MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hiphop-albums jaren '00-K.O.

zoeken in:

Hypno
3-3

En ik ben zeker de enige die geen albums mag verwisselen.

Hypno, LEES eens een keer waar het over gaat i.p.v. dat je gaat janken omdat er een album niet instaat die jij wil. Dit zijn gewoon twee logische reserves, de enige die aankomt met klachten ben jíj, en niemand anders. Voor een enkel iemand maken we geen speciale uitzonderingen.

Vlot allemaal maar weinig. Jammer. Ken de albums te slecht om te stemmen.

Social_Mask
Die van Sage Francis heb ik maar 1 keer half beluisterd. En het klonk niet slecht, goede rapper die Sage. Die andere ken ik niet.

Zal ik hem dan maar doen; 5-4

Een goed album eruit kan gebeuren (sterke albums ontlopen elkaar natuurlijk nooit), maar Personal Journals eruit tegen Dangermouse

50 . Cyne - Time Being (vs.) Nujabes - Metaphorical Music

1-0

Improvision
1-1

Social_Mask
Moeilijk...

2-1, heeft wat meer uitschieters.

moeilijk, jammer van deze loting

3-1

Conway Twitty schreef:
Een goed album eruit kan gebeuren (sterke albums ontlopen elkaar natuurlijk nooit), maar Personal Journals eruit tegen Dangermouse

Qua productie vind ik Ghetto Pop Life beter, maar qua lyrics Personal Journals. En dan ga ik toch voor het album met de betere productie (want Jemini is ook niet slecht). En misschien gaf de productie van Ghetto Pop Life de doorslag in de KO.

cortez
4-1

Gekkenhuis
4-2

51 . Danger Mouse - The Grey Album (vs.) Lloyd Banks - Hunger for More

1-0

Social_Mask
2-2, slecht gemixed vind ik, of iig ik vond het niet veel voorstellen.

3-2

Danger Mouse is een baas.

Social_Mask schreef:
2-2, slecht gemixed vind ik, of iig ik vond het niet veel voorstellen.

Er staat idd maar 1 nummer op dat echt goed is maar met die stem van Lloyd Banks kan ik echt niks. Daarbij is het allemaal al een keer gedaan wat Lloyd Banks doet en ook nog eens veel beter. The Grey album vond ik nog wel een aardig concept. Weinig topnummers maar minder missers dan een Lloyd Banks en overall best degelijk.

3-3 samen met GRODT de enige G-unit release met wat houdbaarheid en kwaliteit. (of kwam Documentary ook op G-unit uit?) Verder vind ik Grey Album absoluut niet geslaagd.

Edris
4-3

Documentary kwam ook op G-Unit uit

5-3

52 . Devin the Dude - Waitin' to Inhale (vs.) DMX - Grand Champ

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 07:02 uur

geplaatst: vandaag om 07:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.