MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152

zoeken in:
DjFrankie schreef:
(quote)

Zijn wel allemaal nummers uit de lijst, misschien van dezelfde user zelfs?

Het is mijn eigen playlist, die nummers van APP, FK en A had ik er eerder wel instaan, maar allang verwijderd.

Mijn nominatielijstje voor de volgende ko ligt al bijna vast,maar ga mij nu maar eerst richten op de huidige finale.

remcodulac schreef:
(quote)

En ik weet, denk ik, ook wel welke van mijn twee overgebleven nominaties dat is.

Stoepkrijt is altijd bad news voor mijn nominaties.
Ik ga meteen checken welke nummers jij hebt genomineerd!

Edit: (deze smiley zegt wel genoeg denk ik)

Die zoekmachine is niet van plan wat van Bomba Estéreo te laten zien, of staan er nog geen albums van deze Colombiaantjes op MuMe?

Jawel: hier! Tikfoutje misschien? Of de zoekmachine heeft kuren.

2MY
't Is gebeurd! Knopen zijn doorgehakt en het definitieve lijstje - dat van mij - is doorgestuurd naar de heer DJ.

Uit principe met een andere nummer 1 dan mijn eigen nominatie... Wat ben ik toch een doerak.

Alvast merci voor weer een schitterende editie, DjFrankie!

En uiteraard ook een vette pluim voor de vermakelijke nominaties en commentaren van de collega's Top152-beoordelaars

2MY schreef:
Uit principe met een andere nummer 1 dan mijn eigen nominatie... Wat ben ik toch een doerak.
Dat vind ik best nobel, zal ik ook doen.

Ik zal vandaag mijn lijstje insturen.

Niet vergeten dat ik dit donderdag instuur. Vandaag kom ik er niet meer aan toe denk ik.

Mijn lijstje is net verstuurd. De top 3 zit akelig dicht op elkaar en mogen van mij alle drie winnen. En ook daaronder staan nog een hoop nummers die ik de overwinning zou gunnen. Alleen mijn nummer laatst vind ik echt vreselijk...

DjFrankie (moderator)
11 lijsten binnen en 8 verschillende nummers 1, veel consensus, ook met betrekking tot plaats 16.

Masimo schreef:
(quote)
Dat vind ik best nobel, zal ik ook doen.

Ik zal vandaag mijn lijstje insturen.

Leuk en sportief initiatief inderdaad, ga ik ook doen.

DjFrankie (moderator)
Ik heb mijn lijst ook net opgestuurd naar mijn bestanden.

Was nog lastig top 6 lag dicht bij elkaar.

De zoekfunctie om na te gaan of een bepaald nummer al eens eerder is voorbijgekomen in de alternatieve ko,werkt ook niet feilloos.Bij het zoeken naar een bepaalde titel kreeg ik negen pagina's voor mijn kiezen,maar het nummer bleek er niet tussen te staan.

Wat een mooie eindlijst is dit geworden! Geen enkel zwak nummer en een 7tal nummers die op 1 had kunnen staan. Daarna nog een 4tal nummers met de classificatie goed.

Mijn lijst zojuist verzonden!

DjFrankie (moderator)
Tussenstand na 13 lijsten

Nummer 1 150 punten
Nummer 2 138 punten

De achterhoede:

Nummer 13 93 punten
Nummer 14 92 punten
Nummer 15 91 punten
nummer 16 90 punten

Ik ben aan het puzzelen geslagen, 't ligt inderdaad best dicht bij elkaar

herman schreef:
Niet vergeten dat ik dit donderdag instuur. Vandaag kom ik er niet meer aan toe denk ik.

DjFrankie (moderator)
Kleine hint voor de koploper, de laagste notering is een 11e plaats.
Bij iedereen staan dus de onderste 5 niet op de 1ste plaats.

En gelukkig maar

DjFrankie schreef:
Een echte allemansvriend dus. De door mij voorspelde winnaar voldoet aan dat criterium, dus misschien zit ik wel warm

Nou, lekker dan.

Ik zal vanavond trouwens mijn lijstje nog insturen. Ligt allemaal verrekte dicht bij elkaar, dus dat wordt knopen doorhakken.

Ik verheug me op de ontknoping. Geen flauw idee wat de grootste kanshebbers zijn, hooguit welke 5-6 nummers daar niet bijhoren.

jassn schreef:
(quote)

Het gaat niet meer lukken alles nog te luisteren ben ik bang. Zo boodschappen doen, koken, eten en alweer door naar een concert.

Heb maar ingestuurd. Precies de helft vind ik erg de moeite waard, daarna gaat het van leuk tot matig. En heb mijn eigen nominatie niet op 1 gezet. Hoefde ik niet lang over na te denken, want jassn had een betere.

Ik heb alles op volgorde gezet en ben het nog 1 keer aan het afluisteren. Nummer 1 en 2 heb ik alvast alsnog gewisseld.

DjFrankie (moderator)
Ook opvallend er zijn 4 nummers die niemands nummer 1 zijn. Maar die zijn ook niemands nummer 16. Echte middelmaat?

Lijstje is verstuurd met de complimenten aan alle nummers die de finale gehaald hebben.

2MY
Ik ben morgen pas laat thuis en ga alle spanning missen zo

Om hoelaat begin je met de bekendmaking, DjFrankie?

DjFrankie (moderator)
Rond de klok van 19.00

DjFrankie schreef:
Bij iedereen staan dus de onderste 5 niet op de 1ste plaats.
Oei, gezien het krachtsvertoon van mijn nummer 11 in eerdere ronden ben ik waarschijnlijk weer eens het zwijn voor de parel...

Het gaat mij niet meer lukken om nog een lijstje in te sturen, helaas. I beluister de finalenummers later nog wel eens.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:55 uur

geplaatst: vandaag om 03:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.