Muziek / Muziekgames / Hoeslink
zoeken in:
0
geplaatst: 31 maart 2005, 12:05 uur
Ik heb het op de kleurcombinatie gelinkt, omdat ik totaal niet kon zien wat er op die vorige hoes staat.
0
geplaatst: 31 maart 2005, 12:07 uur
Emdee: compositie
Martin: tja, 't is abstract, dus een beeldende link is moeilijk, maar enkel op kleur linken lijkt me iets te algemeen.
Een gestileerde afbeelding rechts op een album in een gelijkaardige kleurtint moet zeker bestaan lijkt me.
Martin: tja, 't is abstract, dus een beeldende link is moeilijk, maar enkel op kleur linken lijkt me iets te algemeen.
Een gestileerde afbeelding rechts op een album in een gelijkaardige kleurtint moet zeker bestaan lijkt me.
0
Dustyfan
geplaatst: 31 maart 2005, 12:31 uur
tja, 't is abstract, dus een beeldende link is moeilijk, maar enkel op kleur linken lijkt me iets te algemeen.
Die abstracte figuur heeft wat weg van een getekende vrouwenfiguur van de zijkant gezien: hals, borst, dijbeen. Daar moet toch wat op te linken zijn?
0
geplaatst: 31 maart 2005, 12:37 uur
Onderhond schreef:
gewoon die cirkel dus...Dustyfan schreef:
Die abstracte figuur heeft wat weg van een getekende vrouwenfiguur van de zijkant gezien: hals, borst, dijbeen. Daar moet toch wat op te linken zijn?
Dan kom je nogal snel uit bij Kylie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.