Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 6 april 2013, 18:12 uur
20.
Qi´zz - 2 Dimensional Love Affair
Scarnella - The Most Useless Thing
Res - Golden Boys
Techno Twins – Falling in Love Again
0-0-0-0
Deadline: 7-4 18.00
Res - Golden Boys
0-0-0-0
0
geplaatst: 6 april 2013, 19:40 uur
20. Qi´zz - 2 Dimensional Love Affair (7,0)
Leuk en (net niet tè) lichtvoetig.
Scarnella - The Most Useless Thing (8,0)
Spannend! Deze band moet ik gaan beluisteren.
Res - Golden Boys (5,5)
Vreemd. Soulzangeressen zijn vaak goed, maar Res heeft een onaangename stem.
Techno Twins – Falling in Love Again (5,0)
Is dit uit een musical ofzo?
1-1-0-0
Leuk en (net niet tè) lichtvoetig.
Scarnella - The Most Useless Thing (8,0)
Spannend! Deze band moet ik gaan beluisteren.
Res - Golden Boys (5,5)
Vreemd. Soulzangeressen zijn vaak goed, maar Res heeft een onaangename stem.
Techno Twins – Falling in Love Again (5,0)
Is dit uit een musical ofzo?
1-1-0-0
0
geplaatst: 6 april 2013, 21:51 uur
20.
Qi´zz - 2 Dimensional Love Affair (7)
Scarnella - The Most Useless Thing(6)
Res - Golden Boys (5,5)
Techno Twins – Falling in Love Again (7,2)
2-1-0-1
Qi´zz - 2 Dimensional Love Affair (7)
Scarnella - The Most Useless Thing(6)
Res - Golden Boys (5,5)
Techno Twins – Falling in Love Again (7,2)
2-1-0-1
0
geplaatst: 6 april 2013, 22:41 uur
20.
Qi´zz - 2 Dimensional Love Affair 5,5 (ook niet geweldig maar ja)
Scarnella - The Most Useless Thing 3,2 (vreselijk, niet om aan te horen)
Res - Golden Boys 6,6 (klinkt nog het beste)
Techno Twins – Falling in Love Again 4,7 (rommel)
3-1-1-1 (wat een armetierige nummers
Ene ladder is goed, andere is dan weer zo matig)
Qi´zz - 2 Dimensional Love Affair 5,5 (ook niet geweldig maar ja)
Scarnella - The Most Useless Thing 3,2 (vreselijk, niet om aan te horen)
Res - Golden Boys 6,6 (klinkt nog het beste)
Techno Twins – Falling in Love Again 4,7 (rommel)
3-1-1-1 (wat een armetierige nummers
Ene ladder is goed, andere is dan weer zo matig)Deadline: 7-4 18.00
0
geplaatst: 6 april 2013, 23:36 uur
20. Qi´zz - 2 Dimensional Love Affair 7
Lekker, op zo'n eerste lentedag. Geen eeuwigheidswaarde vermoed ik. But who cares.
Scarnella - The Most Useless Thing 8,5
Mooie ongepolijste pop, spannend en vol ideetjes. En geweldig gespeeld natuurlijk.
Res - Golden Boys 7,5
Soul die me echt pakt, ik ben juist zeer gecharmeerd van de zang, mooie ronde so far.
Techno Twins – Falling in Love Again 3
Dit soort melige kekke verkleedpartijtjesmuziek ontgaat me. Ik zal het wel niet begrijpen…
3-2-2-1
Lekker, op zo'n eerste lentedag. Geen eeuwigheidswaarde vermoed ik. But who cares.
Scarnella - The Most Useless Thing 8,5
Mooie ongepolijste pop, spannend en vol ideetjes. En geweldig gespeeld natuurlijk.
Res - Golden Boys 7,5
Soul die me echt pakt, ik ben juist zeer gecharmeerd van de zang, mooie ronde so far.
Techno Twins – Falling in Love Again 3
Dit soort melige kekke verkleedpartijtjesmuziek ontgaat me. Ik zal het wel niet begrijpen…
3-2-2-1
0
geplaatst: 6 april 2013, 23:38 uur
20.
