Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 17 mei 2012, 18:00 uur
37.
Acoustic Alchemy - Angel of the South
Magtens Korridorer - Nordhavn Station
Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is
The Soundtrack of our Lives – Sister Surround
0-0-0-0
Deadline: 18-5-2012 18.00
Acoustic Alchemy - Angel of the South
Magtens Korridorer - Nordhavn Station
The Soundtrack of our Lives – Sister Surround
0-0-0-0
Deadline: 18-5-2012 18.00
0
geplaatst: 17 mei 2012, 18:20 uur
37.
1. Acoustic Alchemy - Angel of the South 8,5
2. Magtens Korridorer - Nordhavn Station 8,1
3. Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is 8
4. The Soundtrack of our Lives – Sister Surround 8
1. Acoustic Alchemy - Angel of the South - het genre is me even worst, maar dit klinkt echt geweldig. Koptelefoon en een wijntje vormen een gratis tip!
2. Magtens Korridorer - Nordhavn Station - ook een goeie track... De taal is wat vreemd, maar qua instrumenten lijkt het op poprock met het accent op de rock. Of ik kan ook gewoon niks schrijven, misschien beter soms.
3. Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is - goeie ronde!
4. The Soundtrack of our Lives – Sister Surround - zie nummer 3
ofwel was ik opmerkelijk goed gezind (en mogelijk bijgevolg gul in het puntentoekennen), ofwel was het gewoonweg een goeie ronde! Zonder eigen nominatie zelfs.
1-1-0-0
Deadline: 18-5-2012
1. Acoustic Alchemy - Angel of the South 8,5
2. Magtens Korridorer - Nordhavn Station 8,1
3. Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is 8
4. The Soundtrack of our Lives – Sister Surround 8
1. Acoustic Alchemy - Angel of the South - het genre is me even worst, maar dit klinkt echt geweldig. Koptelefoon en een wijntje vormen een gratis tip!
2. Magtens Korridorer - Nordhavn Station - ook een goeie track... De taal is wat vreemd, maar qua instrumenten lijkt het op poprock met het accent op de rock. Of ik kan ook gewoon niks schrijven, misschien beter soms.
3. Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is - goeie ronde!
4. The Soundtrack of our Lives – Sister Surround - zie nummer 3
ofwel was ik opmerkelijk goed gezind (en mogelijk bijgevolg gul in het puntentoekennen), ofwel was het gewoonweg een goeie ronde! Zonder eigen nominatie zelfs.
1-1-0-0
0
geplaatst: 17 mei 2012, 18:58 uur
37.
1. Acoustic Alchemy - Angel of the South
Erg smooth die jazz...daar zal niemand een paniek aanval van krijgen.
Maar is okee hoor ;blift net aan de goede kant van de lijn, anders was het wel erg Francis Goya- erig geworden. ( 7,5)
2. Magtens Korridorer - Nordhavn Station
Mooi geproduceerd, mijn Deens is niet meer wat het geweest is, maar prima kennismaking.
Eindelijk ook eens een goede zanger.
(8,4)
3. Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is
Mooi dat repetitieve drumpatroon en een fraaie opbouw; had alleen een spannender eind verwacht. Goede reminiscenties aan Terry Riley.
(8.7)
4. The Soundtrack of our Lives – Sister Surround
Er zit iets knulligs in, iets zoals bijvoorbeeld een Ram Jam dat ook heeft, maar het is een leuk catchy liedje. Hedendaagse bubble-gum pop met een gladgeschuurd scherp rock randje . Of zo.
(7,8)
1-2-1-0
1. Acoustic Alchemy - Angel of the South
Erg smooth die jazz...daar zal niemand een paniek aanval van krijgen.
Maar is okee hoor ;blift net aan de goede kant van de lijn, anders was het wel erg Francis Goya- erig geworden. ( 7,5)
2. Magtens Korridorer - Nordhavn Station
Mooi geproduceerd, mijn Deens is niet meer wat het geweest is, maar prima kennismaking.
Eindelijk ook eens een goede zanger.
(8,4)
3. Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is
Mooi dat repetitieve drumpatroon en een fraaie opbouw; had alleen een spannender eind verwacht. Goede reminiscenties aan Terry Riley.
(8.7)
4. The Soundtrack of our Lives – Sister Surround
Er zit iets knulligs in, iets zoals bijvoorbeeld een Ram Jam dat ook heeft, maar het is een leuk catchy liedje. Hedendaagse bubble-gum pop met een gladgeschuurd scherp rock randje . Of zo.
(7,8)
1-2-1-0
0
geplaatst: 17 mei 2012, 19:14 uur
37.
Acoustic Alchemy - Angel of the South 7
Magtens Korridorer - Nordhavn Station 5
Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is 8
The Soundtrack of our Lives – Sister Surround 7
- Acoustic Alchemy - Angel of the South
Lekker relaxed muziekje voor in de hangmat bij een aangenaam lenterig weertje (of zomers, maar dat lijkt hier naar buiten kijkend voorlopig nogal ambitieus..)! Het klinkt ook wel erg gladjes en braaf, waardoor het voor dieper gaande muzikale doeleinden minder geschikt is...
- Magtens Korridorer - Nordhavn Station
Het enige wat echt opvalt is de Scandinavische taal, wat eigenlijk gewoon aantoont dat je in alle windstreken wel zulke bandjes vindt. Lokaal houden, zou ik zeggen...
- Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is
Ook weer zo’n heerlijk relax nummer! Al zit hier wel meer spanning in, met zijn zinderende en zweverige instrumentatie. Lekker spacy op een bijzonder subtiele manier. Er mocht misschien nog net iets onverwachts gebeuren naar het einde toe, maar de mood is er zeker niet minder om!
- The Soundtrack of our Lives – Sister Surround
Leuk complexloos nummer met de juiste energie gebracht! Ook weer niet al te opzienbarend, maar dat is in dit geval eigenlijk geen struikelblok.
2-2-2-0
Acoustic Alchemy - Angel of the South 7
Magtens Korridorer - Nordhavn Station 5
Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is 8
The Soundtrack of our Lives – Sister Surround 7
Lekker relaxed muziekje voor in de hangmat bij een aangenaam lenterig weertje (of zomers, maar dat lijkt hier naar buiten kijkend voorlopig nogal ambitieus..)! Het klinkt ook wel erg gladjes en braaf, waardoor het voor dieper gaande muzikale doeleinden minder geschikt is...
Het enige wat echt opvalt is de Scandinavische taal, wat eigenlijk gewoon aantoont dat je in alle windstreken wel zulke bandjes vindt. Lokaal houden, zou ik zeggen...
