MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
yeahyeahyeah schreef:
Leuk zo'n volle finale! Gaat zo te zien zeker niet ten koste van de kwaliteit. Wel jammer dat Cerrone net naast de pot pist.

Inderdaad zeker met zoveel ex-aqeuo nummers 4

Cerrone, Factory Floor en Suarez allemaal uitgeschakeld Erg jammer, maar ik heb niet gestemd, dus ik heb geen reden tot klagen.

Eindelijk heb ik vakantie, dus vanaf nu heb ik eindelijk tijd om mee te spelen. Jammer van de matige timing, maar ik pik de finale graag nog even mee.

Ja, Factory Floor, Suarez en ook bijv. Disappears.. zonde, die laatste ronde heeft maar een paar afvallers opgeleverd, maar wel een paar hele goeie.

DjFrankie (moderator)
Misschien volgende keer gewoon alle 30 nummers mee laten doen in de finale, als anderen het daar mee eens zijn.
Maar als de kwaliteit dan minder is dan nu, is dat weer minder interessant

Disappears

DjFrankie (moderator)
the viking schreef:
Disappears

Die had ik ook zeker in de finale verwacht

DjFrankie schreef:
Misschien volgende keer gewoon alle 30 nummers mee laten doen in de finale, als anderen het daar mee eens zijn.
Maar als de kwaliteit dan minder is dan nu, is dat weer minder interessant

Volgens mij gewoon weer terug naar de beste 3 door; alle nummers 4 (hoe jammer ik dat ook zou vinden) vallen dan gewoon af.

Jammer van Cerrone ja, zou mijn absolute nummer 1 zijn geweest. En Mark Stewart nummer 2. Nouja, het zij zo. Nog eens alle nummers beluisteren en dan mijn lijstje insturen. Ben wel verrast dat ik weer een nominatie in de finale heb.

Lali Puna blijft voor mij een beetje dubbel, dat draai ik echt al 10 jaar zowat en dacht dat het album daarvan wel 100 stemmen had ofzo. Blijkbaar niet.

DjFrankie schreef:
Dat betekent dat deze 23 nummers de finale spelen welke ik op dinsdag 14 Januari ga presenteren om 19.30

Is er een Spotify-lijst? Wellicht ook van de lijst 24-152. Zou heel fijn zijn

DjFrankie (moderator)
Co Jackso schreef:
(quote)

Is er een Spotify-lijst? Wellicht ook van de lijst 24-152. Zou heel fijn zijn

Zelf ben ik niet zo bedreven in Spotify, als ik nummers niet ken uit een ladder spel zoek ik altijd eerst op you tube.
Misschien dat iemand die dit leuk vind dit kan maken

Spotify vind ik waardeloos. Ik moet nu in de ladder ook zelf alles op YouTube terugvinden.

Justus als je linksboven in het venster van Spotify onweerwolf intypt en vervolgens op alle resultaten tonen klikt en dan op het persoons icoontje van onweerwolf klikt krijg je dan niet de musicmeter luisterlijst 2014 te zien ? Als je deze kunt zien hier nogmaals op klikken en voila de volledige afspeellijst verschijnt.

Wel eerst een account aanmaken mocht je dit nog niet hebben gedaan..

Zo, ik heb alle nummers inmiddels beluisterd en het ziet ernaar uit dat er geen onvoldoendes tussen zitten! Veel zeventjes en weinig uitschieters naar boven. Al met al een fijne finale, al heb ik nog geen uitgesproken favorieten. Hopelijk komt dat na nog een paar keer luisteren vanzelf.

Ik houd me ook aanbevolen voor een Spotify-playlist. Zit nu op werk dus kan hem niet zelf maken. Mocht niemand me voor zijn dan maak ik er dit weekend wel eentje... is nog geen 3 minuten werk met de juiste tool.

herman schreef:
is nog geen 3 minuten werk met de juiste tool.
Bedankt voor de tip (Ivy). Ik ben meteen aan het vogelen gegaan en zie hier:

Alternatieve 152 2013/2014

De volgende nummers staan niet op Spotify:
Johnny Dowd - Demons and Goats
Françoiz Breut - La Certitude
Lydia Lunch - I Love How You...

DjFrankie (moderator)
Co Jackso

Geweldig Sunderland nu is er dus een spotify lijst.

Mijn dank is groot! Het lijstje zal snel volgen.

DjFrankie (moderator)
Eerste 3 lijstjes zijn binnen, zit nu 1 nummer bij dat eruit springt

DjFrankie (moderator)
5 lijsten nu binnen, ook de quotes van 2MY zijn al binnen,

Ik ben heel erg benieuwd welke nummers hoge ogen gaan gooien in deze finale. Ik had zelf al wat namen in mijn hoofd en ben toen gaan kijken welke nummers het in de laatste twee rondes goed hebben gedaan: Een wereld van verschil.

Voorlopig zou ik mijn geld op Eivør of Françoiz Breut zetten, al hou ik er rekening mee dat ik er compleet naast kan zitten.

Edit: Wacht eens, kampioenenmaker herman heeft nog een nominatie in het spel. Dan zal Hauschka wel gaan winnen Dat is eigenlijk helemaal zo gek nog niet.

Ik verwacht in alfabetische volgorde deze nummers in de top 5: Chelsea Wolfe, Eivør, Hauschka, Lhasa de Sela en Piano Magic.

DjFrankie (moderator)
Kan nu al zeggen dat er 2 niet bij staan bij El Ninjo die het heel goed doen, na 7 lijstjes

2MY
Bij het bij-elkaar-sprokkelen van de quotes viel het me op dat meerdere finalisten in eerste instantie behoorlijk slechte commentaren kregen, en soms zelfs onvoldoendes...

Echt negatieve uitschieters waren er wat mij betreft deze keer niet bij, mijn nummer 1 was wél snel duidelijk. En uit sportiviteit is dat niet m´n eigen nominatie...

DjFrankie (moderator)
2MY schreef:
. En uit sportiviteit is dat niet m´n eigen nominatie...

Valt mij bij veel lijstjes op deze sportiviteit. Of gewoon de beste ontdekking.

Ik zie dat ik wat onvoldoendes heb gegeven aan nummers die in de finale staan. Snap ook echt niet wat er zo goed is aan Rowland S. Howard (4) en Barry Adamson (5). Waren wat mij betreft niet door de eerste ronde gekomen... Maar goed, 't blijft een onvoorspelbaar spelletje. Hauschka had ik ook niet zo kansrijk ingeschat eigenlijk.

Rowland S. Howard is gewoon heel erg geniaal hoor

Blijkbaar een love-and-hate artiest want ook bij mij staat hij niet bepaald hoog.

Stond bij mij ook op het pré nominatielijstje dus ....

2MY schreef:
mijn nummer 1 was wél snel duidelijk. En uit sportiviteit is dat niet m´n eigen nominatie...

Idem hier...al is dat gewoon omdat ik dat ook het beste nummer vind en beter dan mijn eigen 3 nominaties die de finale gehaald hebben want anders had ik gewoon iets van mezelf op 1 gezet...er zijn trouwens nog 2 nummers die zich tussen mijn eigen nominaties genesteld hebben, de kwaliteit van deze finale ligt wat mij betreft erg hoog.

Ik zet ook gewoon het beste nummer op 1, ongeacht van wie de nominatie is. Dus dat kan ook gewoon Hauschka zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:54 uur

geplaatst: vandaag om 05:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.