Muziek / Muziekgames / HipHop producers K.O.
zoeken in:
0
eazyfan
geplaatst: 3 september 2007, 22:34 uur
Osiris Apis schreef:
Mij lijkt het beter als deze ook willekeurig geloot wordt. Of wordt dat met een KO niet gedaan? Want nu staan ze in de volgorde van de vorige ronde.
Ik zou het gewoon zo laten, in het begin worden ze gewoon geloot, anders elke keer opnieuw lijkt me wel erg veel werk. Mij lijkt het beter als deze ook willekeurig geloot wordt. Of wordt dat met een KO niet gedaan? Want nu staan ze in de volgorde van de vorige ronde.
Kunnen we alvast beginnen aan de volgende ronde?

0
geplaatst: 3 september 2007, 22:44 uur
1-2
It's Tricky!
Absolute grondlegger van hiphop.
En dan ook nog eens succesvol in de rock...
It's Tricky!
Absolute grondlegger van hiphop.
En dan ook nog eens succesvol in de rock...
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 3 september 2007, 22:54 uur
2e ronde is geplaatst? Zo! Hier ben ik niet blij mee. (ik heb als het ware gewoon mijn tijd verspild om goeie battles te maken. Bedankt!)
3-2
3-2
0
geplaatst: 4 september 2007, 00:06 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
2e ronde is geplaatst? Zo! Hier ben ik niet blij mee. (ik heb als het ware gewoon mijn tijd verspild om goeie battles te maken. Bedankt!)
3-2
3-2
achja je kunt niet alles hebben he
0
geplaatst: 4 september 2007, 00:08 uur
eazyfan schreef:
Ik zou het gewoon zo laten, in het begin worden ze gewoon geloot, anders elke keer opnieuw lijkt me wel erg veel werk.
Ik zou het gewoon zo laten, in het begin worden ze gewoon geloot, anders elke keer opnieuw lijkt me wel erg veel werk.
heb ik met een andere knockout wel gedaan
* denotes required fields.