Muziek / Muziekgames / Disco KO
zoeken in:
0
geplaatst: 18 januari 2015, 11:12 uur
27. The Jacksons - Blame It on the Boogie Vs. Sugarhill Gang - Rapper's Delight
1-0
1-0
0
geplaatst: 18 januari 2015, 11:18 uur
4-3
Maar meer gestemd met mijn hip-hop hart dan te kijken naar het disco-gehalte
Edit: Lex, ben je me aan het stalken?
Maar meer gestemd met mijn hip-hop hart dan te kijken naar het disco-gehalte
Edit: Lex, ben je me aan het stalken?

0
geplaatst: 18 januari 2015, 11:25 uur
Sugarhill Gang's Rapper's Delight: volgens mij toch zo'n beetje de grondlegger van de rap muziek?
Zelf heb ik in het geheel niets met rap en hip-hop,maar dit plaatje is één van de zeldzame nummers die ik weet te waarderen daarom:
4-4
Zelf heb ik in het geheel niets met rap en hip-hop,maar dit plaatje is één van de zeldzame nummers die ik weet te waarderen daarom:
4-4
0
geplaatst: 18 januari 2015, 11:57 uur
the viking schreef:
Sugarhill Gang's Rapper's Delight: volgens mij toch zo'n beetje de grondlegger van de rap muziek?
Helemaal juist, daarom stem ik er ook niet op in deze *disco* KO.
0
geplaatst: 18 januari 2015, 12:30 uur
Tsja, dan blijf je bezig in deze KO. Er zit genoeg niet-disco in.
Bovendien vind ik Rapper's Delight echt wel disco-invloeden hebben.
Bovendien vind ik Rapper's Delight echt wel disco-invloeden hebben.
0
geplaatst: 18 januari 2015, 12:33 uur
ik stem altijd op het beste nummer ongeacht of het wel of niet tot het genre hoort van de K.O.
0
geplaatst: 18 januari 2015, 14:20 uur
thelion schreef:
ik stem altijd op het beste nummer ongeacht of het wel of niet tot het genre hoort van de K.O.
Dan kunnen we in het vervolg de topictitels wel weglaten. Die hebben dan totaal geen zin meer. Ik zie hier nog teveel nummers doorgaan die geen of vrij weinig disco invloeden hebben. Dat maakt dat een topic toch minder interessant wordt.
0
geplaatst: 18 januari 2015, 14:23 uur
Poeha schreef:
Dan kunnen we in het vervolg de topictitels wel weglaten. Die hebben dan totaal geen zin meer. Ik zie hier nog teveel nummers doorgaan die geen of vrij weinig disco invloeden hebben. Dat maakt dat een topic toch minder interessant wordt.
Als een nummer genomineerd word en het behoort niet tot het genre van de betrefende K.O. dan moet er wat aan gedaan worden, als een nummer eenmaal in een K.O. mee doet stem ik op het beste nummer.
En ik vind het wel mee vallen met het aantal nummers die niets met Disco te maken zouden hebben in deze K.O. Muziek is nu eenmaal niet altijd eenvoudigweg in hokjes / genres te plaatsen.
0
geplaatst: 18 januari 2015, 14:31 uur
thelion schreef:
Als een nummer genomineerd word en het behoort niet tot het genre van de betrefende K.O. dan moet er wat aan gedaan worden, als een nummer eenmaal in een K.O. mee doet stem ik op het beste nummer.
(quote)
Eensch.
En The Runner eruit

0
geplaatst: 18 januari 2015, 16:02 uur
29. Grandmaster Flash & Melle Mel - White Lines (Don't Do It) Vs. Chic - Dance Dance Dance
0-1
0-1
* denotes required fields.