MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hoeslink

zoeken in:
Nubis schreef:

Edit: hoe bedoel je 'we hebben deze link al gehad'?
(ik volg dit forum pas net..)

Dat er regelmatig dezelfde albums terugkeren. En Sigur Ros heeft al eens eerder na A Perfect Circle gestaan. M.a.w. erg creatief was ik hier niet

Aha. Ach ja, ik ben nog veel minder creatief.

Die mag niet!
Banaan -> appel is geen link. Er moet hetzelfde in zitten, niet eenzelfde soort..
Foei.

Yak
De moderator vind een link van een banaan naar een appel prima, hoor.

Nubis schreef:

Die mag niet!
Banaan -> appel is geen link. Er moet hetzelfde in zitten, niet eenzelfde soort..
Foei.

Kent u de term fruit?????

Gelukkig is Yak de baas

aERodynamIC schreef:
(quote)

Kent u de term fruit?????

Gelukkig is Yak de baas

Zo kan je alles ruim gaan nemen he. Mensen en olifanten zijn beiden zogende wezens, maar daar link je toch ook niet op door?

Oftewel, eens met Nubis.

HammerHead schreef:
(quote)

Zo kan je alles ruim gaan nemen he. Mensen en olifanten zijn beiden zogende wezens, maar daar link je toch ook niet op door?

Oftewel, eens met Nubis.
Daar doelde ik dus ook op.

Lying Mouth schreef:

(afbeelding)

Oh, mijn god, wat is dit toch een debiel lelijke cover zeg. Een scheel kijkende slang, zonder tanden, met een druipend gehemelte en een Fozzie the bear neus.

HammerHead schreef:
[
Oh, mijn god, wat is dit toch een debiel lelijke cover zeg. Een scheel kijkende slang, zonder tanden, met een druipend gehemelte en een Fozzy the bear neus.

De ogen zijn van Lee Kerslake, hun drummer

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:30 uur

geplaatst: vandaag om 15:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.