Qi´zz - 2 Dimensional Love Affair 6
Scarnella - The Most Useless Thing 5
Res - Golden Boys 7
Techno Twins – Falling in Love Again 8,5
3-2-3-2
Res - Golden Boys 7
Techno Twins – Falling in Love Again 8,5
3-2-3-2
0
geplaatst: 7 april 2013, 10:56 uur
20. Qi´zz - 2 Dimensional Love Affair 7,0
Ongecompliceerd vrolijk nummer, niet bijzonder, zal niet blijven hangen maar wat lebowski al zei "who cares'.
Scarnella - The Most Useless Thing 8,0
Intrigerend, spannend, tegendraads, hier wil ik ook wel meer van horen.
Res - Golden Boys 6,8
Ik ben ook niet echt gecharmeerd van haar stem, dat kost haar het punt in deze ronde.
Techno Twins – Falling in Love Again 3,0
Geef mij maar het origineel van Marlene Dietrich uit Der Blaue Engel.
4-3-3-2
Ongecompliceerd vrolijk nummer, niet bijzonder, zal niet blijven hangen maar wat lebowski al zei "who cares'.
Scarnella - The Most Useless Thing 8,0
Intrigerend, spannend, tegendraads, hier wil ik ook wel meer van horen.
Res - Golden Boys 6,8
Ik ben ook niet echt gecharmeerd van haar stem, dat kost haar het punt in deze ronde.
Techno Twins – Falling in Love Again 3,0
Geef mij maar het origineel van Marlene Dietrich uit Der Blaue Engel.
4-3-3-2
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 7 april 2013, 11:09 uur
20.
Qi´zz - 2 Dimensional Love Affair 7,4
Lekker in het gehoor liggend nummer.
Scarnella - The Most Useless Thing 7,7
Spannend nummer inderdaad, met prima opbouw
Res - Golden Boys 6,5
Mindere Santigold, stem is inderdaad niet zo best
Techno Twins – Falling in Love Again 7,2
Eigenlijk wel grappig nummer, is dit 80's?
5-4-3-2
Qi´zz - 2 Dimensional Love Affair 7,4
Lekker in het gehoor liggend nummer.
Scarnella - The Most Useless Thing 7,7
Spannend nummer inderdaad, met prima opbouw
Res - Golden Boys 6,5
Mindere Santigold, stem is inderdaad niet zo best
Techno Twins – Falling in Love Again 7,2
Eigenlijk wel grappig nummer, is dit 80's?
5-4-3-2
0
geplaatst: 7 april 2013, 11:21 uur
@El Ninjo: we zijn het opvallend met elkaar eens deze ronde, dat is niet altijd zo
.
.
0
geplaatst: 7 april 2013, 11:38 uur
20.
Niet slecht maar heb er niks mee. Wel een punt in deze ronde 6,5
De spanning die anderen noemen voel ik niet. Het nummer loopt voor geen meter. Een langzame "opbouw" naar ... iets ... en dat is een soort van gitaarjamsessie ofzo. Dan valt 't stil, maar komt er nog 2 minuten; vreemd nummer, soort van knip-plak werk van verschillende stukjes muziek. 6,0
Res - Golden Boys
Geen muziek dat ik uit mezelf zou opzetten, toch wel aardig en er zit ook enige opbouw in 6,5
Techno Twins - Falling in Love Again
Tja, de 80"s heeft ook minder sterke muziek voortgebracht; dit is er een voorbeeld van 5,0
6-4-4-2
Niet slecht maar heb er niks mee. Wel een punt in deze ronde 6,5
De spanning die anderen noemen voel ik niet. Het nummer loopt voor geen meter. Een langzame "opbouw" naar ... iets ... en dat is een soort van gitaarjamsessie ofzo. Dan valt 't stil, maar komt er nog 2 minuten; vreemd nummer, soort van knip-plak werk van verschillende stukjes muziek. 6,0
Res - Golden Boys
Geen muziek dat ik uit mezelf zou opzetten, toch wel aardig en er zit ook enige opbouw in 6,5
Techno Twins - Falling in Love Again
Tja, de 80"s heeft ook minder sterke muziek voortgebracht; dit is er een voorbeeld van 5,0
6-4-4-2
0
geplaatst: 7 april 2013, 15:10 uur
20.
Qi´zz - 2 Dimensional Love Affair 6,2
Scarnella - The Most Useless Thing 7,0
Beste nummer van deze 4.