Ook weer zo’n heerlijk relax nummer! Al zit hier wel meer spanning in, met zijn zinderende en zweverige instrumentatie. Lekker spacy op een bijzonder subtiele manier. Er mocht misschien nog net iets onverwachts gebeuren naar het einde toe, maar de mood is er zeker niet minder om!
Leuk complexloos nummer met de juiste energie gebracht! Ook weer niet al te opzienbarend, maar dat is in dit geval eigenlijk geen struikelblok.
2-2-2-0
0
geplaatst: 17 mei 2012, 20:06 uur
37
Acoustic Alchemy - Angel of the South: Teveel achtergrondmuziek. Prima gespeeld, maar niet boeiend genoeg. Beetje het Dire Straits principe. 6
Magtens Korridorer - Nordhavn Station: Mooi popnummer; stoor me er niet aan dat ik het niet kan verstaan. 8
Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is: Mooie opbouw, moet aan The Box van Orbital denken. 9
The Soundtrack of our Lives – Sister Surround: Beetje Brown Sugar van The Stones met de zang van The Charlatans; toch wel goed. 8,5
2-2-3-1
Acoustic Alchemy - Angel of the South: Teveel achtergrondmuziek. Prima gespeeld, maar niet boeiend genoeg. Beetje het Dire Straits principe. 6
Magtens Korridorer - Nordhavn Station: Mooi popnummer; stoor me er niet aan dat ik het niet kan verstaan. 8
Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is: Mooie opbouw, moet aan The Box van Orbital denken. 9
The Soundtrack of our Lives – Sister Surround: Beetje Brown Sugar van The Stones met de zang van The Charlatans; toch wel goed. 8,5
2-2-3-1
0
geplaatst: 17 mei 2012, 22:03 uur
37
Acoustic Alchemy - Angel of the South: 6,5
Magtens Korridorer - Nordhavn Station: 6,5
Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is: 8,0
The Soundtrack of our Lives – Sister Surround: 7,5
2-2-4-2
Magtens Korridorer - Nordhavn Station: 6,5
Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is: 8,0
The Soundtrack of our Lives – Sister Surround: 7,5
2-2-4-2
0
geplaatst: 17 mei 2012, 22:58 uur
37
Magtens Korridorer - Nordhavn Station: 6
Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is: 6,4
The Soundtrack of our Lives – Sister Surround: 8,3
3-2-4-3
Magtens Korridorer - Nordhavn Station: 6
Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is: 6,4
The Soundtrack of our Lives – Sister Surround: 8,3

3-2-4-3
0
geplaatst: 17 mei 2012, 23:55 uur
37
Acoustic Alchemy - Angel of the South: 6,8
Magtens Korridorer - Nordhavn Station: 7,5
Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is: 5,4
The Soundtrack of our Lives – Sister Surround: 6,2
4-3-4-3
Deadline: 18-5-2012 (ook weer om 18.00 uur????)
Acoustic Alchemy - Angel of the South: 6,8
Magtens Korridorer - Nordhavn Station: 7,5
Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is: 5,4
The Soundtrack of our Lives – Sister Surround: 6,2
4-3-4-3
Deadline: 18-5-2012 (ook weer om 18.00 uur????)
0
geplaatst: 18 mei 2012, 00:49 uur
37.
Acoustic Alchemy - Angel of the South 6,5
Magtens Korridorer - Nordhavn Station 6,9
Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is 6,5
The Soundtrack of our Lives – Sister Surround 8,5
Het is niet zo mijn genre, kabbelt me te veel. Kan nog wel horen dat hier niet slecht gemusiceerd wordt..
Prima, lekker gezongen, niet opzienbarend, but who cares…
In dit genre is met een beperkt idee al gauw 6 minuten te vullen en dat staat me af en toe toch tegen. Tenzij ik de juiste plantensoort in huis heb.
Dit is een tamelijk geniaal popliedje als je het mij vraagt, met een clip die de plank volledig misslaat.
4-4-4-4
Acoustic Alchemy - Angel of the South 6,5
Magtens Korridorer - Nordhavn Station 6,9
Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is 6,5
The Soundtrack of our Lives – Sister Surround 8,5
Het is niet zo mijn genre, kabbelt me te veel. Kan nog wel horen dat hier niet slecht gemusiceerd wordt..
Prima, lekker gezongen, niet opzienbarend, but who cares…
In dit genre is met een beperkt idee al gauw 6 minuten te vullen en dat staat me af en toe toch tegen. Tenzij ik de juiste plantensoort in huis heb.
Dit is een tamelijk geniaal popliedje als je het mij vraagt, met een clip die de plank volledig misslaat.
4-4-4-4
0
geplaatst: 18 mei 2012, 09:32 uur
37.
Acoustic Alchemy - Angel of the South 9,2
Heerlijke relaxte jazzy muziek in een populair jasje met op de voorgrond de bepalende en aanstekelijke melodie van “string- en steelguitar”. Mooie opbouw en melodie en de aanvullende trompet is de slagroom op de taart.
Magtens Korridorer - Nordhavn Station 6,0
Aardig rocknummer.
Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is 8,0
Sfeervol, relaxed, slepend, beetje mysterieus, mooi nummer! (zou ook als filmmuziek kunnen dienen)
The Soundtrack of our Lives – Sister Surround 6,5
Aardig standaard rocknummer, raakt me niet, maar luistert makkelijk weg
5-4-5-4
Deadline: 18-5-2012 18:00
Acoustic Alchemy - Angel of the South 9,2
Heerlijke relaxte jazzy muziek in een populair jasje met op de voorgrond de bepalende en aanstekelijke melodie van “string- en steelguitar”. Mooie opbouw en melodie en de aanvullende trompet is de slagroom op de taart.
Magtens Korridorer - Nordhavn Station 6,0
Aardig rocknummer.
Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is 8,0
Sfeervol, relaxed, slepend, beetje mysterieus, mooi nummer! (zou ook als filmmuziek kunnen dienen)
The Soundtrack of our Lives – Sister Surround 6,5
Aardig standaard rocknummer, raakt me niet, maar luistert makkelijk weg
5-4-5-4
0
geplaatst: 18 mei 2012, 12:07 uur
37.
Acoustic Alchemy - Angel of the South (6,5)
Magtens Korridorer - Nordhavn Station (6,3)
Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is (6,0)
The Soundtrack of our Lives - Sister Surround (7,5)
6-4-5-5
6-4-5-5
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 18 mei 2012, 15:22 uur
37.
