MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Jaren 80 Albums KO

zoeken in:
Premonition schreef:
Ik heb inmiddels wat PM's naar DCD-fans gestuurd

En?
Hebben ze alle 3 al gereageerd?

Kan net 't verschil maken

Je PM naar deze DCD fan is kansloos alvast

orbit schreef:
Je PM naar deze DCD fan is kansloos alvast

Je hebt inderdaad al gestemd, zie ik.

Silent Alarm
14-7

De verwachte winnaar heeft inderdaad gewonnen; blijft een wereldalbum.

THE CURE - DISINTEGRATION

@de mensen die de pracht van DCD niet zo inzien... The Cure heb ik meerdere keren live gezien en daar heb ik erg van genoten, voornamelijk van het concert in 1989 van de Prayer Tour van Disintegration, alleen als je Dead Can Dance eenmaal een keer live hebt gezien en Lisa live hebt horen zingen dan begrijp je DCD, nee je ervaart DCD.... je wordt meegevoert naar een andere wereld, het is van bovennatuurlijke schoonheid... het is onbeschrijfelijk. Ik verwacht niet dat DCD ooit nog zal optreden, maar Lisa Gerrard mogelijk wel, ga daar gewoon eens een keer heen!

Ruby1966
Een 5* album van mij heeft gewonnen.....

En toch hebben ze betere albums gemaakt.

rayman schreef:
En toch hebben ze betere albums gemaakt.

in de jaren 80

shinybeast schreef:
(quote)

in de jaren 80

Het heet dan ook de jaren 80 knock out.

Casartelli (moderator)
Geen verrassende, maar in elk geval een acceptabele winnaar.

Met een toptienplaat van mij die het tot de halve finale schopte... nuja, dat had ook slechter gekund.

Dank aan Rob en zijn volgelingen voor de organisatie en alle diehards succes gewenst met hun zwarte gat.

Bijzonder tevreden met deze winnaar natuurlijk en al de tweede keer dat Disintegration een KO wint! Niet meer dan verdient imo. Wereldplaat. En wat wave betreft: een finale met een duidelijke niet-wave plaat en een post-wave plaat (zo mag je Disintegration wel noemen) valt de hegemonie van de new wave uiteindelijk nog mee

Casartelli schreef:
zwarte gat.

Tis inderdaad even wennen om na een half jaartje Jaren 80 KO bomvol met geweldige platen uit mijn tijd, het nu weer met de wat lastigere Obscure Platen, Scaruffi en RnB KO's te moeten doen.....

gelukkig is er nog de New Wave KO

Gast
geplaatst: vandaag om 11:11 uur

geplaatst: vandaag om 11:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.