Res - Golden Boys 6,5
Redelijk.
Techno Twins - Falling in Love Again 5,0
Heel foute muziek
6-5-5-2
Qi´zz - 2 Dimensional Love Affair 6,2
Scarnella - The Most Useless Thing 7,0
Beste nummer van deze 4.
Res - Golden Boys 6,5
Redelijk.
Techno Twins - Falling in Love Again 5,0
Heel foute muziek
6-5-5-2
0
geplaatst: 7 april 2013, 17:01 uur
20.
Qi´zz - 2 Dimensional Love Affair 7,5
Scarnella - The Most Useless Thing 6,5
Res - Golden Boys 7
Techno Twins – Falling in Love Again 5
7-5-6-2
Scarnella - The Most Useless Thing 6,5
Res - Golden Boys 7
Techno Twins – Falling in Love Again 5
7-5-6-2
0
geplaatst: 7 april 2013, 17:03 uur
20.+
Qi´zz - 2 Dimensional Love Affair 8
Lekker dansbaar en een niets aan de hand nummer. Ik krijg hierbij zin om te huppelen en te glimlachen.
Scarnella - The Most Useless Thing 7,5
Mooie stem en muzikaal spannend maar ik vind het nog niet helemaal top. Waarom niet kan ik niet duiden... misschien blijkt het een groeiplaat.
Res - Golden Boys 5
Middelmatig nummer niet boven het maaiveld uitspringend.
Techno Twins – Falling in Love Again 2
Wat een drama dit het enige verschil een dagje avifauna is dat deze vreemde vogels een poging tot muziek maken doen.
8-6-6-2
Qi´zz - 2 Dimensional Love Affair 8
Lekker dansbaar en een niets aan de hand nummer. Ik krijg hierbij zin om te huppelen en te glimlachen.
Scarnella - The Most Useless Thing 7,5
Mooie stem en muzikaal spannend maar ik vind het nog niet helemaal top. Waarom niet kan ik niet duiden... misschien blijkt het een groeiplaat.
Res - Golden Boys 5
Middelmatig nummer niet boven het maaiveld uitspringend.
Techno Twins – Falling in Love Again 2
Wat een drama dit het enige verschil een dagje avifauna is dat deze vreemde vogels een poging tot muziek maken doen.
8-6-6-2
0
geplaatst: 7 april 2013, 17:10 uur
20.
Heerlijk opzwepende baslijn, lekker takkelende drums in rustiger passages en de goede accenten als het nummer loskomt met die fijne slaggitaar. Ongecompliceerde vrolijkheid die ook nog dansbaar is. Voor mij wel een blijvertje. 8.6
Boeiend is t wel, maar ook chaotisch. Het lijkt een jam van een nummer wat nog niet af is en aan gesleuteld moet worden. 6.4
Res - Golden Boys
Weinig bijzonders aan, pakt niet, allemaal net niet. 5.1.
Niet alleen heel fout, maar ook erg slecht. Enkel vermakelijke presentatie in de clip. 2.2
9-7-6-2
Heerlijk opzwepende baslijn, lekker takkelende drums in rustiger passages en de goede accenten als het nummer loskomt met die fijne slaggitaar. Ongecompliceerde vrolijkheid die ook nog dansbaar is. Voor mij wel een blijvertje. 8.6
Boeiend is t wel, maar ook chaotisch. Het lijkt een jam van een nummer wat nog niet af is en aan gesleuteld moet worden. 6.4
Res - Golden Boys
Weinig bijzonders aan, pakt niet, allemaal net niet. 5.1.
Niet alleen heel fout, maar ook erg slecht. Enkel vermakelijke presentatie in de clip. 2.2
9-7-6-2
0
geplaatst: 7 april 2013, 17:29 uur
20.
Lekker nummertje. Zou het prima doen in mijn eigen playlists waar ik dit soort muziek nog wel eens mis. Heeft aan de ene kant een hoog niets-aan-de-handgehalte, maar is aan de andere kant ook weer niet totaal nietszeggend.