Acoustic Alchemy: Lekker nummer dit, weinig mis mee, klinkt erg fijn 7,8
Magtens Korridorer : Emo rock in een fijn sausje 7,6
Ensemble Economique: Weer een instrumentaal nummer, wel minder dan de eerste 7,5
The Soundtrack of our Lives: Doorsnee rocknummer, weinig mis mee. Maar nergens overtuigend 7,5
7-5-5-5
Acoustic Alchemy: Lekker nummer dit, weinig mis mee, klinkt erg fijn 7,8
Magtens Korridorer : Emo rock in een fijn sausje 7,6
Ensemble Economique: Weer een instrumentaal nummer, wel minder dan de eerste 7,5
The Soundtrack of our Lives: Doorsnee rocknummer, weinig mis mee. Maar nergens overtuigend 7,5
7-5-5-5
0
geplaatst: 18 mei 2012, 16:35 uur
't is niet omdat dit uw topic is, dat ge dubbel punten moogt geven, DjFrankie 

0
geplaatst: 18 mei 2012, 17:35 uur
37.
Acoustic Alchemy - Angel of the South 2,5
Magtens Korridorer - Nordhavn Station 5,5
Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is 9
The Soundtrack of our Lives - Sister Surround 6,5
- hier krijg ik kromme tenen van, heb het na 4 minuten zelfs afgezet. een van de eerste associaties die in me opkwam was julio iglesias in een loungejasje... mij veel te glad en netjes allemaal.
- degelijk scandinavisch rockplaatje, maar niet iets dat me echt bij zal blijven. de zang is hier wel een pluspunt, overigens.
- fraaie postrock met veel onderhuidse spanning. binnen dit genre vind ik overduidelijke climaxen juist erg voorspelbaar en daarom meer een enorm zwaktebod (was voor mij de reden het genre op een gegeven moment maar links te laten liggen), dus ik vind het eigenlijk juist goed dat die valkuil hier vermeden wordt.
- best een catchy rocknummertje. mag van mij met zijn bovenbuurman naar de volgende ronde.
7-5-6-6
Acoustic Alchemy - Angel of the South 2,5
Magtens Korridorer - Nordhavn Station 5,5
Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is 9
The Soundtrack of our Lives - Sister Surround 6,5
- hier krijg ik kromme tenen van, heb het na 4 minuten zelfs afgezet. een van de eerste associaties die in me opkwam was julio iglesias in een loungejasje... mij veel te glad en netjes allemaal.
- degelijk scandinavisch rockplaatje, maar niet iets dat me echt bij zal blijven. de zang is hier wel een pluspunt, overigens.
- fraaie postrock met veel onderhuidse spanning. binnen dit genre vind ik overduidelijke climaxen juist erg voorspelbaar en daarom meer een enorm zwaktebod (was voor mij de reden het genre op een gegeven moment maar links te laten liggen), dus ik vind het eigenlijk juist goed dat die valkuil hier vermeden wordt.
- best een catchy rocknummertje. mag van mij met zijn bovenbuurman naar de volgende ronde.
7-5-6-6
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 18 mei 2012, 18:00 uur
Uitslag:
1. Acoustic Alchemy - Angel of the South: 7 punten gem 6,67 (laagste gem, meeste punten).
2. The Soundtrack of our Lives – Sister Surround: 6 punten gem: 7,48
3. Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is: 6 punten gem: 7,42
4. Magtens Korridorer - Nordhavn Station: 5 punten gem: 6,71
1. Acoustic Alchemy - Angel of the South: 7 punten gem 6,67 (laagste gem, meeste punten).
2. The Soundtrack of our Lives – Sister Surround: 6 punten gem: 7,48
3. Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is: 6 punten gem: 7,42
4. Magtens Korridorer - Nordhavn Station: 5 punten gem: 6,71
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 18 mei 2012, 18:00 uur
Tijd voor de laatste battle: Ik maak dan de balans op en we starten maandag weer. Weekend zit vol met morgen een vrijgezellen feest en zondag onze popkwis.
38.
King Køng - Vou Matar
Blondes - You Mean So Much To Me
Mark Glynne & Bart Zwier - Friends & Celebrities
Flying Horseman – Bitter Storm
King Køng: Prima nummer uit de laatste battle deze duitsers rocken op een aparte manier. Van rock naar metal 7,8
Blondes: Electronica die lekker weglusiterd alleen duurt dit mij wat te lang, 7
Mark Glynne & Bart Zwier: Ook weer een apart nummer, maar deze kan me minder bekoren, dan King Kong 7,1
Flying Horseman: Erg spannend en mooi nummer 8,3
1-0-0-1
Deadline 19-5 18.00
De tussenronde start maandag.
38.
King Køng - Vou Matar
King Køng: Prima nummer uit de laatste battle deze duitsers rocken op een aparte manier. Van rock naar metal 7,8
Blondes: Electronica die lekker weglusiterd alleen duurt dit mij wat te lang, 7
Mark Glynne & Bart Zwier: Ook weer een apart nummer, maar deze kan me minder bekoren, dan King Kong 7,1
Flying Horseman: Erg spannend en mooi nummer 8,3
1-0-0-1
Deadline 19-5 18.00
0
geplaatst: 18 mei 2012, 18:34 uur
38.
King Køng - Vou Matar 7
Blondes - You Mean So Much To Me 8
Mark Glynne & Bart Zwier - Friends & Celebrities 7,5
Flying Horseman – Bitter Storm 7
- King Køng - Vou Matar
Voorwaarts, mars, de krachtige ritmes halen de strijdlust naar boven. Er heerst een stimulerende energie over het nummer, een toffe één-voor-allen-allen-voor-één-gezelligheid! Met de vocalen valt het helaas naar de reeds dreigende foute kant, maar al bij al is dit toch wel erg genietbaar!
- Blondes - You Mean So Much To Me
Weer zo’n mooie trip over spacy synthesizers en drumcomputers vrij van zwaartekracht. We hebben er in dit topic al een aantal gehad en geen een bleek een lange zit, ook deze 9 minuten niet. Het vocale geroezemoes van enkele dametjes maken dit soort nummers helemaal compleet; heerlijke after-disco voor 5 uur ‘s morgens als er nog slechts twee man en een paardekop op de dansvloer staat.
- Mark Glynne & Bart Zwier - Friends & Celebrities
Een trip van een heel ander kaliber, maar ook deze rommelige mannenzang en roekeloze gitaren weten een boeiende sfeer neer te zetten. Waar het nu allemaal naartoe gaat of waar je uiteindelijk zal belanden is nogal vaag, maar het intrigeert wel! Zeker als je dan leest dat Mark Glynne & Zwart Bier eigenlijk electronic maken..??
- Flying Horseman – Bitter Storm
Helaas valt ook dit nummer weer te pruimen... Het wordt zo nog moeilijk punten uitdelen deze laatste ronde. Mooi intiem geschetst waardoor het plaatje meteen duidelijk wordt. Het komt net wat minder verpletterend binnen dan de anderen, maar een mooie afsluiter van een soms geniale, soms afgrijselijke, maar meestal zeer leuke eerste ronde!
