird 8,3
8-3-5-8
Deadline 9-11 18.00.
0
geplaatst: 9 november 2013, 17:47 uur
Nog net voor de deadline (sterke ronde trouwens):
26.
Chelsea Wolfe - Flatlands 8,2
Chimes & Bells City Lies 6,5
Thee Oh Sees - Lupine Dominus 8,1
Xavier Rudd - Spirit Bird 8,0
9-3-6-8
Deadline 9-11 18.00
26.
Chelsea Wolfe - Flatlands 8,2
Chimes & Bells City Lies 6,5
Thee Oh Sees - Lupine Dominus 8,1
Xavier Rudd - Spirit Bird 8,0
9-3-6-8
Deadline 9-11 18.00
0
geplaatst: 9 november 2013, 17:53 uur
Ook nog net voor de deadline:
26.
Chelsea Wolfe - Flatlands 8.2
Chimes & Bells City Lies 6.1
Thee Oh Sees - Lupine Dominus 8.4
Xavier Rudd - Spirit Bird 7.8
10-3-7-8
Deadline 9-11 18.00
26.
Chelsea Wolfe - Flatlands 8.2
Chimes & Bells City Lies 6.1
Thee Oh Sees - Lupine Dominus 8.4
Xavier Rudd - Spirit Bird 7.8
10-3-7-8
Deadline 9-11 18.00
0
geplaatst: 9 november 2013, 17:56 uur
Zowaar ook weer een keertje op tijd.
Leuke ronde. Nog geen echte uitschieters, maar veelbelovend genoeg voor wat extra luistersessies.
26.
Chelsea Wolfe - Flatlands 7,0
Afgaand op stem en stijl heeft ze vast wel nummers die ik nog leuker vind, dus zal hier wel meer van gaan opzoeken.
Chimes & Bells City Lies 7,0
Het heeft net iets irritants (mogelijk het eerder gememoreerde blikkerige) om er meer punten aan te geven. Misschien een kwestie van gewenning
Thee Oh Sees - Lupine Dominus 7,5
Van deze band heb ik een paar jaar geleden wel het een en ander beluisterd, maar dat was weer weggezakt. Dit nummer is nieuw voor mij en leuk genoeg om de draad weer op te pakken.
Xavier Rudd - Spirit Bird 7,5
Ik kende alleen het album White Moth. Dat werd na een paar keer wel wat saaiig. Hier zit al een stuk meer in, dus Xavier ga ik een tweede kans geven.
10-3-8-9
Deadline 9-11 18.00.
Leuke ronde. Nog geen echte uitschieters, maar veelbelovend genoeg voor wat extra luistersessies.
26.
Chelsea Wolfe - Flatlands 7,0
Afgaand op stem en stijl heeft ze vast wel nummers die ik nog leuker vind, dus zal hier wel meer van gaan opzoeken.
Chimes & Bells City Lies 7,0
Het heeft net iets irritants (mogelijk het eerder gememoreerde blikkerige) om er meer punten aan te geven. Misschien een kwestie van gewenning
Thee Oh Sees - Lupine Dominus 7,5
Van deze band heb ik een paar jaar geleden wel het een en ander beluisterd, maar dat was weer weggezakt. Dit nummer is nieuw voor mij en leuk genoeg om de draad weer op te pakken.
Xavier Rudd - Spirit Bird 7,5
Ik kende alleen het album White Moth. Dat werd na een paar keer wel wat saaiig. Hier zit al een stuk meer in, dus Xavier ga ik een tweede kans geven.
10-3-8-9
Deadline 9-11 18.00.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 9 november 2013, 18:00 uur
Uitslag:
1. Chelsea Wolfe - Flatlands 10 pt gem: 7,69
2. Xavier Rudd - Spirit Bird 9 pt gem: 7,79
3. Thee Oh Sees - Lupine Dominus 8 pt gem: 7,55 lijkt me genoeg voor 3de ronde
4. Chimes & Bells City Lies 3 pt gem: 6,89
1. Chelsea Wolfe - Flatlands 10 pt gem: 7,69
2. Xavier Rudd - Spirit Bird 9 pt gem: 7,79
3. Thee Oh Sees - Lupine Dominus 8 pt gem: 7,55 lijkt me genoeg voor 3de ronde
4. Chimes & Bells City Lies 3 pt gem: 6,89
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 9 november 2013, 18:00 uur
27.