Scarnella - The Most Useless Thing 6,0
Ja, wat moet ik hier nu mee. Op zich een lekker duistere touch en het heeft zeker potentie. Heel vaak hoor ik dingen die ergens op lijken: iets van een betere van Marc Almond, typische Kate Bush wending, Kurt Weil referentie en het gitaarstuk doet me ook aan iets denken. Op zich niets mis mee. Andere momenten lijkt het nergens op of naar en dat vind ik erger. Daar komt bij dat ik de zang niet bijster goed vind, hoewel qua klank wel passend in het geheel. Al met al wel een voldoende, maar het kan toch wel beter.
Res - Golden Boys 7,0
Geldt een beetje hetzelfde voor als voor Qi'zz, zij het komend uit een ander segment. De zang is mogelijk niet die van een top-soulzangeres, maar hoe andere users over deze zang kunnen struikelen en niet over die van Scarnella is iets wat ik maar in de grote doos met wat voor mij de raadselen van MuMe zijn moet stoppen.
Techno Twins – Falling in Love Again 2,0
Toch even opgezocht wie het gewaagd heeft dit te nomineren. Daar zie ik de opmerking van jassn (want dat is de boosdoener in kwestie) dat hij geen klachten wil over het teveel aan grote namen bij zijn nominaties. Ik zou willen beweren dat er een grote naam te weinig in het rijtje staat. Veel meer dan "moet kunnen" kan ik hier niet van maken.
10-7-7-2
Lekker nummertje. Zou het prima doen in mijn eigen playlists waar ik dit soort muziek nog wel eens mis. Heeft aan de ene kant een hoog niets-aan-de-handgehalte, maar is aan de andere kant ook weer niet totaal nietszeggend.
Scarnella - The Most Useless Thing 6,0
Ja, wat moet ik hier nu mee. Op zich een lekker duistere touch en het heeft zeker potentie. Heel vaak hoor ik dingen die ergens op lijken: iets van een betere van Marc Almond, typische Kate Bush wending, Kurt Weil referentie en het gitaarstuk doet me ook aan iets denken. Op zich niets mis mee. Andere momenten lijkt het nergens op of naar en dat vind ik erger. Daar komt bij dat ik de zang niet bijster goed vind, hoewel qua klank wel passend in het geheel. Al met al wel een voldoende, maar het kan toch wel beter.
Res - Golden Boys 7,0
Geldt een beetje hetzelfde voor als voor Qi'zz, zij het komend uit een ander segment. De zang is mogelijk niet die van een top-soulzangeres, maar hoe andere users over deze zang kunnen struikelen en niet over die van Scarnella is iets wat ik maar in de grote doos met wat voor mij de raadselen van MuMe zijn moet stoppen.
Techno Twins – Falling in Love Again 2,0
Toch even opgezocht wie het gewaagd heeft dit te nomineren. Daar zie ik de opmerking van jassn (want dat is de boosdoener in kwestie) dat hij geen klachten wil over het teveel aan grote namen bij zijn nominaties. Ik zou willen beweren dat er een grote naam te weinig in het rijtje staat. Veel meer dan "moet kunnen" kan ik hier niet van maken.
10-7-7-2
0
geplaatst: 7 april 2013, 17:51 uur
20.
Res - Golden Boys 6,5
Techno Twins – Falling in Love Again 2,5
11-7-8-2
Geen beste ladder dit, gelukkig kwam Res na een tweede luisterbeurt nog een beetje bovendrijven. Sta ook wel te kijken van de commentaren op haar stem, daar viel mij niets vreemds aan op eigenlijk.
Res - Golden Boys 6,5
Techno Twins – Falling in Love Again 2,5
11-7-8-2
Geen beste ladder dit, gelukkig kwam Res na een tweede luisterbeurt nog een beetje bovendrijven. Sta ook wel te kijken van de commentaren op haar stem, daar viel mij niets vreemds aan op eigenlijk.
0
geplaatst: 7 april 2013, 17:57 uur
remcodulac schreef:
De zang is mogelijk niet die van een top-soulzangeres, maar hoe andere users over deze zang kunnen struikelen en niet over die van Scarnella is iets wat ik maar in de grote doos met wat voor mij de raadselen van MuMe zijn moet stoppen.
De zang is mogelijk niet die van een top-soulzangeres, maar hoe andere users over deze zang kunnen struikelen en niet over die van Scarnella is iets wat ik maar in de grote doos met wat voor mij de raadselen van MuMe zijn moet stoppen.