1-1-1-1
Deadline 19-5 18.00
King Køng - Vou Matar 7
Blondes - You Mean So Much To Me 8
Flying Horseman – Bitter Storm 7
- King Køng - Vou Matar
Voorwaarts, mars, de krachtige ritmes halen de strijdlust naar boven. Er heerst een stimulerende energie over het nummer, een toffe één-voor-allen-allen-voor-één-gezelligheid! Met de vocalen valt het helaas naar de reeds dreigende foute kant, maar al bij al is dit toch wel erg genietbaar!
- Blondes - You Mean So Much To Me
Weer zo’n mooie trip over spacy synthesizers en drumcomputers vrij van zwaartekracht. We hebben er in dit topic al een aantal gehad en geen een bleek een lange zit, ook deze 9 minuten niet. Het vocale geroezemoes van enkele dametjes maken dit soort nummers helemaal compleet; heerlijke after-disco voor 5 uur ‘s morgens als er nog slechts twee man en een paardekop op de dansvloer staat.
- Mark Glynne & Bart Zwier - Friends & Celebrities
Een trip van een heel ander kaliber, maar ook deze rommelige mannenzang en roekeloze gitaren weten een boeiende sfeer neer te zetten. Waar het nu allemaal naartoe gaat of waar je uiteindelijk zal belanden is nogal vaag, maar het intrigeert wel! Zeker als je dan leest dat Mark Glynne & Zwart Bier eigenlijk electronic maken..??
- Flying Horseman – Bitter Storm
Helaas valt ook dit nummer weer te pruimen... Het wordt zo nog moeilijk punten uitdelen deze laatste ronde. Mooi intiem geschetst waardoor het plaatje meteen duidelijk wordt. Het komt net wat minder verpletterend binnen dan de anderen, maar een mooie afsluiter van een soms geniale, soms afgrijselijke, maar meestal zeer leuke eerste ronde!
1-1-1-1
Deadline 19-5 18.00
0
geplaatst: 18 mei 2012, 18:41 uur
Namens Lebowski, die nu op de boot naar Newcastle zit:
38.
King Køng - Vou Matar 6,5
Blondes - You Mean So Much To Me 7
Mark Glynne & Bart Zwier - Friends & Celebrities 8
Flying Horseman – Bitter Storm 8,2
King Køng - Vou Matar
Vlakke rock, ik kon hier met geen mogelijkheid een jaartal aan hangen. 1992 dus. Eindigt wel leuk met een Van Halen-gitaartje.
Niet mijn afdeling, maar dit nummer is wel erg fraai opgebouwd.
Lekker ongrijpbaar, obscure electronische wave van eigen bodem…
Zo zeg, dit is goed! Heerlijk sfeervol en spannend, sluit mooi aan bij het vorige nummer. Jammer dat ik het woord ongrijpbaar al gebruikt heb.
Nederland-België 1-1
1-1-2-2
38.
Blondes - You Mean So Much To Me 7
Mark Glynne & Bart Zwier - Friends & Celebrities 8
Flying Horseman – Bitter Storm 8,2
King Køng - Vou Matar
Vlakke rock, ik kon hier met geen mogelijkheid een jaartal aan hangen. 1992 dus. Eindigt wel leuk met een Van Halen-gitaartje.
Niet mijn afdeling, maar dit nummer is wel erg fraai opgebouwd.
Lekker ongrijpbaar, obscure electronische wave van eigen bodem…
Zo zeg, dit is goed! Heerlijk sfeervol en spannend, sluit mooi aan bij het vorige nummer. Jammer dat ik het woord ongrijpbaar al gebruikt heb.
Nederland-België 1-1
1-1-2-2
0
geplaatst: 18 mei 2012, 19:26 uur
38.
King Køng - Vou Matar: Prima herhalend ritme; niet onaardig punky gebeuren, met later de bekende Faith No More riff van Epic. 7
Blondes - You Mean So Much To Me: Niet echt mijn ding. 4
Mark Glynne & Bart Zwier - Friends & Celebrities: Muzikaal zeker goed, maar net te langdradig. 7,2
Flying Horseman – Bitter Storm: Beetje zacht, maar wel goed. Bouwt zich langzaam op. 8
1-1--3-3
Deadline 19-5 18.00
King Køng - Vou Matar: Prima herhalend ritme; niet onaardig punky gebeuren, met later de bekende Faith No More riff van Epic. 7
Blondes - You Mean So Much To Me: Niet echt mijn ding. 4
Mark Glynne & Bart Zwier - Friends & Celebrities: Muzikaal zeker goed, maar net te langdradig. 7,2
Flying Horseman – Bitter Storm: Beetje zacht, maar wel goed. Bouwt zich langzaam op. 8
1-1--3-3
Deadline 19-5 18.00
0
geplaatst: 18 mei 2012, 19:40 uur
8.
King Køng - Vou Matar
Geen echte straf om dit te moeten beluisteren maar raak geen moment in vervoering.
(6,4)
Val niet op dit soort blondines, betekenen niets voor mij....
(4,1)
Wederom Wipers achtige riffs ,maar zonder zware ritmesectie, lekker los uit de pols. Wel te lang.
(8,0)
Haha, Antwerpse Floyd adepten....nee hoor; mooi einde van dit eerste bedrijf.
Had het ook wel nodig, deze niet bijster boeiende versie van de Alternatieve 152.
( 8,2)
1-1-4-4
Deadline 19-5 18.00
King Køng - Vou Matar
Geen echte straf om dit te moeten beluisteren maar raak geen moment in vervoering.
(6,4)
Val niet op dit soort blondines, betekenen niets voor mij....
(4,1)
Wederom Wipers achtige riffs ,maar zonder zware ritmesectie, lekker los uit de pols. Wel te lang.
(8,0)
Haha, Antwerpse Floyd adepten....nee hoor; mooi einde van dit eerste bedrijf.
Had het ook wel nodig, deze niet bijster boeiende versie van de Alternatieve 152.
( 8,2)
1-1-4-4
Deadline 19-5 18.00
0
geplaatst: 18 mei 2012, 20:23 uur
38.
1. King Køng - Vou Matar 8
2. Blondes - You Mean So Much To Me 6,5
3. Mark Glynne & Bart Zwier - Friends & Celebrities 6
4. Flying Horseman – Bitter Storm 6
1. King Køng - Vou Matar - het tweede - grotendeels instrumentale deel - verheft die nummer boven de middelmaat. Sterk!
2. Blondes - You Mean So Much To Me - ik heb het liever nét iets spannender. Maar dat kan aan het moment - de vooravond van een nieuw weekend - liggen. Al bij al niet slecht.
