Muziek / Muziekgames / Van welke plaat is dit de hoes?
zoeken in:
0
titan (crew)
geplaatst: 4 juni 2005, 22:09 uur
Volgens mij dacht je dat niet, maar wist je het gewoon zeker
. Jij mag!
. Jij mag!
0
geplaatst: 5 juni 2005, 19:26 uur
Hoe plaats ik een hoes die ik op mijn PC heb staan, ik heb namelijk de bandnaam weg gepoetst in photoshop.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 5 juni 2005, 19:29 uur
Op het stukje webspace dat je van je internet-provider gekregen hebt?
0
geplaatst: 7 juni 2005, 11:07 uur
Hint: De titel van de plaat staat tegenwoordig ook bekend als een populaire Metal/Rock stroming.
0
titan (crew)
geplaatst: 7 juni 2005, 20:14 uur
Bedankt voor de tip, het is Gothic van Paradise lost. Gothic is trouwens een op zichzelf staande stroming die pas later door de metalscene is omarmd.
0
geplaatst: 7 juni 2005, 23:11 uur
Goh daar lijkt hij inderdaad wel op, net als deze van New Order, waar ik in eerste instantie aan moest denken.
0
geplaatst: 8 juni 2005, 18:57 uur
titan schreef:
Bedankt voor de tip, het is Gothic van Paradise lost. Gothic is trouwens een op zichzelf staande stroming die pas later door de metalscene is omarmd.
Dat klopt, wat men tegenwoordig gothic noemt heeft muzikaal ook weinig met gothic te maken, hooguit het uiterlijk is gothic. Echte Gothic is voor mij veel meer muziek als Bauhaus en Sisters of Mercy of Lacrimosa.
0
geplaatst: 8 juni 2005, 19:33 uur
0
geplaatst: 18 juni 2005, 13:22 uur
Volgens mij zou het kunnen Antonio Carlos Jobim & Ellis Regina met het album Ellis & Tom zijn 

0
titan (crew)
geplaatst: 18 juni 2005, 17:28 uur
Inderdaad Zach, geen excuses meer. Of zoals mijn moeder altijd zegt: Als je geen zin hebt, maak je maar zin
.
.
0
geplaatst: 18 juni 2005, 18:28 uur
titan schreef:
Inderdaad Zach, geen excuses meer. Of zoals mijn moeder altijd zegt: Als je geen zin hebt, maak je maar zin
.
.Dat zei mijn moeder ook altijd!
* denotes required fields.