Current 93 - Rosy Star Tears From Heaven
Molotov - Apocalypshit
JBM – Crooked Branches
Sieben - Lucifer on the Moor
Deadline 10-11 18.00
Molotov - Apocalypshit
JBM – Crooked Branches
Deadline 10-11 18.00
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 9 november 2013, 18:20 uur
27.
Current 93 - Rosy Star Tears From Heaven 7,1
Halloween is net te laat, voor deze soundtrack van Sméagol van Lord of the rings, ik mag dit wel al denk ik wel dat dit op den duur gaat vervelen, abrupte einde, denk ik een overgang naar een volgend nummer.
Molotov - Apocalypshit 7
Schrik oordoptjes is, en er brult iets in mijn oor, Sepeltura light zo mijn interpretatie, en ik vond de eerste noot de spannendste.
JBM – Crooked Branches 7,3
Mooi gezongen liedje, prettige sfeer, soms referentie aan Kodaline, een goeie zanger.
Sieben - Lucifer on the Moor 7,7
Mooi nummer met de viool, tempo versnelling was waarop ik zat te w88 en voila daar was hij.
0-0-1-1
Deadline 10-11 18.00
Current 93 - Rosy Star Tears From Heaven 7,1
Halloween is net te laat, voor deze soundtrack van Sméagol van Lord of the rings, ik mag dit wel al denk ik wel dat dit op den duur gaat vervelen, abrupte einde, denk ik een overgang naar een volgend nummer.
Molotov - Apocalypshit 7
Schrik oordoptjes is, en er brult iets in mijn oor, Sepeltura light zo mijn interpretatie, en ik vond de eerste noot de spannendste.
JBM – Crooked Branches 7,3
Mooi gezongen liedje, prettige sfeer, soms referentie aan Kodaline, een goeie zanger.
Mooi nummer met de viool, tempo versnelling was waarop ik zat te w88 en voila daar was hij.
0-0-1-1
Deadline 10-11 18.00
0
geplaatst: 9 november 2013, 20:03 uur
27.
1. Current 93 - Rosy Star Tears From Heaven 7
2. Molotov - Apocalypshit 8,5
3. JBM – Crooked Branches 7,5
4. Sieben - Lucifer on the Moor 7,7
1. Current 93 - Rosy Star Tears From Heaven // Haha, DjFrankie is al gaan lopen met de Sméagol-vergelijking. Mij deed dit idd ook onmiddellijk denken aan een gespleten conversatie tussen dit personage en zijn alter-Gollum-ego. Wel origineel en boeiend om (een keer) naar te luisteren. Leuk!
2. Molotov - Apocalypshit // Deze track zit zo knalvol adrenaline dat ik er haast zelf van in mijn onderbroek door de woestijn wil gaan rennen. En N-methyl-1-phenylpropan-2-amine bereiden, maar dat spreekt vanzelf. Het is maar pas toen ik de rest van dit album checkte, dat ik er achter kwam dat dit 'hiphop' zou zijn. Ik verwacht van deze nominatie niet onmiddellijk echt veel, maar 'k wou hem sowieso eens in deze groep smijten. En voor de rest: "FU** YOU BOGDAN! AND YOUR EYEBROWS!"
3. JBM – Crooked Branches // Mooi sfeervol plaatje. Kan ik evenzeer van genieten.
4. Sieben - Lucifer on the Moor // Titel past perfect bij de huidige Zwarte Pieten-hetze, da's ook toevallig. Goede en geleidelijke opbouw. Dit kan ik ook wel zeer verdragen. Ik sluit me aan bij het groepje dat al erg te spreken is over de kwaliteit van deze editie!
0-1-2-1
Deadline 10-11 18.00
1. Current 93 - Rosy Star Tears From Heaven 7
2. Molotov - Apocalypshit 8,5
3. JBM – Crooked Branches 7,5
4. Sieben - Lucifer on the Moor 7,7
1. Current 93 - Rosy Star Tears From Heaven // Haha, DjFrankie is al gaan lopen met de Sméagol-vergelijking. Mij deed dit idd ook onmiddellijk denken aan een gespleten conversatie tussen dit personage en zijn alter-Gollum-ego. Wel origineel en boeiend om (een keer) naar te luisteren. Leuk!