3. Mark Glynne & Bart Zwier - Friends & Celebrities - hij zingt het zelf af en toe: beetje saai...
4. Flying Horseman – Bitter Storm - hmm... het zal wel aan mij liggen, maar dit pakt me ook niet echt heel erg.
2-2-4-4
Deadline 19-5 18.00
1. King Køng - Vou Matar 8
2. Blondes - You Mean So Much To Me 6,5
3. Mark Glynne & Bart Zwier - Friends & Celebrities 6
4. Flying Horseman – Bitter Storm 6
1. King Køng - Vou Matar - het tweede - grotendeels instrumentale deel - verheft die nummer boven de middelmaat. Sterk!
2. Blondes - You Mean So Much To Me - ik heb het liever nét iets spannender. Maar dat kan aan het moment - de vooravond van een nieuw weekend - liggen. Al bij al niet slecht.
3. Mark Glynne & Bart Zwier - Friends & Celebrities - hij zingt het zelf af en toe: beetje saai...
4. Flying Horseman – Bitter Storm - hmm... het zal wel aan mij liggen, maar dit pakt me ook niet echt heel erg.
2-2-4-4
Deadline 19-5 18.00
0
geplaatst: 19 mei 2012, 00:06 uur
38.
King Køng - Vou Matar 7,2
Langzame opbouw, het begin is subtiel waarmee spanning wordt opgebouwd, de zang vind ik vervolgens niet zo sterk, maar het gitaarspel is wel aardig en ontstijgt de standaard wel. (de versnelling doet mij denken aan Alice Cooper)
Blondes - You Mean So Much To Me 8,5
Heerlijk nummer. Relaxed, gevarieerd en telkens wordt de muziek naar een “hoger” niveau getild.
Mark Glynne & Bart Zwier - Friends & Celebrities 6,0
Langdradig, er komt amper tempo in.
Flying Horseman – Bitter Storm 7,0
Dit nummer zal ’t waarschijnlijk van z’n gevoeligheid moeten hebben. Ik vind het maar lang duren voordat er iets gebeurt. Het is zeker niet slecht, maar als het wat wordt … is het nummer al bijna afgelopen. Misschien ben ik wel te ongeduldig.
3-3-4-4
Deadline 19-5 18.00
King Køng - Vou Matar 7,2
Langzame opbouw, het begin is subtiel waarmee spanning wordt opgebouwd, de zang vind ik vervolgens niet zo sterk, maar het gitaarspel is wel aardig en ontstijgt de standaard wel. (de versnelling doet mij denken aan Alice Cooper)
Blondes - You Mean So Much To Me 8,5
Heerlijk nummer. Relaxed, gevarieerd en telkens wordt de muziek naar een “hoger” niveau getild.
Mark Glynne & Bart Zwier - Friends & Celebrities 6,0
Langdradig, er komt amper tempo in.
Flying Horseman – Bitter Storm 7,0
Dit nummer zal ’t waarschijnlijk van z’n gevoeligheid moeten hebben. Ik vind het maar lang duren voordat er iets gebeurt. Het is zeker niet slecht, maar als het wat wordt … is het nummer al bijna afgelopen. Misschien ben ik wel te ongeduldig.
3-3-4-4
Deadline 19-5 18.00
0
geplaatst: 19 mei 2012, 01:57 uur
38. Hier hoeft van mij niets van door.
King Køng - Vou Matar 6,3
Blondes - You Mean So Much To Me 6,5
Mark Glynne & Bart Zwier - Friends & Celebrities 5,4
Flying Horseman – Bitter Storm 6,1
4-4-4-4
Deadline 19-5 18.00
King Køng - Vou Matar 6,3
Blondes - You Mean So Much To Me 6,5
Mark Glynne & Bart Zwier - Friends & Celebrities 5,4
Flying Horseman – Bitter Storm 6,1
4-4-4-4
Deadline 19-5 18.00
0
geplaatst: 19 mei 2012, 02:10 uur
38.
King Køng - Vou Matar (10,0)
Het beste (vind ik, maar anderen zullen daar wel weer anders over denken) nummer van een album uit mijn persoonlijke top 10 kan niet minder dan een 10 scoren. Waarom? Ik vind het knap hoe het nummer een geheel blijft terwijl het zich vanaf een interessant ritmisch intro ontwikkelt tot een wellustig metal outro en tussendoor een prachtig liedje laat horen over de verlatingsproblemen van iemand die zich geweldig vindt en zich relationeel heeft verbonden aan een in zijn ogen leeghoofd. Maar zelf is-ie natuurlijk ook gewoon een sukkel. Het is allemaal met een knipoog, maar ik ken het liedje zowat uit mijn hoofd en het heeft een sterke melodie.
Nog even alle dank aan DjFrankie die deze nominatie mogelijk heeft gemaakt! In 1992 heb ik het album geleend en op MC opgenomen. Sinds 2002 ben ik op zoek naar de CD, maar ik kon hem nergens krijgen. In 2011 heb ik nog op internet gezocht en ben ik bij de platenboer langs geweest, maar ook die kon het album niet vinden. DjFrankie wist hem wel te vinden.
Blondes - You Mean So Much To Me (7,0)
Bij het begin moet je er je aandacht bij houden, want dat is dan prachtig, maar rondom 03:45 zakt het helemaal weg. Het trekt later wel weer bij, maar alle leuke effectjes hebben dan hun geloofwaardigheid inmiddels verloren.
Mark Glynne & Bart Zwier - Friends & Celebrities (7,3)
Aangenaam rommelig sfeertje met een heel slap slot.
Flying Horseman – Bitter Storm (7,5)
Erg lege muziek met een beetje ontregelend ritme, maar als het eenmaal op gang komt past het wel allemaal. En dan is het gelijk weer op.
5-4-4-5
Deadline 19-5 18.00
King Køng - Vou Matar (10,0)
Het beste (vind ik, maar anderen zullen daar wel weer anders over denken) nummer van een album uit mijn persoonlijke top 10 kan niet minder dan een 10 scoren. Waarom? Ik vind het knap hoe het nummer een geheel blijft terwijl het zich vanaf een interessant ritmisch intro ontwikkelt tot een wellustig metal outro en tussendoor een prachtig liedje laat horen over de verlatingsproblemen van iemand die zich geweldig vindt en zich relationeel heeft verbonden aan een in zijn ogen leeghoofd. Maar zelf is-ie natuurlijk ook gewoon een sukkel. Het is allemaal met een knipoog, maar ik ken het liedje zowat uit mijn hoofd en het heeft een sterke melodie.
Nog even alle dank aan DjFrankie die deze nominatie mogelijk heeft gemaakt! In 1992 heb ik het album geleend en op MC opgenomen. Sinds 2002 ben ik op zoek naar de CD, maar ik kon hem nergens krijgen. In 2011 heb ik nog op internet gezocht en ben ik bij de platenboer langs geweest, maar ook die kon het album niet vinden. DjFrankie wist hem wel te vinden.
