Muziek / Muziekgames / Hiphop-albums jaren '00-K.O.
zoeken in:
0
cortez
geplaatst: 5 oktober 2007, 18:02 uur
2-2
Beste DMX album vind ik... Untouchables is echt een
super nummer!
Beste DMX album vind ik... Untouchables is echt een
super nummer!
0
Social_Mask
geplaatst: 5 oktober 2007, 18:45 uur
Ik heb dat album wel een keer beluisterd, die van DMX. En idd, Untouchables is een geweldig nummer. De nummers met 50 en met Swizz zijn ook best goed. Maar het werd voor mij toen al te moeilijk om dat album uit te luisteren. DMX is goed voor een paar nummers, soms zelfs zeer goed, maar een heel album lang is teveel van het goede.
Devin the Dude heb ik niks mee.
0
cortez
geplaatst: 5 oktober 2007, 19:25 uur
Social_Mask schreef:
Ik heb dat album wel een keer beluisterd, die van DMX. En idd, Untouchables is een geweldig nummer. De nummers met 50 en met Swizz zijn ook best goed. Maar het werd voor mij toen al te moeilijk om dat album uit te luisteren. DMX is goed voor een paar nummers, soms zelfs zeer goed, maar een heel album lang is teveel van het goede.
Inderdaad, kon het album ook niet uitluisteren...
0
geplaatst: 6 oktober 2007, 15:34 uur
53 . DuvelDuvel - Puur Kultuur (vs.) Zion I - True & Livin'
0-1
0-1
0
Social_Mask
geplaatst: 7 oktober 2007, 21:14 uur
55 . Percee P - Perseverance (vs.) Fabolous - Real Talk
Ken wel die van Fabolous, niet echt heel sterk. Percee P is een erg goede rapper, het album is blijkbaar ook erg sterk, maar ken ik nóg niet.
Ken wel die van Fabolous, niet echt heel sterk. Percee P is een erg goede rapper, het album is blijkbaar ook erg sterk, maar ken ik nóg niet.
0
geplaatst: 7 oktober 2007, 23:39 uur
56 . Quasimoto - The Further Adventures of Lord Quas (vs.) Proof - Searching for Jerry Garcia
* denotes required fields.