MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Slagveld Der Vampieren (De Grote Gothic KO)

zoeken in:
djeffibrelich
Sheplays schreef:
Is al bijna voor elkaar!

sorry janine, wat?

ik doe wel weer mee.

Sheplays
djeffibrelich schreef:
sorry janine, wat?

Hoeveel meer underground wil je het hebben hahahaha... Leuk gedaan Janine!

Lin
even een voor Janine

Mag ik iedereen tippen deze 'site' van Janine op te slaan zodat deze link dan alsnog ook verwijderd kan worden: dan is er niets meer aan de hand

Wens ik iedereen alsnog veel plezier met deze KO!

Sheplays
Stuur maar een PM en ik kom even 'langsvliegen' !

Ook een zeer goede tip

aERodynamIC schreef:
Mag ik iedereen tippen deze 'site' van Janine op te slaan zodat deze link dan alsnog ook verwijderd kan worden: dan is er niets meer aan de hand

Wens ik iedereen alsnog veel plezier met deze KO!
Misschien moet je dat nog maar eens achter de schermen overleggen of die link wel weg moet. Tenslotte is hij niet in het zicht en het is gewoon een linkje naar een site van een mume-lid, moet kunnen... Jordy moet gewoon de 'Wir haben es nicht gewüst' strategie toepassen, indien nodig.

Een link naar downloads blijft een link naar downloads, als die laatste strategie toegepast moet worden had deze hele discussie uiteraard niet nodig geweest.
En Janine heeft al aangekondigd langs te vliegen dus dat lijkt me een prima oplossing......
Gewoon het zekere voor het onzekere nemen

Sheplays
Wie gaat de laatste 9 nummers nomineren?

(afbeelding)

Zetten we hier gewoon de paren neer en kijken we even op Janine d'r website wat voor muziek er in godesnaam bij hoort..? Lijkt me prima.

De stof op het slagveld der vampieren daalt weer neer en de schade blijkt allemaal mee te vallen: super!

De KO zal beperkt blijven tot een heel klein groepje mensen dat meedoet, maarja dat was toch al zo...
Complimenten aan Janine dat ze er gelijk mee bezig is gegaan en alles er al netjes op heeft staan.

Schreef Bram Stoker's niet al "Vampires will never die?"

Als het mag heb ik er ook nog wel twee, favorieten van vroeger:

Apoptygma Berzerk - Kathy's Song (VNV Nation Remix) (de Ferry Corsten-remix staat zelfs tussen mijn meest gedraaide nummers op Last.FM, maar deze past hier beter, denk ik)

Seigmen - Döderlein

352. Lowsunday - Zuff

Sheplays, neem aan dat jij de laatste links nog bij elkaar verzamelt? Bovenstaande is de myspace met het nummer erop.

El Ninjo schreef:
438. The Changelings - Awakening
439. The Changelings - Into this Divide

503. Crash Course in Science - Flying Turns
504. Anne Clark - Our Darkness

Ik heb de linkjes van mijn toevoegingen van vanochtend ook net naar Sheplays doorgestuurt....alleen Crash Course in Science heb ik (helaas) zelf niet...maar ik heb begrepen dat Freddze die wel heeft

Sheplays
reptile schreef:

Sheplays, neem aan dat jij de laatste links nog bij elkaar verzamelt? Bovenstaande is de myspace met het nummer erop.

Ik heb jouw linkje er ook bij geplaatst dus je kan hem uit je bericht verwijderen .

Noteer even dat het nummer 352 is!

Sheplays schreef:
Ik heb jouw linkje er ook bij geplaatst dus je kan hem uit je bericht verwijderen
Het is een legale link naar myspace. Lekker laten staan dus...

Sheplays
Okay!

Er zijn nog slechts zes nummers nodig, .......wie o wie?

Waar kan ik het overzicht nu vinden? Ben het overzicht even kwijt..
Misschien heb ik nog wel een paar nummers, maar weet niet of die er al in staan...

Doen we de KO hier?
Maar luisteren bij Sheplays thuis?

En dan doet zij pindakaas op je broodje

Als ik het goed begrepen had was het toch de bedoeling dat ik de lotingen ga verrichten en de KO ga bijhouden? Ben nu in ieder geval wel alles in Excel aan het zetten.

Even een vraagje, wat gaan we doen qua eerste ronde. Gaan we 1 tegen 1 battles doen of een setje van 4 waarvan er dan 2 doorgaan?

Voordeel van het laatste systeem is wel dat je dan iets makkelijker met tussenrondes kan werken waarbij de "slechtste winnaars" het tegen "de beste verliezers" opnemen, zodat een slechte loting nog niet direct fataal hoeft te zijn.
Dan gebruik ik gewoon m'n MuMeLadder systeem en loot ik in de volgende rondes ook op basis van percentage stemmen de volgende rondes (hoogste tegen laagste, zodat 2 nummers die overtuigend doorgaan niet tegen elkaar kunnen loten).

Ik vind het allemaal OKe; ik vlieg wel heen en weer van Sheplays naar MuMe.

Sheplays schreef:
Er zijn nog slechts zes nummers nodig, .......wie o wie?

Ik ben anders wel vrijwilliger! Om El Ninjo te plezieren nog wat minimal electro met een zwaar gothische ondertoon:

1. Informatics - Proximity Switch (Accidents in Paradise)
2. Snowy Red - Never Alive
3. A Split - Second - Flesh
4. The Human League - Being Boiled
5. The Normal - Warm Leatherette
6. The Klinik - Decay

.........

Shééééééplays

Sheplays
Wij wavies laten ons niet kisten!

(afbeelding)
Voor ik de bezem op stal zet: er zijn nog drie users die nummers moeten opgeven.

@el Ninjo: als je gaat loten blijven dan de originele nummers intact?

Sheplays
Ik bedoelde eigenlijk de originele nummering !

Op de barricaden dan maar en we zullen elkaar eens even een fikse strijd geven met onze nominaties!

Gast
geplaatst: vandaag om 03:01 uur

geplaatst: vandaag om 03:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.