Blondes - You Mean So Much To Me (7,0)
Bij het begin moet je er je aandacht bij houden, want dat is dan prachtig, maar rondom 03:45 zakt het helemaal weg. Het trekt later wel weer bij, maar alle leuke effectjes hebben dan hun geloofwaardigheid inmiddels verloren.
Mark Glynne & Bart Zwier - Friends & Celebrities (7,3)
Aangenaam rommelig sfeertje met een heel slap slot.
Flying Horseman – Bitter Storm (7,5)
Erg lege muziek met een beetje ontregelend ritme, maar als het eenmaal op gang komt past het wel allemaal. En dan is het gelijk weer op.
5-4-4-5
Deadline 19-5 18.00
0
geplaatst: 19 mei 2012, 13:06 uur
38.
Blondes - You Mean So Much To Me 9,5
Flying Horseman – Bitter Storm 5,5
- klinkt een beetje als een Duitse Faith no More, al heeft deze band ook wel een eigen geluid.
- lekkere plak hippietechno met een sample uit een stokoude film als ik me niet vergis. prachtnummer.
- dit was wel een verrassing, de sfeer die wordt neergezet is erg fraai en de 10 minuten zijn zo om. prima new wave van mij compleet onbekende namen verder.
- zit een beetje in hetzelfde straatje als de vorige, maar dan een stuk saaier en gelikter. kan er mijn aandacht niet bijhouden.
5-5-5-5
Deadline 19-5 18.00
Blondes - You Mean So Much To Me 9,5
Flying Horseman – Bitter Storm 5,5
- klinkt een beetje als een Duitse Faith no More, al heeft deze band ook wel een eigen geluid.
- lekkere plak hippietechno met een sample uit een stokoude film als ik me niet vergis. prachtnummer.
- dit was wel een verrassing, de sfeer die wordt neergezet is erg fraai en de 10 minuten zijn zo om. prima new wave van mij compleet onbekende namen verder.
- zit een beetje in hetzelfde straatje als de vorige, maar dan een stuk saaier en gelikter. kan er mijn aandacht niet bijhouden.
5-5-5-5
Deadline 19-5 18.00
0
geplaatst: 19 mei 2012, 15:21 uur
38.
Blondes - You Mean So Much To Me 5,7
Mark Glynne & Bart Zwier - Friends & Celebrities 6,4
Flying Horseman – Bitter Storm 7.2
6-5-5-6
Deadline 19-5 18.00
Blondes - You Mean So Much To Me 5,7
Mark Glynne & Bart Zwier - Friends & Celebrities 6,4
Flying Horseman – Bitter Storm 7.2
6-5-5-6
Deadline 19-5 18.00
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 mei 2012, 00:58 uur
En we zijn klaar met de 1ste ronde
Uitslag 38.
1. King Køng - Vou Matar 6 punten gem: 7,21
2. Flying Horseman – Bitter Storm 6 punten gem: 7,18
3. Mark Glynne & Bart Zwier - Friends & Celebrities 5 punten gem: 6,94
4. Blondes - You Mean So Much To Me 5 punten gem: 6,71
tot maandag!
Uitslag 38.
1. King Køng - Vou Matar 6 punten gem: 7,21
2. Flying Horseman – Bitter Storm 6 punten gem: 7,18
3. Mark Glynne & Bart Zwier - Friends & Celebrities 5 punten gem: 6,94
4. Blondes - You Mean So Much To Me 5 punten gem: 6,71
tot maandag!
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 21 mei 2012, 09:34 uur
De uitslag eerste ronde.
Uitslag is gebaseerd op het aantal punten / aantal deelnemers en het gemiddelde daaruit
