MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Van welke plaat is dit de hoes?

zoeken in:
Hüsker Dü - Warehouse-Songs & Stories toch?

...en ga gerust verder hoor

andré schreef:

...en ga gerust verder hoor

Euh, neen, andré

Jij bent aan de beurt

Yak
Aan de beurt, watskeburt?!

sq
Ik wilde graag deze doen; hij leek me moeilijk genoeg: in de tijd dat dit album uitkwam was het nog niet zo gebruikelijk dat je platenhoezen had zonder letters erop, en de populariteit van het album is vrij gering (slechts 3 stemmen). Wat blijkt: bij de heruitgave op CD hebben ze de groepsnaam erop gezet.

(afbeelding)

Ook zonder groepsnaam wel te herkennen, dit is van Deep Purple, ik dacht dat het een titeloze plaat was.

(afbeelding)

De volgende en dit keer geen metal-hoes van mij.

Is dit niet Timothy Ticker - Monkeys Do Not Like the peels of an onion.

Pfff, anders maak je even bij elk topic en album dezelfde grap, werkelijk hilarisch.

Zack Kennedy & Joey Pentangeli - My mother was an astronaut in Hell...
Even uitgeprobeerd: moeilijk is het in ieder geval niet

Paalhaas schreef:

Zack Kennedy & Joey Pentangeli - My mother was an astronaut in Hell...
Even uitgeprobeerd: moeilijk is het in ieder geval niet

Daar is de door mij geplaatste hoes iig niet van. Dit topic ligt al weer ff stil, ik zal een hint geven, Denk maar aan een alcohol vergiftiging.

JonnieBrasco
Eddie schreef:
(quote)

Daar is de door mij geplaatste hoes iig niet van. Dit topic ligt al weer ff stil, ik zal een hint geven, Denk maar aan een alcohol vergiftiging.

Nog een hint is misschien wel op zijn plaats.

Sietse
en daar sluit ik me bij aan...das een toch alweer een krappe 5 maanden....

Is het er een van Led Zep? Voor zover ik het weet heeft die drummer teveel gedronken, is toen in coma geraakt en in zijn eigen kots gestikt ofzo :S

Met de hint 'alcohol vergiftiging' heb ik het al zowat voor gezegt. Oh ja de plaat staat niet op MuM, maar houd die alcohol vergiftiging in het achterhoofd en ga hier maar eens zoeken.

Eddie schreef:
en ga hier maar eens zoeken.

Bedankt Eddie, staan maar 100.000 hoesjes op dus dit helpt zeker

Als je maar weet waar je naar moet zoeken, kom op zeg jullie weten toch wel een andere benaming voor 'alcohol Vergiftiging' als je daar op gaat zoeken komen er maar een stuk of 5 hits (begint met een D, album titel met een C.

DutchViking
Ik dacht zojuist laat ik ook eens een kijkje nemen in dit topic. Ik had 'm helemaal over het hoofd gezien. Deze hoes is toch van Delirium, Eddie? Met als ik me niet vergis Chimera als albumtitel?

Fout! Dit is Chimera van DelErium.

DelErium inderdaad, van Chimera een erg lekkere plaatje overigens. Volgende.

ja wat is t nou ? D van C of C van D ?

DutchViking
Het is volgens mij Chimera van Delerium. Niet mijn muziek overigens, toevallig dat ik 'm wist. De volgende is denk ik niet al te moeilijk:

(afbeelding)

*verbaast zich dat het antwoord nu al 2,5 uur uitblijft*

Ja die is idd wel héél makkelijk: Tom Petty - Echo

DutchViking
Jep, dat is goed. Ik had geen zin om een moeilijke te bedenken (van een of ander obscuur bandje) waardoor we weer weken/maanden bezig zouden blijven...

(afbeelding)

Ik had zin om een moeilijke te bedenken (van een of ander obscuur bandje) waardoor we weer weken/maanden bezig zouden blijven...

en bedankt, Teun

kom maar op met die hint

De bandnaam begint met een C en het album met een J.

ElMeroMero
Eitje

Charalambides - Joy Shapes

Gast
geplaatst: vandaag om 20:35 uur

geplaatst: vandaag om 20:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.