2. Molotov - Apocalypshit // Deze track zit zo knalvol adrenaline dat ik er haast zelf van in mijn onderbroek door de woestijn wil gaan rennen. En N-methyl-1-phenylpropan-2-amine bereiden, maar dat spreekt vanzelf. Het is maar pas toen ik de rest van dit album checkte, dat ik er achter kwam dat dit 'hiphop' zou zijn. Ik verwacht van deze nominatie niet onmiddellijk echt veel, maar 'k wou hem sowieso eens in deze groep smijten. En voor de rest: "FU** YOU BOGDAN! AND YOUR EYEBROWS!"
3. JBM – Crooked Branches // Mooi sfeervol plaatje. Kan ik evenzeer van genieten.
4. Sieben - Lucifer on the Moor // Titel past perfect bij de huidige Zwarte Pieten-hetze, da's ook toevallig. Goede en geleidelijke opbouw. Dit kan ik ook wel zeer verdragen. Ik sluit me aan bij het groepje dat al erg te spreken is over de kwaliteit van deze editie!
0-1-2-1
Deadline 10-11 18.00
0
geplaatst: 9 november 2013, 20:32 uur
27.
Current 93 - Rosy Star Tears From Heaven 5
Molotov - Apocalypshit 5,5
JBM – Crooked Branches 6,5
Sieben - Lucifer on the Moor 5,5
- Current 93 - Rosy Star Tears From Heaven
Lugubere schizo singer-songwriter, zo weggelopen uit een vervelende familieavonturenfilm. Geef ‘m die ring en laat ‘t ophouden! (En ik ben derde blijkbaar)
- Molotov - Apocalypshit
Bijna dacht in een eigenzinnige instrumentale funktrack te krijgen. Maar dan luidt die schreeuwlelijk de apocalyps in en kan ik me niet snel genoeg van kant maken.
- JBM – Crooked Branches
Aangename, warme muziek met een ietwat zeurderige zanger. Prima aanhoorbaar, weinig chemie. Te zondags voor deze zaterdag.
- Sieben - Lucifer on the Moor
Dit is me te opgezwollen. Mooie instrumentkeuze, maar het flauwe nummer kan al die bombast niet aan.
0-2-3-1
Deadline 10-11 18.00
Current 93 - Rosy Star Tears From Heaven 5
Molotov - Apocalypshit 5,5
JBM – Crooked Branches 6,5
Sieben - Lucifer on the Moor 5,5
- Current 93 - Rosy Star Tears From Heaven
Lugubere schizo singer-songwriter, zo weggelopen uit een vervelende familieavonturenfilm. Geef ‘m die ring en laat ‘t ophouden! (En ik ben derde blijkbaar)
- Molotov - Apocalypshit
Bijna dacht in een eigenzinnige instrumentale funktrack te krijgen. Maar dan luidt die schreeuwlelijk de apocalyps in en kan ik me niet snel genoeg van kant maken.
- JBM – Crooked Branches
Aangename, warme muziek met een ietwat zeurderige zanger. Prima aanhoorbaar, weinig chemie. Te zondags voor deze zaterdag.
- Sieben - Lucifer on the Moor
Dit is me te opgezwollen. Mooie instrumentkeuze, maar het flauwe nummer kan al die bombast niet aan.
0-2-3-1
Deadline 10-11 18.00
0
geplaatst: 9 november 2013, 20:54 uur
27.
Current 93 - Rosy Star Tears From Heaven: Vreemde creepy muziek. Folky mix tussen Bauhaus en Cradle Of Filth. 7,5
Molotov – Apocalypshit: Mexicaanse Korn? Wel grappig. 7
JBM – Crooked Branches: Dus niet onze eigen Jan Bart Meyers, wat ik dus dacht. Singer-Songwriter die het op Roepaen goed zou doen, 7,7
Sieben - Lucifer on the Moor: Wel spannend, lijkt mij een gedeelte van een langer verhaal. De Fik Er In!! 8,5
0-2-4-2
Deadline 10-11 18.00
Current 93 - Rosy Star Tears From Heaven: Vreemde creepy muziek. Folky mix tussen Bauhaus en Cradle Of Filth. 7,5
Molotov – Apocalypshit: Mexicaanse Korn? Wel grappig. 7
JBM – Crooked Branches: Dus niet onze eigen Jan Bart Meyers, wat ik dus dacht. Singer-Songwriter die het op Roepaen goed zou doen, 7,7
Sieben - Lucifer on the Moor: Wel spannend, lijkt mij een gedeelte van een langer verhaal. De Fik Er In!! 8,5
0-2-4-2
Deadline 10-11 18.00
0
geplaatst: 9 november 2013, 20:59 uur
herman schreef:
Dit is een band die je echt live moet zien inderdaad, dan valt alles op zijn plek. Voor mij de beste liveband in het rockgenre die ik de laatste 10 jaar heb gezien. Vond ze zelfs beter dan Nick Cave op Primavera dit jaar.