Res is een nachtegaal vergeleken met die zangeres van Scarnella. Maar dat is appels met peren vergelijken want in sommige genres is (technisch) goede zang minder belangrijk.
herman schreef:
Sta ook wel te kijken van de commentaren op haar stem, daar viel mij niets vreemds aan op eigenlijk.
Sta ook wel te kijken van de commentaren op haar stem, daar viel mij niets vreemds aan op eigenlijk.
Ze heeft m.i. geen warm geluid, haar zang klinkt verveeld en op sommige momenten onzuiver.
0
geplaatst: 7 april 2013, 18:11 uur
Onzuiver kan ik inkomen en eventueel ook wat schel, maar na nog eens luisteren ga ik dit nummer alleen maar leuker vinden. De stem vind ik verder niet vervelend, al is ze ook geen hoogvlieger wat dat betreft.
0
geplaatst: 7 april 2013, 18:26 uur
Uitslag
1. Qi´zz - 2 Dimensional Love Affair , 11 punten , gemiddelde 6,94
2. Res - Golden Boys , 8 punten , gemiddelde 6,36
3. Scarnella - The Most Useless Thing , 7 punten , gemiddelde 6,49
4. Techno Twins - Falling in Love Again , 2punten , gemiddelde 4,45
14 deelnemers
1. Qi´zz - 2 Dimensional Love Affair , 11 punten , gemiddelde 6,94
2. Res - Golden Boys , 8 punten , gemiddelde 6,36
3. Scarnella - The Most Useless Thing , 7 punten , gemiddelde 6,49
4. Techno Twins - Falling in Love Again , 2punten , gemiddelde 4,45
14 deelnemers
0
geplaatst: 7 april 2013, 18:27 uur
21.
Dala - Life on Earth
Love Is All - Busy Doing Nothing
Blueneck - Lilitu
Peter And The Wolf - The Bonsai Tree
0-0-0-0
Deadline: 8-4 18.00
Dala - Life on Earth
Blueneck - Lilitu
0-0-0-0
0
geplaatst: 7 april 2013, 18:54 uur
21.
Dala - Life on Earth 6
Lieflijk en mierzoet het glazuur schiet bijna van mijn tanden. Ik hoor dat de meisjes kunnen zingen hun stemmen mooi zijn bij elkaar maar het doet me zogezegd geen ene reet. En het lalala't iets te veel.
Love Is All - Busy Doing Nothing 9
Ja hoor dit komt lekker binnen, fijn energiek en een saxje erbij doet u er hier mij maar tien van.
Blueneck - Lilitu 7
Dit is mij iets te gestileerd en glad hoewel het na 3.30 wel lekker los gaat. Mooi degelijk nummer met op het laatst net dat extra wat hem nog naar een 7 trekt.
Peter And The Wolf - The Bonsai Tree 7,5
Mooi klein liedje.
0-1-0-1
Dala - Life on Earth 6
Lieflijk en mierzoet het glazuur schiet bijna van mijn tanden. Ik hoor dat de meisjes kunnen zingen hun stemmen mooi zijn bij elkaar maar het doet me zogezegd geen ene reet. En het lalala't iets te veel.
Love Is All - Busy Doing Nothing 9
Ja hoor dit komt lekker binnen, fijn energiek en een saxje erbij doet u er hier mij maar tien van.
Blueneck - Lilitu 7
Dit is mij iets te gestileerd en glad hoewel het na 3.30 wel lekker los gaat. Mooi degelijk nummer met op het laatst net dat extra wat hem nog naar een 7 trekt.
Peter And The Wolf - The Bonsai Tree 7,5
Mooi klein liedje.
0-1-0-1
0
geplaatst: 7 april 2013, 18:55 uur
21.
