MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hiphop-albums jaren '00-K.O.

zoeken in:
Artifact schreef:
Nee Canibus is alles Can-i-bus it? Yes u can!
Wat heeft Canibus met die twee albums te maken ? Als (een stuk) volwassenheid nog ontbreekt bij jou, zeg het dan op zijn minst. Geen enkele bijdrage geleverd aan deze K.O., maar wel huilen als het niet gaat zoals meneer wil. Bedankt daarvoor.

Artifact
Volwassenen mogen niet uithalen naar andermans saaie, slechte platen?

Zeg ik dat? Read it again.

Social_Mask
Tja...erg leuk dit, maar laten we maar verder gaan met de KO.

48 . Dizzee Rascal - Maths & English (vs.) Oh No - Exodus into Unheard Rhythms

En het staat:
2-4

Ikzelf ken beide niet, maar Dizzee vind ik toch wel een fijne mc.

Paar berichten verwijderd.

edit: en nog een keer.

Artifact
He maar dat voelde wel lekker he social, op een ''volwassen'' manier de discussie afbreken.

Social_Mask
Uhuh, en dat als 15 jarige Maar ik ben tevreden als we nu maar gwn doorgaan met de KO (en dat ook jij deelneemt) ipv hele tijd elkaar aan te vallen

Ontopic:
Trouwens..Sirens van Dizzee Rascal is ge-wel-dig!

Artifact
Is goed dan stem ik op herman als favo moderator.

cortez
man toch....

3-4

3-5
49 . Young Jeezy - Let's Get It: Thug Motivation 101 (vs.) Brainpower - Verschil Moet er Zijn

Ik heb beide albums nog nooit beluisterd, maar volgens de MuMe gebruikers beide wel slecht.

Social_Mask
Frozen_Devil schreef:
Ik heb beide albums nog nooit beluisterd, maar volgens de MuMe gebruikers beide wel slecht.

Maar...Brainpower is erg onderschat hier Dit is wel zijn zwakste album moet ik zeggen..behoorlijk zwak zelfs.

Ja heel erg zwak album van Brainpower, dat kan ik wel zeggen.

Artifact
Brainpower > poging tot grote doelgroep te bereiken > commercieel > kleuterrijmpjes.

Wat Artifact zegt, maar liever een slechte Brainpower, dan een Yeah-schreeuwende, pompende party-rapper.

cortez
2-2

Vind Young Jeezy wel heel te doen voor eventjes....

Zullen we deze vervangen door andere albums? Ten eerste loopt de KO langzaam en ten tweede zullen de albums ook niet van hoge kwaliteit zijn.

Suggesties:

Sage Francis - Personal Journals
Atmophere - Lucy Ford
Aceyalone & RJD2 - Magnificent City
Blueprint - 1988

goed idee

Ik ken de 2 albums ook niet. Van je 4 suggesties ken ik alleen die van Atmosphere niet

Die van Atmosphere is een verzameling EPs, weet niet of die allemaal van 2000 of later zijn. Dus die valt af.

Ik stem: Sage Francis!!!

Die EP's zijn wel uit 2000 en 2001. Maar het is een verzameling. Dus die valt wel af ja.

Osiris Apis schreef:

Sage Francis - Personal Journals
Atmophere - Lucy Ford
Aceyalone & RJD2 - Magnificent City
Blueprint - 1988

Ik ben er ook voor om een 'reserve lijstje' te houden, maar dan moeten we ook de vorige suggesties erin verwerken.

Dangermouse & Jemini The Gifted One - Ghetto Pop Life

En Sean Price - Jesus Price Supastar, maar die was volgens mij al eens als reserve gebruikt. (?)

Zullen we dan maar DangerMouse & Jemini - Ghetto Pop Life vs Sage Francis - Personal Journals doen?

Chrisseh schreef:
(quote)

Ik ben er ook voor om een 'reserve lijstje' te houden, maar dan moeten we ook de vorige suggesties erin verwerken.

Dangermouse & Jemini The Gifted One - Ghetto Pop Life

En Sean Price - Jesus Price Supastar, maar die was volgens mij al eens als reserve gebruikt. (?)

Yep, ging eruit tegen blackalicious

49. DangerMouse & Jemini - Ghetto Pop Life vs Sage Francis - Personal Journals

Deze keuze lijkt me de meest eerlijke. Stemmen maar!

cortez
twee maal niets

Gast
geplaatst: vandaag om 05:28 uur

geplaatst: vandaag om 05:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.