(en die was eigenlijk ook al een 10 waard).
(quote)
Dit is een band die je echt live moet zien inderdaad, dan valt alles op zijn plek. Voor mij de beste liveband in het rockgenre die ik de laatste 10 jaar heb gezien. Vond ze zelfs beter dan Nick Cave op Primavera dit jaar.
(en die was eigenlijk ook al een 10 waard). Beter dan Cave bestaat dus niet! Maar ik heb er zeer goede verhalen over gelezen over hun live optredens dus de eerste de beste mogelijkheid hier in den lande zou ik dolgraag willen aangrijpen om me daar eens in onder te dompelen.
0
geplaatst: 9 november 2013, 21:39 uur
Nick Cave live is altijd een feest, elk optreden klinkt anders, maar altijd weer erg goed.
0
geplaatst: 9 november 2013, 23:44 uur
27.
Muziek voor een horror scene? Met filmbeelden misschien wel aardig, zo als los nummer vind ik dit niet boeiend 5,0
Molotov - Apocalypshit
Wat een drukke (adhd-) muziek en de "zang" is niet echt geweldig 5,0
JBM - Crooked Branches
Mooi nummer, rustig maar wel prettig 7,5
Fijne sfeer in een langzaam aanzwellend nummer zonder bombastisch te worden (al hoort kemm vreemd genoeg wel bombast) 8,5
0-2-5-3
Deadline 10-11 18.00
@2MY... jouw rondepunten komen niet overeen met de cijferscores, waarschijnlijk heb je of twee cijfers omgedraaid, of je hebt een rondepunt verkeerd geteld.
Muziek voor een horror scene? Met filmbeelden misschien wel aardig, zo als los nummer vind ik dit niet boeiend 5,0
Molotov - Apocalypshit
Wat een drukke (adhd-) muziek en de "zang" is niet echt geweldig 5,0
JBM - Crooked Branches
Mooi nummer, rustig maar wel prettig 7,5
Fijne sfeer in een langzaam aanzwellend nummer zonder bombastisch te worden (al hoort kemm vreemd genoeg wel bombast) 8,5
0-2-5-3
Deadline 10-11 18.00
@2MY... jouw rondepunten komen niet overeen met de cijferscores, waarschijnlijk heb je of twee cijfers omgedraaid, of je hebt een rondepunt verkeerd geteld.
0
geplaatst: 9 november 2013, 23:44 uur
In ronde 29 staat een nummer van UNKLE, welke als bonustrack op dit album met 66 stemmen staat, wat doen we hier mee?
UNKLE - Where Did the Night Fall (2010)
UNKLE - Where Did the Night Fall (2010)
0
geplaatst: 9 november 2013, 23:50 uur
Dat is verrassend, ik dacht toch alle albums (dubbel) gecheckt te hebben (of staan die bonustracks er nog niet zo lang op deze site bij?)
0
geplaatst: 9 november 2013, 23:53 uur
Volgens mij wel al een tijdje.
Ik heb de site zo ingesteld dat de bonustracks altijd zichtbaar zijn.
Ik heb de site zo ingesteld dat de bonustracks altijd zichtbaar zijn.
0
geplaatst: 9 november 2013, 23:57 uur
Het viel mij nu pas op, UNKLE is een bekende naam, dus ik was wel benieuwd van welk album, bij de clip stond een link naar dit album.
0
geplaatst: 10 november 2013, 00:00 uur
Ik dacht dat de EP uniek was met verschillende gastartiesten, ben verrast dat die ook op een bonus-cd staan. Frank moet maar even kijken, ik kan ook gewoon een andere nominatie opgeven.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 10 november 2013, 00:04 uur
Salvadore schreef:
Ik dacht dat de EP uniek was met verschillende gastartiesten, ben verrast dat die ook op een bonus-cd staan. Frank moet maar even kijken, ik kan ook gewoon een andere nominatie opgeven.