Dala - Life on Earth
Een pop-liedje, niet bijzonder 6,0
Dit nummer zorgt wel voor 't contrast in deze poule. Beetje ruig. 't Is niet mijn favoriete muziek maar 't klinkt en swingt toch wel lekker 7,0
Blueneck - Lilitu
Normaalgesproken niet echt mijn muziek, toch is het effect van de stem met de langzaam opbouwende muziek mooi. Met nog een climax om 't af te maken. 8,0
Vergelijkbaar als bij het eerste nummer, dit keer een gewoon folk-liedje 6,0
0-2-1-1
Dala - Life on Earth
Een pop-liedje, niet bijzonder 6,0
Dit nummer zorgt wel voor 't contrast in deze poule. Beetje ruig. 't Is niet mijn favoriete muziek maar 't klinkt en swingt toch wel lekker 7,0
Blueneck - Lilitu
Normaalgesproken niet echt mijn muziek, toch is het effect van de stem met de langzaam opbouwende muziek mooi. Met nog een climax om 't af te maken. 8,0
Vergelijkbaar als bij het eerste nummer, dit keer een gewoon folk-liedje 6,0
0-2-1-1
0
geplaatst: 7 april 2013, 20:17 uur
21.
Dala - Life on Earth 6,2
Zo'n liedje kan mij nog wel eens inpakken als het iets 'liefs' heeft, maar dit nummer vind ik eerder braaf dan lief. Ondanks de kazige lala's nog net een krappe voldoende.
Love Is All - Busy Doing Nothing 9,2
Heerlijk aanstekelijk nummer; kakafonisch op een leuke manier. Tof moment ook als het 'achtergrondkoor' erin komt.
Blueneck - Lilitu 7,3
Na een minuut was ik bang dat het een lange zit zou gaan worden, maar dit ontpopt zich uiteindelijk nog wel tot een boeiend geheel.
Peter And The Wolf - The Bonsai Tree 6,5
Klinkt als vrij traditionele folk; meer iets voor de echte diehards denk ik.
0-3-2-1
Dala - Life on Earth 6,2
Zo'n liedje kan mij nog wel eens inpakken als het iets 'liefs' heeft, maar dit nummer vind ik eerder braaf dan lief. Ondanks de kazige lala's nog net een krappe voldoende.
Love Is All - Busy Doing Nothing 9,2
Heerlijk aanstekelijk nummer; kakafonisch op een leuke manier. Tof moment ook als het 'achtergrondkoor' erin komt.
Blueneck - Lilitu 7,3
Na een minuut was ik bang dat het een lange zit zou gaan worden, maar dit ontpopt zich uiteindelijk nog wel tot een boeiend geheel.
Peter And The Wolf - The Bonsai Tree 6,5
Klinkt als vrij traditionele folk; meer iets voor de echte diehards denk ik.
0-3-2-1
0
geplaatst: 7 april 2013, 20:22 uur
21.
Dala - Life on 8,0
Een prima popliedje. Helaas worden die niet zo gewaardeerd op dit forum.
Love Is All - Busy Doing Nothing 6,0
Allemaal net niet.
Blueneck - Lilitu 6,5
Muziek wel aardig maar de clip is fantastisch gemaakt.
Peter And The Wolf - The Bonsai Tree 5,5
Niemandalletje
1-3-3-1
Dala - Life on 8,0
Een prima popliedje. Helaas worden die niet zo gewaardeerd op dit forum.
Love Is All - Busy Doing Nothing 6,0
Allemaal net niet.
Blueneck - Lilitu 6,5
Muziek wel aardig maar de clip is fantastisch gemaakt.
Peter And The Wolf - The Bonsai Tree 5,5
Niemandalletje
1-3-3-1
0
geplaatst: 7 april 2013, 20:24 uur
Komaan wat is er nu zo fout aan dat liedje van Techno Twins? toch een leuk en heel mooi liedje?
edit: trouwens bedankt aan el ninjo, ik had helemaal geen idee dat het een cover was.
edit: trouwens bedankt aan el ninjo, ik had helemaal geen idee dat het een cover was.
0
geplaatst: 7 april 2013, 20:26 uur
21.
