Muziek / Muziekgames / Slagveld Der Vampieren (De Grote Gothic KO)
zoeken in:
0
geplaatst: 26 december 2007, 18:51 uur
Ik heb al besloten om mijn Duran Duran KO niet meer te willen starten; heeft weinig nut.
0
geplaatst: 26 december 2007, 18:52 uur
nee ik las het inderdaad...ik hou het hier voor vanavond ook even voor gezien verder...
0
geplaatst: 26 december 2007, 18:56 uur
Lin schreef:
dus die worden dan ook gesloten neem ik aan aERo??
dus die worden dan ook gesloten neem ik aan aERo??
Niemand heeft het over het sluiten van KO's: links mogen niet en dat is altijd al het beleid geweest.
Dus als het in andere KO's gebeurt mag dat daar ook niet. Het is jammer dat users in deze KO het zich nu persoonlijk aantrekken, juist ook omdat in deze KO crewmembers en mods meededen die in feite ook zichzelf hier mee pakken.
Het is dus niet gericht op deze specifieke KO.
0
geplaatst: 26 december 2007, 18:58 uur
deric raven schreef:
Dan zal de Nu Soul KO ook wel gestopt worden.
Dan zal de Nu Soul KO ook wel gestopt worden.
Als dat Rapidshare ed.-linkjes zijn, mogen ze daar ook niet inderdaad. En ook de linkjes bij de VDGG-ko mogen inderdaad niet. Ik zal daar zo wel iets posten.
Ik vind het ook erg jammer, omdat ik ook wel weet dat het primaire doel is muziek te leren kennen, en begrijp dat het al helemaal jammer is voor de mensen die hier veel tijd in hebben gestoken.
0
geplaatst: 26 december 2007, 18:58 uur
sluiten was een verkeerd woord inderdaad, ik bedoelde links verwijderen 
Ik begrijp echt het standpunt wel dat men op moet passen voor de site, rechten, illegaal muziek uitwisselen, maar het is altijd een beetje wrang als iets waar je het mee naar je zin hebt zo ineens afgebroken wordt...en het is dan logisch dat de users hier het zich dan even aantrekken lijkt me...maar dat is echt wel van korte duur, mensen hebben naast MuMe nog een leven (hoop ik
) , dus we redden ons wel 

Ik begrijp echt het standpunt wel dat men op moet passen voor de site, rechten, illegaal muziek uitwisselen, maar het is altijd een beetje wrang als iets waar je het mee naar je zin hebt zo ineens afgebroken wordt...en het is dan logisch dat de users hier het zich dan even aantrekken lijkt me...maar dat is echt wel van korte duur, mensen hebben naast MuMe nog een leven (hoop ik
) , dus we redden ons wel 
0
geplaatst: 26 december 2007, 19:00 uur
deric raven schreef:
Ik heb al besloten om mijn Duran Duran KO niet meer te willen starten; heeft weinig nut.
In de artiesten-KO's zijn voor zover ik weet nooit dat soort linkjes geplaatst (behalve dan nu misschien bij VDGG, ik zal er zo naar kijken). Zou het wel jammer vinden als je de Duran Duran-KO niet meer doet, dat leek me nou juist een van de leukere. Maar goed, hopelijk heb je er wel weer zin in als DD eenmaal aan de beurt is daar.
0
Spijtoptant
geplaatst: 26 december 2007, 19:01 uur
Dit is de eerste KO waar mijn favorieten tot het einde toe hebben meegestreden! 

0
geplaatst: 26 december 2007, 19:03 uur
Mogen You Tube linkjes dan wel?
Daarvoor hoeft aan You Tube geen toestemming gevraagd te worden?
0
geplaatst: 26 december 2007, 19:04 uur
0
geplaatst: 26 december 2007, 19:04 uur
0
geplaatst: 26 december 2007, 19:08 uur
zie je, we zijn de klap alweer te boven
, we kunnen alweer lachen 
, we kunnen alweer lachen 
0
Spijtoptant
geplaatst: 26 december 2007, 19:14 uur
deric raven schreef:
En wat nu?
En wat nu?
Een website in elkaar flansen, en al die linkjes die niet op MuMe mogen daarop plaatsen, en hier alleen een linkje naar die website geven.
0
geplaatst: 26 december 2007, 19:17 uur
deric raven schreef:
Misschien mis ik hier een sarcastische ondertoon, maar die mogen wel inderdaad.
0
geplaatst: 26 december 2007, 19:18 uur
Lin,
Jammer voor het vele werk maar in ieder geval veel waardering van vele MuMe-ers.

Ik ga nu in ieder geval keihard donkere stevige idiote kerstmuziek opzetten om toch nog een soort van gothic-k.o. gevoel te krijgen.
Marilyn Manson:
http://nl.youtube.com/watch?v=2iqZfUtAXXg
groeten,
dynamo d
0
geplaatst: 26 december 2007, 19:21 uur
herman schreef:
Nee, was echt een serieze vraag. ivm met uitzendrechten. Die zijn er ook op films, dus ik dacht misschien ook wel op videoclips.
0
geplaatst: 26 december 2007, 19:23 uur
Het zijn ook vaak de artiesten en platenmaatschappijen zelf die daar clips uploaden. Ik weet wel van bv. de Duitse voetbalbond die clips van YouTube heeft gehaald.
Overigens vond ik in de r'n'b/soul-KO alleen maar legale links naar youtube/amazon/bol.com enzo. Maar mocht je nog andere topics met Rapidshare-links ed. zien, dan hoor ik (of Freddze of Jelle) het graag (liefst via PM dan, zodat het hier gewoon over deze KO kan blijven gaan).
Overigens vond ik in de r'n'b/soul-KO alleen maar legale links naar youtube/amazon/bol.com enzo. Maar mocht je nog andere topics met Rapidshare-links ed. zien, dan hoor ik (of Freddze of Jelle) het graag (liefst via PM dan, zodat het hier gewoon over deze KO kan blijven gaan).
0
geplaatst: 26 december 2007, 19:36 uur
Bedankt voor de toelichting, ik weet nu wat er wel, en wat er niet mag.
0
geplaatst: 26 december 2007, 19:49 uur
Keurig, deric, kun je je nu weer braaf aan de regels houden. 

0
geplaatst: 26 december 2007, 20:15 uur
Heeeeey, Lin......bedankt voor alle moeite....je hebt het niet echt voor niets gedaan!
0
Sheplays
geplaatst: 26 december 2007, 20:30 uur
Er is geen probleem lijkt me. Een webpage is zo gemaakt toch?
0
djeffibrelich
geplaatst: 26 december 2007, 20:35 uur
uuuuhhh, haha,
daar gaat ook flink wat tijd in zitten.. (denk ik)
daar gaat ook flink wat tijd in zitten.. (denk ik)
0
geplaatst: 26 december 2007, 20:41 uur
Spijtoptant schreef:
Een website in elkaar flansen, en al die linkjes die niet op MuMe mogen daarop plaatsen, en hier alleen een linkje naar die website geven.
Goed plan, succes! Een website in elkaar flansen, en al die linkjes die niet op MuMe mogen daarop plaatsen, en hier alleen een linkje naar die website geven.

0
Spijtoptant
geplaatst: 26 december 2007, 20:44 uur
De enige kennis die ik van websites heb is hoe je het woord schrijft.
0
geplaatst: 26 december 2007, 20:46 uur
Ik zou het zo kunnen doen, maar heb even geen zin meer om er tijd in te steken, wie weet ooit op een dag...
* denotes required fields.