1. The Residents - Kawliga
2. Cesaria Evora - Sodade
3. The Sound Movement - The Last Time
4. I.E.M. – The Gospel According to the IEM
5. Rotary Connection - I Am the Blackgold of the Sun
6. Metro - Black Lace Shoulder.
7. Pee Shy – Mr. Whisper
8. Jam Nation – She Moved Through the Fair
9. Armand Amar - City of Birth
10. The Pines - Cold
11. Ann Peebles - I Still Love You
12. Les Rita Mitsouko - C'est Comme Ça
13. Felt – Riding on the Equator
14. We Are Augustines - Chapel Song
15. Poni Hoax – Antibodies
16. Soul - Tribes
17. Bliss - Calling
18. Elysian Fields - Bend Your Mind
19. Gus Black - Little Prince Town
20. Velvet Belly – Drowning Sun
21. The Early Years – On Fire
22. Soup - She Had Set Out To Find The Sun
23. Tito & Tarantula - After Dark
24. Baaba Maal – Sidiki
25. The Soundtrack of our Lives – Sister Surround
26. Buddy Guy - I Smell a Rat
27. The Megaphonic Thrift - Talks Like a Weed King
28. Mirel Wagner - No Death
29. The Aints – It's Still Nowhere
30. Toyshop – Violent Light
31. Lonnie Liston Smith & The Cosmic Echoes - Expansions
32. Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is
33. Folk & Røvere - Litt Nærmere Himmelen
34. The Bambi Molesters - Ice and Pinewood Trees
35. Think Tree - Hire a Bird
36. The Creatures - Manchild
37. Neon Judgement - No Truth to Tell
38. Orchestre Poly-Rythmo - Ne Te Faches Pas
39. Michel Jonasz - Guigui
40. John D. Loudermilk - Tobacco Road
41. Roberta Flack - I Can See the Sun in Late December
42. Original Mirrors - Sharp Words
43. Units – Digital Stimulation
44. Det Vackra Livet - Kristallen
45. The Transmissionary Six - Zero Gravity
46. Rökkurró - Sólin Mun Skína
47. Crüxshadows - Winterborn
48. Wonky Doll and The Echo - The Right Direction.
49. Sergio Mendes – Magalenha
50. Museum of Bellas Artes - Days Ahead
51. Faye Wong - Jiang Ai (To Love)
52. Najma - Apne Hathon
53. Vusi Mahlasela – Kuzobenjani Na
54. The Outsiders – Conspiracy of War
55. King Køng - Vou Matar
56. To Kill a King - Fictional State
57. Marsheaux - Ola Gyrizoun
58. Yodelice - Sunday With a Flu
59. The Mighty Lemon Drops – All the Way
60. Nneka – Camouflage
61. Flying Horseman – Bitter Storm
62. The Souls - Lovers
63. Zélia Duncan - Enquanto Durmo
64. The Eden House - To Believe Something
65. Quantic & Alice Russell - I'd Cry
66. The Heart Throbs - Blood From a Stone
67. VAST - Touched
68. Cheikha Rimitti, Robert Fripp & Flea - Rah Yahki [Street Mix]
69. The Blue Aeroplanes - Colour Me
70. Antena - Camino del Sol
71. Zoé - Labios Rotos
72. Jean Plum - Back to You
73. Miss Alex White & The Red Orchestra – Future Talk
74. Deapseagreen – Black Maria
75. John Entwistle - Peg Leg Peggy
76. Dum Dum girls – Bedroom Eyes
77. Shafiq Husayn - Nirvana
78. Darker My Love – Nothern Soul
79. S.C.U.M - Faith Unfolds
80. Elis Regina - Roda
81. Antwerp Gipsy Ska Orchestra – No Disco Boy
82. Arthur Russell - This Is How We Walk on the Moon
83. Bliss – Bliss, wish you were here
84. Joi - Sunshine & the Rain
85. Michael Head – Loaded Man
86. Zor Gabor – Tightrope
87. Mark Glynne & Bart Zwier - Friends & Celebrities
88. Charlie – Spacer Woman
89. Lay Low - By and By
90. The Beauty Of Gemina - Suicide Landscape
91. First Aid Kit - Forgotten Sky
92. Peter Broderick - Diverge
93. Built to Spill - Revolution
94. The Sands – April and June
95. David Kilgour & The Heavy Eights - Diamond Mine
96. Deniz Kurtel – Trust
97. Freegh - I Won't Cry
98. Octopus – Your Smile
99. Front Line Assembly - Unleashed
100. Team Me – With My Hands Covering Both of My Eyes I Am Too Scared to Have a Look at You Now
101. Briskey - La Darsena
102. Alcoholic Faith Mission - Legacy
103. The High Fidelity - Scream if You Want to Go Faster
104. The Count - Follow You Back Home..
105. Radio Tarifa – Rumba Argelina
106. Howard James Kenny – Insects
107. Blues Dimension – Get Ready
108. Derek & Vis -Mindtraveller
109. The Quill - Slave/Master
110. Blondes - You Mean So Much To Me
111. Magtens Korridorer - Nordhavn Station
112. Grant McLennan - Easy Come, Easy Go
113. Aviv Geffen - Black + White
114. Acoustic Alchemy - Angel of the South
115. Amaral - Hacia Lo Salvaje
116. Solace - Whistle Pig
117. Jonas Reinhardt - How to Adjust People
118. Silent Running - Home Is Where the Heart Is
119. Kishore Kumar - Neele Neele Amber Par
120. This Burning Effigy - Nothing More Sacred Than Apathy
121. Simple Kid - Staring At The sun
122. It's a Beautiful Day - Don And Dewey
123. Kenneth Bager - Sound of Swing
124. Angst – Back In January
125. The Wonderstuff - Hot Love Now!
126. Something Happens - Hello, Hello, Hello, Hello, Hello (Petrol)
127. Lis Er Stille – End Credits
128. Ryuichi Sakamoto - The Last Emperor (Theme)
129. Tackhead – Ticking Time Bomb
130. Youth Pictures of Florence Henderson – How Odd To See these Lamps Still Burning
131. Michelle Shocked - Jump Jim Crow
132. The Shamen – Christopher Mayhew Says A Lot
133. Utada Hikaru - This Is Love
134. The Mask - Down the Doom
135. Psychic TV – Godstar
136. Rotfront - Sovietoblaster
137. Jota Quest - La Plata
138. Arkona – Stenka na Stenku
139. Eric Woolfson - Golden Key
140. DJ Kentaro – Trust
141. FM Attack - Yesterday
142. Dewa19 - Arjuna
143. Chumbawamba - How to Get Your Band on Television
144. Bad Brains – Big take over
145. Gerry And The Holograms – Gerry And The Holograms
146. Me & The Heat – Old Cultures Dying
147. Animalistic - Animalistic
148. Bugotak - Bahat'dzarin
149. Arlo Guthrie - Alice's Restaurant Massacree
150. Celeste - Diluons Nos Souvenirs D' Enfance
151. Noppes - Hobby
152. Bob Fosko en het Kollektief Roest & Wrakhout - Achterblijvers
Uitslag is gebaseerd op het aantal punten / aantal deelnemers en het gemiddelde daaruit