Ja ik zag het net ook, heb zelf een digitale versie zonder de bonusnummers, ik zie dat alle nummersvan die e.p. op de bonus staan, zelfs een fout bij dat nummer van Gavin Clarke. Correctie ingediend.
Ik zou gaan voor een andere nominatie, we zijn er op tijd bij, en zo kan er geen discussie ontstaan.
0
geplaatst: 10 november 2013, 00:05 uur
Nummer is in ieder geval wel goed, toch wel 8 punten waard. 

0
geplaatst: 10 november 2013, 00:54 uur
0
geplaatst: 10 november 2013, 02:04 uur
Van dat album had ik een andere gekozen maar wel leuk Creatures erbij.
0
geplaatst: 10 november 2013, 08:42 uur
Salvadore schreef:
0-2-5-3
Deadline 10-11 18.00
0-2-5-3
Deadline 10-11 18.00
Juist! De correcte score is nu
0-2-4-4
0
geplaatst: 10 november 2013, 10:58 uur
27.
Current 93 - Rosy Star Tears From Heaven 9
Molotov - Apocalypshit 6,8
JBM – Crooked Branches 6,3
Ik heb smakelijk gelachen om de Sméagol vergelijking. Ja Current 93 klinkt misschien wat schizofreen maar god wat is het machtig mooi en spannend de dark folk van David Tibet. Ik ben een bescheiden fan van het werk van Current 93 en waardeer deze inbreng dan ook met een punt.
Molotov - Apocalypshit
Grappig funky nummer de taal is grappig de stem ietsjes minder fijn. Zit dit in Breaking Bad ja. Weer een goede reden om te herzien dit nummer te ontdekken (hoewel als ik de tekst goed interpreteer zit dit heel erg in het begin van de serie). Nee ik hou mijn kleren toch maar aan en blijf lekker binnen.
JBM – Crooked Branches
Een zondagochtend liedje kabbelt rustig aan mijn oren voorbij. Het is mooi maar ja dat zijn zoveel van dit soort liedjes. Het komt niet met de kop boven het maaiveld uit.
Sferisch nummer lekkere piepviooltjes ik mag dit wel. 2e puntje van deze ronde.
1-2-4-5
Deadline 10-11 18.00
Current 93 - Rosy Star Tears From Heaven 9
Molotov - Apocalypshit 6,8
JBM – Crooked Branches 6,3
Ik heb smakelijk gelachen om de Sméagol vergelijking. Ja Current 93 klinkt misschien wat schizofreen maar god wat is het machtig mooi en spannend de dark folk van David Tibet. Ik ben een bescheiden fan van het werk van Current 93 en waardeer deze inbreng dan ook met een punt.
Molotov - Apocalypshit
Grappig funky nummer de taal is grappig de stem ietsjes minder fijn. Zit dit in Breaking Bad ja. Weer een goede reden om te herzien dit nummer te ontdekken (hoewel als ik de tekst goed interpreteer zit dit heel erg in het begin van de serie). Nee ik hou mijn kleren toch maar aan en blijf lekker binnen.
JBM – Crooked Branches
Een zondagochtend liedje kabbelt rustig aan mijn oren voorbij. Het is mooi maar ja dat zijn zoveel van dit soort liedjes. Het komt niet met de kop boven het maaiveld uit.
Sferisch nummer lekkere piepviooltjes ik mag dit wel. 2e puntje van deze ronde.
1-2-4-5
Deadline 10-11 18.00
0
geplaatst: 10 november 2013, 12:41 uur
27.
Current 93 - Rosy Star Tears From Heaven 7,4
Molotov - Apocalypshit 7,5
JBM – Crooked Branches 7,8
Sieben - Lucifer on the Moor 6,8
Zingt alsof ie door de duivel is bezeten, dat is wel even heel erg wennen want verder vind ik het nummer wel ok. Maar als je er doorheen luistert en het nummer een paar keer draait vind ik het totaalplaatje ook niet eens zo slecht. Wat Salvadore zegt herken ik ook wel, met filmbeelden erbij zou dit beter tot z’n recht komen dan zo als los nummer.
Molotov - Apocalypshit
Het 2e nummer in deze ronde waar ik meer over de zanger struikel dan over de muziek. Ook hier moet je je even doorheenbijten om tot de conclusie te komen dat het best wel een lekkere bak adrenaline en energie is die er over je heen gestort wordt.
