MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Slagveld Der Vampieren (De Grote Gothic KO)

zoeken in:
@freddze: Ik ken het nummer al een tijdje, had het ooit op de pc staan ook onder de naam U2, NIN, The Cure en Depeche Mode volgens mij. Toen ik het weer hoorde herkende ik het gelijk weer. De zanger kwam me gelijk weer bekend voor, maar wsl. van dat nummer. Kan namelijk niet plaatsen in welke band die zanger dan normaal zingt. Heel irritant dus en de muziek klinkt niet als genoemde bands dus is denk ik onder die naam in omloop gebracht door een misschien wel totaal onbekende band.

Lin
ook op slsk alleen maar hits onder die namen.... strange

Ja, er is ooit iemand die dat eens verkeerd getagged heeft en iedereen heeft dat dan gewoon overgenomen. Ik denk dat we het nooit zullen te weten komen

Lin
ik denk t ook niet.... maar ja, dan zelf maar een fles wijn kopen

(ik geef niet op trouwens hoor )

lambf
Mag je nu nog nummers toevoegen of niet ?

Van mij wel; gaan toch nog even door.
Ik hoop dat The Viking ook nog van zich laat horen, wil misschien ook wel mee doen.

djeffibrelich
deric raven schreef:
Van mij wel; gaan toch nog even door.
Ik hoop dat The Viking ook nog van zich laat horen, wil misschien ook wel mee doen.

er zijn er wel een paar die je mischien een pm-uitnodiging kan sturen,
volgens mij is dit ook wel wat voor lost highway.

Lin
@lambf, tuurlijk mag je nomineren, hoe meer nummers hoe beter! en als je links hebt van nummers die we nog zoeken, gaarne

heb the viking ook gepmd maar zag dat hij al een tijd niet meer online is geweest, misschien wel vakantie,ook wat users die niet gereageerd hebben, verder gaan el ninjo, c-moon en spijtoptant ook nog nummers nomineren [edit: inmiddels lost highway ook gepmd]

misschien handig om even dit volgende te kopieeren en dan je naam erachter te zetten als je nog wil nomineren, dan zien we een beetje hoever we kunnen komen :

390 tm 399 reptile71

400 tm 409 Lin

410 tm 419 c-moon

420 tm 429 spijtoptant

430 tm 439 El Ninjo

440 tm 449 ?

450 tm 459 ?

460 tm 469 ?

470 tm 479 ?

480 tm 489 ?

490 tm 499 ?

500 tm 512 ?

Lin
oja, en dan wel met linkjes

lambf
390 tm 399 reptile71

400 tm 409 Lin

410 tm 419 c-moon

420 tm 429 spijtoptant

430 tm 439 El Ninjo

440 tm 449 lambf ***

And also the trees – there were no bounds
Clan of xymox – cry in the wind
Diary of dreams – the stranger remains
Miranda sex garden – cover my face
Swans – killing for company
The wake – silent siren
Wire – feed me

Lin
ik heb ze verwerkt, ook in de lijst met nominaties. Ik denk alleen dat het misschien makkelijker is om, als je losse nummers hebt, die dan per stuk te uploaden, maakt t misschien iets overzichtelijker... Ik heb nu alle nummers die in die zipfile staan in de link gezet, bij elk van de nummers die erin staan, dus moeten mensen maar even goed kijken zodat ze weten wat ze downloaden

Soort Gothic KO voor wiskundigen en structopaten.
Zie dat we de 512 makkelijk gaan halen. Desnoods vullen orbit, freddze, perfume en ik die laatste 63 nummers wel aan. Lijkt me geen enkel probleem.
Helaas nu op werk dus kan weinig doen...

@deric raven: nummer van de lijst ervoor zetten scheelt Lin weer zoekwerk om je link in de lijst te plaatsen. Wel te gek dat je het nu door hebt en gelijk gaat als een trein.

Lin
helemaal geweldig! Ik kijk even mn film af, doe wat huishoudelijke dingetjes en dan pas ik de lijst weer aan

gaat lekker zo hè mede-vleermuizen!

Ik heb nog een aantal mensen gepmd die nog niets hebben geplaatst en misschien wel aan de 20 nummers komen, dus even afwachten, maar inderdaad, de 512 halen we met gemak...

Het is dan ook het GROTE Gothic KO

Heb trouwens een vermoeden dat deze KO veel langer zal gaan duren dan de new wave KO, maar ik heb alle tijd. Tegenwoordig kun je in de meeste bejaardenhuizen ook gewoon internetten dus ik blijf gewoon tot het einde meedoen.

Lin
die mumeladder duurde ook zowat een jaar dus ach...we hebben verder toch geen sociaal leven behalve dit forum

Lin
iemand trouwens een stukje kerstkrans?

Lin
vul maar aan mensen!

390 tm 399 reptile71

400 tm 409 Lin

410 tm 419 c-moon

420 tm 429 spijtoptant

430 tm 439 El Ninjo

440 tm 449 lambf

450 tm 459 ?

460 tm 469 ?

470 tm 479 ?

480 tm 489 ?

490 tm 499 ?

500 tm 512 ?

Gezellig zo hier samen met jezelf, Lin?

Kerststol met poedersuiker....beetje over het haar laten stuiven, licht besproeien en op laten drogen. Hier is Alicia weer met de nodige onzin!
Ik groet u allen

Jouw darmen zijn vast in goede conditie doordat je zo goed regelmatig (de hele dag door) eet zeker?

@Lin: Je weet toch dat ik die kerstkrans wel in mijn eentje opeet vanavond als ik thuiskom?

Ik eet vrijwel de hele dag door....goed zo reptile!

perfume
Alicia schreef:
Kerststol met poedersuiker....beetje over het haar laten stuiven, licht besproeien en op laten drogen. Hier is Alicia weer met de nodige onzin!
Ik groet u allen

Lin
heeey alicia

enne lieffie, je zal snel moeten zijn, die kerstkrans smaakt me een beetje té goed

(en ja, best gezellig in mn eentje met de KO, maar gelukkig komt alicia nu 20 nummers posten en perfume zn linkjes plaatsen zie ik al )

Lin schreef:
enne lieffie, je zal snel moeten zijn, die kerstkrans smaakt me een beetje té goed
Eet maar lekker helemaal op, je hebt tenslotte vitamine nodig om aan te sterken.

heeeeey Lin, om eerlijk te zijn moet ik de eerste 20 nummers nog luisteren....en even in mijn dromendagboek kijken....en ik ga de krenten uit de pap halen uit die lijstjes van jullie....u hoort nog van mij

Lin
hahaha, ja joh, we zien je wel weer verschijnen

Zo...en ik ben flink aan het struinen.....doos chocolaatjes is er niks bij....

Lin
ik heb met het uitzoeken van de nummers en t luisteren naar sommige links ook al veel leuke muziek ontdekt, en we zijn nog niet eens begonnen met de KO

nu Gossamer

Gast
geplaatst: vandaag om 12:56 uur

geplaatst: vandaag om 12:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.