1. The Residents - Kawliga
2. Cesaria Evora - Sodade
3. The Sound Movement - The Last Time
4. I.E.M. – The Gospel According to the IEM
5. Rotary Connection - I Am the Blackgold of the Sun
6. Metro - Black Lace Shoulder.
7. Pee Shy – Mr. Whisper
8. Jam Nation – She Moved Through the Fair
9. Armand Amar - City of Birth
10. The Pines - Cold
11. Ann Peebles - I Still Love You
12. Les Rita Mitsouko - C'est Comme Ça
13. Felt – Riding on the Equator
14. We Are Augustines - Chapel Song
15. Poni Hoax – Antibodies
16. Soul - Tribes
17. Bliss - Calling
18. Elysian Fields - Bend Your Mind
19. Gus Black - Little Prince Town
20. Velvet Belly – Drowning Sun
21. The Early Years – On Fire
22. Soup - She Had Set Out To Find The Sun
23. Tito & Tarantula - After Dark
24. Baaba Maal – Sidiki
25. The Soundtrack of our Lives – Sister Surround
26. Buddy Guy - I Smell a Rat
27. The Megaphonic Thrift - Talks Like a Weed King
28. Mirel Wagner - No Death
29. The Aints – It's Still Nowhere
30. Toyshop – Violent Light
31. Lonnie Liston Smith & The Cosmic Echoes - Expansions
32. Ensemble Economique - To Feel The Night As It Really Is
33. Folk & Røvere - Litt Nærmere Himmelen
34. The Bambi Molesters - Ice and Pinewood Trees
35. Think Tree - Hire a Bird
36. The Creatures - Manchild
37. Neon Judgement - No Truth to Tell
38. Orchestre Poly-Rythmo - Ne Te Faches Pas
39. Michel Jonasz - Guigui
40. John D. Loudermilk - Tobacco Road
41. Roberta Flack - I Can See the Sun in Late December
42. Original Mirrors - Sharp Words
43. Units – Digital Stimulation
44. Det Vackra Livet - Kristallen
45. The Transmissionary Six - Zero Gravity
46. Rökkurró - Sólin Mun Skína
47. Crüxshadows - Winterborn
48. Wonky Doll and The Echo - The Right Direction.
49. Sergio Mendes – Magalenha
50. Museum of Bellas Artes - Days Ahead
51. Faye Wong - Jiang Ai (To Love)
52. Najma - Apne Hathon
53. Vusi Mahlasela – Kuzobenjani Na
54. The Outsiders – Conspiracy of War
55. King Køng - Vou Matar
56. To Kill a King - Fictional State
57. Marsheaux - Ola Gyrizoun
58. Yodelice - Sunday With a Flu
59. The Mighty Lemon Drops – All the Way
60. Nneka – Camouflage
61. Flying Horseman – Bitter Storm
62. The Souls - Lovers
63. Zélia Duncan - Enquanto Durmo
64. The Eden House - To Believe Something
65. Quantic & Alice Russell - I'd Cry
66. The Heart Throbs - Blood From a Stone
67. VAST - Touched
68. Cheikha Rimitti, Robert Fripp & Flea - Rah Yahki [Street Mix]
69. The Blue Aeroplanes - Colour Me
70. Antena - Camino del Sol
71. Zoé - Labios Rotos
72. Jean Plum - Back to You
73. Miss Alex White & The Red Orchestra – Future Talk
74. Deapseagreen – Black Maria
75. John Entwistle - Peg Leg Peggy
76. Dum Dum girls – Bedroom Eyes
77. Shafiq Husayn - Nirvana
78. Darker My Love – Nothern Soul
79. S.C.U.M - Faith Unfolds
80. Elis Regina - Roda
81. Antwerp Gipsy Ska Orchestra – No Disco Boy
82. Arthur Russell - This Is How We Walk on the Moon
83. Bliss – Bliss, wish you were here
84. Joi - Sunshine & the Rain
85. Michael Head – Loaded Man
86. Zor Gabor – Tightrope
87. Mark Glynne & Bart Zwier - Friends & Celebrities
88. Charlie – Spacer Woman
89. Lay Low - By and By
90. The Beauty Of Gemina - Suicide Landscape
91. First Aid Kit - Forgotten Sky
92. Peter Broderick - Diverge
93. Built to Spill - Revolution
94. The Sands – April and June
95. David Kilgour & The Heavy Eights - Diamond Mine
96. Deniz Kurtel – Trust
97. Freegh - I Won't Cry
98. Octopus – Your Smile
99. Front Line Assembly - Unleashed
100. Team Me – With My Hands Covering Both of My Eyes I Am Too Scared to Have a Look at You Now
101. Briskey - La Darsena
102. Alcoholic Faith Mission - Legacy
103. The High Fidelity - Scream if You Want to Go Faster
104. The Count - Follow You Back Home..
105. Radio Tarifa – Rumba Argelina
106. Howard James Kenny – Insects
107. Blues Dimension – Get Ready
108. Derek & Vis -Mindtraveller
109. The Quill - Slave/Master
110. Blondes - You Mean So Much To Me
111. Magtens Korridorer - Nordhavn Station
112. Grant McLennan - Easy Come, Easy Go
113. Aviv Geffen - Black + White
114. Acoustic Alchemy - Angel of the South
115. Amaral - Hacia Lo Salvaje
116. Solace - Whistle Pig
117. Jonas Reinhardt - How to Adjust People
118. Silent Running - Home Is Where the Heart Is
119. Kishore Kumar - Neele Neele Amber Par
120. This Burning Effigy - Nothing More Sacred Than Apathy
121. Simple Kid - Staring At The sun
122. It's a Beautiful Day - Don And Dewey
123. Kenneth Bager - Sound of Swing
124. Angst – Back In January
125. The Wonderstuff - Hot Love Now!
126. Something Happens - Hello, Hello, Hello, Hello, Hello (Petrol)
127. Lis Er Stille – End Credits
128. Ryuichi Sakamoto - The Last Emperor (Theme)
129. Tackhead – Ticking Time Bomb
130. Youth Pictures of Florence Henderson – How Odd To See these Lamps Still Burning
131. Michelle Shocked - Jump Jim Crow
132. The Shamen – Christopher Mayhew Says A Lot
133. Utada Hikaru - This Is Love
134. The Mask - Down the Doom
135. Psychic TV – Godstar
136. Rotfront - Sovietoblaster
137. Jota Quest - La Plata
138. Arkona – Stenka na Stenku
139. Eric Woolfson - Golden Key
140. DJ Kentaro – Trust
141. FM Attack - Yesterday
142. Dewa19 - Arjuna
143. Chumbawamba - How to Get Your Band on Television
144. Bad Brains – Big take over
145. Gerry And The Holograms – Gerry And The Holograms
146. Me & The Heat – Old Cultures Dying
147. Animalistic - Animalistic
148. Bugotak - Bahat'dzarin
149. Arlo Guthrie - Alice's Restaurant Massacree
150. Celeste - Diluons Nos Souvenirs D' Enfance
151. Noppes - Hobby
152. Bob Fosko en het Kollektief Roest & Wrakhout - Achterblijvers
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 21 mei 2012, 09:50 uur
Deze strijden in de tussenronde:
Is het aantal punten gedeelt door het aantal deelnemers in die ronde, daarnaast bij gelijke punten het gemiddelde. Nummers 1 zijn altijd door.
Arkona – Stenka na Stenku
Lis Er Stille – End Credits
Jonas Reinhardt - How to Adjust People
Howard James Kenny – Insects
Deniz Kurtel – Trust
The Beauty Of Gemina - Suicide Landscape
Zor Gabor – Tightrope
Amaral - Hacia Lo Salvaje
The Sands – April and June
Alcoholic Faith Mission - Legacy
Museum of Bellas Artes - Days Ahead
Yodelice - Sunday With a Flu
Det Vackra Livet - Kristallen
The Transmissionary Six - Zero Gravity
Orchestre Poly-Rythmo - Ne Te Faches Pas
Vusi Mahlasela – Kuzobenjani Na
Marsheaux - Ola Gyrizoun
Najma - Apne Hathon
Tito & Tarantula- After Dark
Is het aantal punten gedeelt door het aantal deelnemers in die ronde, daarnaast bij gelijke punten het gemiddelde. Nummers 1 zijn altijd door.
Arkona – Stenka na Stenku
Lis Er Stille – End Credits
Jonas Reinhardt - How to Adjust People
Howard James Kenny – Insects
Deniz Kurtel – Trust
The Beauty Of Gemina - Suicide Landscape
Zor Gabor – Tightrope
Amaral - Hacia Lo Salvaje
The Sands – April and June
Alcoholic Faith Mission - Legacy
Museum of Bellas Artes - Days Ahead
Yodelice - Sunday With a Flu
Det Vackra Livet - Kristallen
The Transmissionary Six - Zero Gravity
Orchestre Poly-Rythmo - Ne Te Faches Pas
Vusi Mahlasela – Kuzobenjani Na
Marsheaux - Ola Gyrizoun
Najma - Apne Hathon
Tito & Tarantula- After Dark
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.