Dala - Life on Earth.Tikkeltje standaard country rock.Leuke dames dat dan weer wel(6,8)
Love Is All - Busy Doing Nothing.Ode aan de vroegere punk.Extravagant en een beetje in de Lena Lovich stijl.Leuk (7,3)
Blueneck - Lilitu.De zeurderige stem is hier de spelbreker,de opbouw is nogal traag en de spanningsboog onbreekt volledig.De violen redden het nummer gelukkig nog(6,2)
Peter And The Wolf - The Bonsai Tree..Het intro oogt als folk uit de oude doos.Het is zeker niet slecht maar het onbreekt toch wat aan pit(6,3)
2-4-3-1
Dala - Life on Earth.Tikkeltje standaard country rock.Leuke dames dat dan weer wel(6,8)
Love Is All - Busy Doing Nothing.Ode aan de vroegere punk.Extravagant en een beetje in de Lena Lovich stijl.Leuk (7,3)
Blueneck - Lilitu.De zeurderige stem is hier de spelbreker,de opbouw is nogal traag en de spanningsboog onbreekt volledig.De violen redden het nummer gelukkig nog(6,2)
Peter And The Wolf - The Bonsai Tree..Het intro oogt als folk uit de oude doos.Het is zeker niet slecht maar het onbreekt toch wat aan pit(6,3)
2-4-3-1
0
geplaatst: 7 april 2013, 20:50 uur
jassn schreef:
Komaan wat is er nu zo fout aan dat liedje van Techno Twins? toch een leuk en heel mooi liedje?
Best een leuk nummer jassn
.Het refrein kende ik overigens ergens van .Niet van Marlene Dietrich want die hoorde ik net voor het eerst.
0
geplaatst: 7 april 2013, 20:57 uur
21.
Dala - Life on 2,5
Dit is wel heel erg braaf en zoet, wat yeahyeahyeah zegt - als zo'n nummer iets "liefs" heeft dan wil het me nog wel eens aanspreken, maar dit vind ik echt vreselijk.
Love Is All - Busy Doing Nothing 7,8
Wat een verademing na het vorige nummer. Lekker aanstekelijk nummer.
Blueneck - Lilitu 6,8
Ondanks de mooie opbouw van het nummer pakt dit me toch net niet, ik vrees dat ik de zanger net iets te zeurderig vind om dit echt goed te gaan vinden.
Peter And The Wolf - The Bonsai Tree 4,0
Matig en Vlak folknummer wat nergens bijzonder of spannend wordt en wat ik denk ik na 5 minuten alweer vergeten ben.
2-5-4-1
Dala - Life on 2,5
Dit is wel heel erg braaf en zoet, wat yeahyeahyeah zegt - als zo'n nummer iets "liefs" heeft dan wil het me nog wel eens aanspreken, maar dit vind ik echt vreselijk.
Love Is All - Busy Doing Nothing 7,8
Wat een verademing na het vorige nummer. Lekker aanstekelijk nummer.
Blueneck - Lilitu 6,8
Ondanks de mooie opbouw van het nummer pakt dit me toch net niet, ik vrees dat ik de zanger net iets te zeurderig vind om dit echt goed te gaan vinden.
Peter And The Wolf - The Bonsai Tree 4,0
Matig en Vlak folknummer wat nergens bijzonder of spannend wordt en wat ik denk ik na 5 minuten alweer vergeten ben.
2-5-4-1
0
geplaatst: 7 april 2013, 21:25 uur
21.
Dala - Life on Earth 4
Om te draaien tijdens de ladies night.
Love Is All - Busy Doing Nothing 6,5
Moest er even inkomen, maar toen dat ik dat eenmaal voor elkaar had, lukte het me ook nog eens om te genieten van dit prettige rommeltje.
Blueneck - Lilitu 5,5
Niet slecht of zo, maar ik voel er helemaal niets bij. Vorm vorm vorm.
Peter And The Wolf - The Bonsai Tree 6,2
Wat een matige rondje dit, het prachtige Scarnella had het hier wel gered denk ik. Nou ja, het tweede punt dan maar naar deze rednecks.
2-5-4-2
Dala - Life on Earth 4
Om te draaien tijdens de ladies night.
Love Is All - Busy Doing Nothing 6,5
Moest er even inkomen, maar toen dat ik dat eenmaal voor elkaar had, lukte het me ook nog eens om te genieten van dit prettige rommeltje.
Blueneck - Lilitu 5,5
Niet slecht of zo, maar ik voel er helemaal niets bij. Vorm vorm vorm.
Peter And The Wolf - The Bonsai Tree 6,2
Wat een matige rondje dit, het prachtige Scarnella had het hier wel gered denk ik. Nou ja, het tweede punt dan maar naar deze rednecks.
2-5-4-2
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.