Muziek / Muziekgames / Hoeslink
zoeken in:
0
geplaatst: 25 augustus 2005, 23:28 uur
Dat er regelmatig dezelfde albums terugkeren. En Sigur Ros heeft al eens eerder na A Perfect Circle gestaan. M.a.w. erg creatief was ik hier niet

0
geplaatst: 25 augustus 2005, 23:37 uur
Die mag niet!
Banaan -> appel is geen link. Er moet hetzelfde in zitten, niet eenzelfde soort..
Foei.
Banaan -> appel is geen link. Er moet hetzelfde in zitten, niet eenzelfde soort..
Foei.
0
geplaatst: 25 augustus 2005, 23:40 uur
De moderator vind een link van een banaan naar een appel prima, hoor. 

0
geplaatst: 25 augustus 2005, 23:41 uur
Nubis schreef:
Die mag niet!
Foei.
Die mag niet!
Foei.
Kent u de term fruit?????
Gelukkig is Yak de baas

0
geplaatst: 26 augustus 2005, 01:45 uur
aERodynamIC schreef:
Gelukkig is Yak de baas
(quote)
Gelukkig is Yak de baas

Zo kan je alles ruim gaan nemen he. Mensen en olifanten zijn beiden zogende wezens, maar daar link je toch ook niet op door?
Oftewel, eens met Nubis.

0
geplaatst: 26 augustus 2005, 17:42 uur
HammerHead schreef:
Zo kan je alles ruim gaan nemen he. Mensen en olifanten zijn beiden zogende wezens, maar daar link je toch ook niet op door?
Oftewel, eens met Nubis.
Daar doelde ik dus ook op. (quote)
Oftewel, eens met Nubis.

0
geplaatst: 27 augustus 2005, 01:19 uur
Oh, mijn god, wat is dit toch een debiel lelijke cover zeg. Een scheel kijkende slang, zonder tanden, met een druipend gehemelte en een Fozzie the bear neus.
0
geplaatst: 27 augustus 2005, 01:24 uur
HammerHead schreef:
[
Oh, mijn god, wat is dit toch een debiel lelijke cover zeg. Een scheel kijkende slang, zonder tanden, met een druipend gehemelte en een Fozzy the bear neus.
[
Oh, mijn god, wat is dit toch een debiel lelijke cover zeg. Een scheel kijkende slang, zonder tanden, met een druipend gehemelte en een Fozzy the bear neus.
De ogen zijn van Lee Kerslake, hun drummer

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.