MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het beste album Knock-Out

zoeken in:
onmogelijke keuze.

als ik MOET kiezen kies ik voor de eerste
of de tweede

als het MOET, hè

Ik kies ervoor om niet te kiezen.

0-1 (pearl jam!)

Lin
0-2 PJ

Jongens, dimmen, of ik ban jullie allemaal.

Even wat zever gefilterd, laten we on-topic blijven en gewoon de KO nog een keer doen

Omayyad
Bingo!

DonDijk
cool, again

5-2

Zijn de stemmen ook gefilterd?

the viking schreef:
(quote)

Zijn de stemmen ook gefilterd?

ik denk dat cygnus al in de toekomst heeft gekeken

Nog een keer de KO ?

6-3

bbaadd schreef:
(quote)

ik denk dat cygnus al in de toekomst heeft gekeken

Ja, DSOTM wint, deze KO kan stoppen...

Brain Stew schreef:
Jongens, dimmen, of ik ban jullie allemaal.

Ik begon toch zeker niet, of wel? De crew moet een beetje dimmen want anders..

Sheplays
8-3

maar waarom is dit

Sheplays schreef:
8-3

maar waarom is dit

Second opinion. Het is tegenwoordig heel normaal om de uitslag van een test nog eens te bekijken.

Sheplays schreef:
8-3

maar waarom is dit
Bezigheidstherapie, net als elke KO.

Tsjonge, wat een KO allemaal niet losmaakt onder MuMe-ers. Het is een spel hoor! Natuurlijk hangt de uitslag af van de MuMe-ers die op dat moment zijn ingelogd en meestemmen. Maar daar is het ook een KO voor, anders zou je iedere MuMe-er een mail moeten gaan sturen met een link voor de KO. Dat schiet ook niet op. Ik vond het iig erg leuk om deze KO te organiseren en ik wil alle MuMe-ers bedanken voor hun deelname en leuke reacties. Ik ben ook blij dat de veel gehoorde kreet dat deze KO voorspelbaar zou zijn genadeloos is neergesabeld.

En jij ook bedankt jongen!

fabulous thunderbirds - hillbilly henkies
12-2

Joepie bij deze is The Cure officieel overschat

maar goed, lieve kinders, wees niet getreurd, er is geen reden om opnieuw te beginnen... over 2 dagen is de aftrap van de obscure albums KO. Tot die tijd kun je nomineren, dus als je nog ergens een stoffig album hebt liggen...

Joy4ever bedankt voor de moeite!

Ach, Pink Floyd ook, dus we kunnen elkaar allemaal weer een hand geven

Ace
Joy4ever schreef:
Tsjonge, wat een KO allemaal niet losmaakt onder MuMe-ers. Het is een spel hoor! Natuurlijk hangt de uitslag af van de MuMe-ers die op dat moment zijn ingelogd en meestemmen. Maar daar is het ook een KO voor, anders zou je iedere MuMe-er een mail moeten gaan sturen met een link voor de KO. Dat schiet ook niet op. Ik vond het iig erg leuk om deze KO te organiseren en ik wil alle MuMe-ers bedanken voor hun deelname en leuke reacties. Ik ben ook blij dat de veel gehoorde kreet dat deze KO voorspelbaar zou zijn genadeloos is neergesabeld.

Ik kreeg van een niet nader te noemen user een mail om op De Kjoer te stemmen. Die user ken ik niet, dus ik zal niet de enige zijn die zo'n bericht kreeg Nu had ik even wel op Disintegration gestemd, maar toch...

Laurora
orbit schreef:
Ach, Pink Floyd ook, dus we kunnen elkaar allemaal weer een hand geven

PF overschat? NEE JOH! Hij staat maar 3 keer in de eindstand van de top 10 ....

Gast
geplaatst: vandaag om 02:41 uur

geplaatst: vandaag om 02:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.