JBM – Crooked Branches
Mooi ingetogen nummer, lekkere zeurdirige zanger ook. Ik hou hier wel van.
Op zich niet slecht maar ook ik vind hier net iets te veel bombast in doorklinken om het echt goed te vinden en een hoog cijfer te geven.
1-3-5-5
Deadline 10-11 18.00
Current 93 - Rosy Star Tears From Heaven 7,4
Molotov - Apocalypshit 7,5
JBM – Crooked Branches 7,8
Sieben - Lucifer on the Moor 6,8
Zingt alsof ie door de duivel is bezeten, dat is wel even heel erg wennen want verder vind ik het nummer wel ok. Maar als je er doorheen luistert en het nummer een paar keer draait vind ik het totaalplaatje ook niet eens zo slecht. Wat Salvadore zegt herken ik ook wel, met filmbeelden erbij zou dit beter tot z’n recht komen dan zo als los nummer.
Molotov - Apocalypshit
Het 2e nummer in deze ronde waar ik meer over de zanger struikel dan over de muziek. Ook hier moet je je even doorheenbijten om tot de conclusie te komen dat het best wel een lekkere bak adrenaline en energie is die er over je heen gestort wordt.
JBM – Crooked Branches
Mooi ingetogen nummer, lekkere zeurdirige zanger ook. Ik hou hier wel van.
Op zich niet slecht maar ook ik vind hier net iets te veel bombast in doorklinken om het echt goed te vinden en een hoog cijfer te geven.
1-3-5-5
Deadline 10-11 18.00
0
geplaatst: 10 november 2013, 12:43 uur
Heb je trouwens alsnog een kaartje voor de 17e november kunnen scoren?
0
geplaatst: 10 november 2013, 15:00 uur
27.
Current 93 - Rosy Star Tears From Heaven (6.5)
Vergelijking met Smeagol is al gemaakt. Daarom hou ik het op een muzikale vertolking van de serie The Storyteller. Leuk om een keer te luisteren, maar daar houdt het wel bij op.
Molotov - Apocalypshit (7.0)
Doet me een beetje denken aan Ill Nino, Sepultura en Labyrintho die hoek. Zang valt me alleen een
beetje tegen. Verder wel lekker energiek nummer.
JBM – Crooked Branches (8.0)
Mooi folk -achtig nummer met aantrekkelijke mompelzang,
Sieben - Lucifer on The moore (8.0)
Goede compositie in dit nummer mede dankzij de opzwepende strijkers.
1-3-6-6
Deadline 10-11 18.00
Current 93 - Rosy Star Tears From Heaven (6.5)
Vergelijking met Smeagol is al gemaakt. Daarom hou ik het op een muzikale vertolking van de serie The Storyteller. Leuk om een keer te luisteren, maar daar houdt het wel bij op.
Molotov - Apocalypshit (7.0)
Doet me een beetje denken aan Ill Nino, Sepultura en Labyrintho die hoek. Zang valt me alleen een
beetje tegen. Verder wel lekker energiek nummer.
JBM – Crooked Branches (8.0)
Mooi folk -achtig nummer met aantrekkelijke mompelzang,
Sieben - Lucifer on The moore (8.0)
Goede compositie in dit nummer mede dankzij de opzwepende strijkers.
1-3-6-6
Deadline 10-11 18.00
0
geplaatst: 10 november 2013, 16:46 uur
27.
Current 93 - Rosy Star Tears From Heaven (6.0)
Niks aan door die stem. Muzikaal wel ok.
Molotov - Apocalypshit (6,1)
Niet mijn muziek.
JBM – Crooked Branches (7,4)
Mooi nummer van deze Canadees. De zang kan gaan irriteren
Sieben - Lucifer on The moore (7,7)
Mooi nummer. Beste van deze 4.
1-3-7-7
Deadline 10-11 18.00 [/quote]
Current 93 - Rosy Star Tears From Heaven (6.0)
Niks aan door die stem. Muzikaal wel ok.
Molotov - Apocalypshit (6,1)
Niet mijn muziek.
JBM – Crooked Branches (7,4)
Mooi nummer van deze Canadees. De zang kan gaan irriteren
Sieben - Lucifer on The moore (7,7)
Mooi nummer. Beste van deze 4.
1-3-7-7
Deadline 10-11 18.00 [/quote]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.