MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Obscure Albums Knock-Out

zoeken in:
voltazy
2-2

Casartelli (moderator)
4-3

Steve Reich door

2. Acid Mothers Temple & The Melting Paraiso U.F.O. - La Novià vs. The Fall - The Wonderful and Frightening World of the Fall (1984

1-0

tangmaster
2-1

De finale is bekend, maar eerst de 3e/4e plek beslissen!

Voor de 3e/4e plek:

Albert King - Born Under a Bad Sign (1967) vs. The Fall - The Wonderful and Frightening World of the Fall (1984)

Tot de 9, 2 verschil

tondeman
1-1

3-2 moeilijk

Albert King pakt de 3e plek. Dan is het, na ruim een jaar, tijd voor la grande finale:

Steve Reich/Ensemble Modern - Music for 18 Musicians (1998) vs. Acid Mothers Temple & The Melting Paraiso U.F.O. - La Novià

Allmusic
0-2

Casartelli (moderator)
1-3

1-5

Ow kut, vergeten te stemmen op The Fall trouwens, anders was het 3-3

1-6

Beide wereldplaten, alleen hoort Reich helemaal niet thuis op MuMe.

Ondertussen zijn geen van beide nog 'obscuur' te noemen natuurlijk.

Gezien het gemiddelde muziekaanbod is AMT behoorlijk obscuur te noemen. Ik kan het in Delft in elk geval niet in de winkels vinden (Plexus, Sounds, Velvet). Da's obscuur genoeg voor mij.

Gajarigon schreef:
Ondertussen zijn geen van beide nog 'obscuur' te noemen natuurlijk.

Nee idd, ik word echt gek van de hele tijd Acid Mothers Temple op de radio

Titmeister schreef:
(quote)

Nee idd, ik word echt gek van de hele tijd Acid Mothers Temple op de radio

Ik kan anders wel andere redenen bedenken waarom ze die niet op de radio willen spelen...

Wat ik bedoelde was dat de populariteit van bepaalde albums (op deze site) serieus toegenomen is tijdens de periode van deze knock-out.

Gajarigon schreef:
Wat ik bedoelde was dat de populariteit van bepaalde albums (op deze site) serieus toegenomen is tijdens de periode van deze knock-out.

Da's nu net de bedoeling van dit soort KO's.......... Obscure en minder bekende artiesten in de spotlight zetten......

1-7

En we hebben een winnaar!

De Japanse psychedelische/space rockband Acid Mothers Temple & The Melting Paraiso U.F.O. wint deze obscure albums KO met het album La Nòvia uit 2000. Daarmee hebben we een winnaar die wat mij betreft voldoet aan het profiel van een obscuur album. Al met al vond ik het mooie KO, heb er veel nieuwe albums door leren kennen. Ik wil graag de trouwe groep stemmers van harte bedanken voor hun deelname!

Casartelli (moderator)
Komt dat zwarte gat!!

Heiko, bedankt voor de organisatie! De KO heeft ook bij mij weer de nodige verbreding opgeleverd.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:35 uur

geplaatst: vandaag om 07:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.