Muziek / Muziekgames / Hoeslink
zoeken in:
0
geplaatst: 20 september 2007, 08:14 uur
De link tussen Mr. Bauer en HARD-Fi is volgens mij dus niet juist (wel goed gevonden overigens)! 
Spelregel: "Op elke volgende hoes moet een grafisch thema of element (geen titel of artiestnaam) van de vorige hoes terugkomen".
....... toch maar doorlinken

Spelregel: "Op elke volgende hoes moet een grafisch thema of element (geen titel of artiestnaam) van de vorige hoes terugkomen".
....... toch maar doorlinken

0
geplaatst: 20 september 2007, 20:16 uur
Dieter schreef:
De link tussen Mr. Bauer en HARD-Fi is volgens mij dus niet juist (wel goed gevonden overigens)!

ik heb er ook even mee geworsteld... maar de vermelding TVCD op die van bauer is een titel nog een naam.
en als je weet waar CCTV voor staat... dan is dat ook een TVCD
Het cameraatje zou je nog kunnen zien als een verwijzing naar Bauer's real life soap.
Maar van Hendrix naar Alquin ... hoe zit dat?
0
geplaatst: 20 september 2007, 21:59 uur
Oh sorry, hij was ook wel erg subtiel. De link is klein maar zeer grafisch. Logo van polydor. Vond hem zelf wel goed gevonden

0
geplaatst: 20 september 2007, 22:11 uur
divart schreef:
Oh sorry, hij was ook wel erg subtiel. De link is klein maar zeer grafisch. Logo van polydor. Vond hem zelf wel goed gevonden
(quote)

ah, ik dacht "...terugblik op een loopbaan...."
0
Paddy
geplaatst: 21 september 2007, 11:41 uur

De honden rechts op de Pink Floyd hoes zijn een stukje gaan varen
!Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.

.

.

.
.

.