Muziek / Muziekgames / Het beste album Knock-Out
zoeken in:
0
geplaatst: 11 september 2007, 21:05 uur
als ik MOET kiezen kies ik voor de eerste
of de tweede
als het MOET, hè
of de tweede
als het MOET, hè
0
geplaatst: 11 september 2007, 21:33 uur
Even wat zever gefilterd, laten we on-topic blijven en gewoon de KO nog een keer doen 

0
geplaatst: 11 september 2007, 21:45 uur
0
geplaatst: 11 september 2007, 21:48 uur
the viking schreef:
Zijn de stemmen ook gefilterd?
(quote)
Zijn de stemmen ook gefilterd?

ik denk dat cygnus al in de toekomst heeft gekeken

0
geplaatst: 11 september 2007, 22:10 uur
Brain Stew schreef:
Jongens, dimmen, of ik ban jullie allemaal.
Jongens, dimmen, of ik ban jullie allemaal.
Ik begon toch zeker niet, of wel? De crew moet een beetje dimmen want anders..
0
geplaatst: 11 september 2007, 22:18 uur
Second opinion. Het is tegenwoordig heel normaal om de uitslag van een test nog eens te bekijken.
0
geplaatst: 11 september 2007, 22:20 uur
Tsjonge, wat een KO allemaal niet losmaakt onder MuMe-ers. Het is een spel hoor! Natuurlijk hangt de uitslag af van de MuMe-ers die op dat moment zijn ingelogd en meestemmen. Maar daar is het ook een KO voor, anders zou je iedere MuMe-er een mail moeten gaan sturen met een link voor de KO. Dat schiet ook niet op. Ik vond het iig erg leuk om deze KO te organiseren en ik wil alle MuMe-ers bedanken voor hun deelname en leuke reacties. Ik ben ook blij dat de veel gehoorde kreet dat deze KO voorspelbaar zou zijn genadeloos is neergesabeld.
0
geplaatst: 11 september 2007, 23:04 uur
En jij ook bedankt jongen!
fabulous thunderbirds - hillbilly henkies
12-2

fabulous thunderbirds - hillbilly henkies
12-2

0
geplaatst: 11 september 2007, 23:35 uur
Joepie bij deze is The Cure officieel overschat 
maar goed, lieve kinders, wees niet getreurd, er is geen reden om opnieuw te beginnen... over 2 dagen is de aftrap van de obscure albums KO. Tot die tijd kun je nomineren, dus als je nog ergens een stoffig album hebt liggen...
Joy4ever bedankt voor de moeite!

maar goed, lieve kinders, wees niet getreurd, er is geen reden om opnieuw te beginnen... over 2 dagen is de aftrap van de obscure albums KO. Tot die tijd kun je nomineren, dus als je nog ergens een stoffig album hebt liggen...
Joy4ever bedankt voor de moeite!
0
geplaatst: 12 september 2007, 00:19 uur
Ach, Pink Floyd ook, dus we kunnen elkaar allemaal weer een hand geven 

0
Ace
geplaatst: 12 september 2007, 09:40 uur
Joy4ever schreef:
Tsjonge, wat een KO allemaal niet losmaakt onder MuMe-ers. Het is een spel hoor! Natuurlijk hangt de uitslag af van de MuMe-ers die op dat moment zijn ingelogd en meestemmen. Maar daar is het ook een KO voor, anders zou je iedere MuMe-er een mail moeten gaan sturen met een link voor de KO. Dat schiet ook niet op. Ik vond het iig erg leuk om deze KO te organiseren en ik wil alle MuMe-ers bedanken voor hun deelname en leuke reacties. Ik ben ook blij dat de veel gehoorde kreet dat deze KO voorspelbaar zou zijn genadeloos is neergesabeld.
Ik kreeg van een niet nader te noemen user een mail om op De Kjoer te stemmen. Die user ken ik niet, dus ik zal niet de enige zijn die zo'n bericht kreeg
Nu had ik even wel op Disintegration gestemd, maar toch...
0
Laurora
geplaatst: 12 september 2007, 10:07 uur
PF overschat? NEE JOH! Hij staat maar 3 keer in de eindstand van de top 10 ....

* denotes required fields.