Muziek / Muziekgames / De Jaren 80 Albums KO
zoeken in:
0
geplaatst: 14 oktober 2007, 23:21 uur
70 Midnight Oil - Diesel and Dust --- Cocteau Twins - Head over Heels (1983)
0-1
0-1
0
geplaatst: 14 oktober 2007, 23:45 uur
71 Art of Noise - In No Sense, Nonsense --- A Flock of Seagulls – Listen
0
fredpit
geplaatst: 14 oktober 2007, 23:47 uur
orbit schreef:
Misschien ook geen zin om steeds maar weer tegen dezelfde schenen te moeten schoppen?
(quote)
Misschien ook geen zin om steeds maar weer tegen dezelfde schenen te moeten schoppen?

0
fredpit
geplaatst: 14 oktober 2007, 23:47 uur
:')
rayman schreef:
Het zal mij benieuwen of er nog iets zinloos te janken valt.
Het zal mij benieuwen of er nog iets zinloos te janken valt.
0
fredpit
geplaatst: 14 oktober 2007, 23:48 uur
Wordt volwassen, en accepteer dat er mensen zijn met een andere mening 

0
geplaatst: 15 oktober 2007, 00:14 uur
Dat kunnen we beter tegen jou zeggen met je nodeloos gejank over dezelfde bands steeds. We weten dat je er geen ruk aanvindt, herhaling maakt je punt beslist niet sterker. En nu weer aan je speen!
0
fredpit
geplaatst: 15 oktober 2007, 00:17 uur
orbit schreef:
Dat kunnen we beter tegen jou zeggen met je nodeloos gejank over dezelfde bands steeds. We weten dat je er geen ruk aanvindt, herhaling maakt je punt beslist niet sterker. En nu weer aan je speen!
(quote)
dit bedoel ik dus...
0
fredpit
geplaatst: 15 oktober 2007, 00:20 uur
72 Laibach - Nova Akropola (1985) --- The The - Infected
0-1
0-1
0
geplaatst: 15 oktober 2007, 00:22 uur
0
fredpit
geplaatst: 15 oktober 2007, 00:26 uur
orbit schreef:
Heel duidelijk wat je hiermee bedoelt ook
(quote)
Heel duidelijk wat je hiermee bedoelt ook

ik zal het je even uitleggen

kinderachtig gedrag waarbij je met "matchotaal" een ander in de hoek wil zetten.
verder zal het me een zorg zijn..ik heb mijn eigen muzieksmaak en die mag ik uiten.
0
geplaatst: 15 oktober 2007, 00:32 uur
Jongen, je uit maar een end weg. Ik vind het opvallend kinderachtig dat iemand steeds weer iets tussen haakjes moet lopen zeuren over een genre waar ie niets mee heeft. Ik loop toch ook niet steeds janktoevoegingen bij jouw blues- of jazzhelden te plaatsen? Die muziek boeit me niet, maar ik hoef dat niet te ventileren op ieder willekeurig tijdstip.
* denotes required fields.