Muziek / Muziekgames / Van welke plaat is dit de hoes?
zoeken in:
0
ElMeroMero
geplaatst: 28 november 2005, 15:17 uur
Ja hoor 
Eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen dat ik de hoes vandaag toevallig tegen kwam toen ik op strooptocht was bij de lokale platenboer.
Conclusie: research doet wonderen

Eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen dat ik de hoes vandaag toevallig tegen kwam toen ik op strooptocht was bij de lokale platenboer.
Conclusie: research doet wonderen

0
geplaatst: 28 november 2005, 15:45 uur
Nooit Van Gehoord, al had je het voor gezegt had ik het nog niet geweten 

0
geplaatst: 28 november 2005, 16:07 uur
Nooit rechtstreeksvanaf MuM posten ElMeroMero,
Dit is Labradford - Mi Media Naranja.
Je kunt beter de hoes onder een andere naam opslaan op je harde schijf en hem dan posten via Image Shak of iets dergelijks. Of via de URL van een inyernet site waar die hoes op staad.
Dit is Labradford - Mi Media Naranja.
Je kunt beter de hoes onder een andere naam opslaan op je harde schijf en hem dan posten via Image Shak of iets dergelijks. Of via de URL van een inyernet site waar die hoes op staad.
0
ElMeroMero
geplaatst: 28 november 2005, 16:10 uur
Ik dacht dat de bedoeling van dit spelletje was dat we niet zouden spieken, Eddie 
Maar je hebt 'm uiteraard goed.

Maar je hebt 'm uiteraard goed.
0
geplaatst: 28 november 2005, 16:11 uur
0
DutchViking
geplaatst: 3 december 2005, 23:52 uur
Ik heb geen idee, Eddie. Kun je misschien een hint geven? 

0
geplaatst: 4 december 2005, 14:01 uur
Frisse Band uit de VS. bestaan geloof ik niet meer. Staan zes platen en een verzamel plaat op MuM. Speelde op Woodstock 99
0
geplaatst: 5 januari 2006, 16:00 uur
Ja, mooi he? Zo'n ZOMERSE ploat! Heerlijk. Maar wel makkelijk dus. Mjah.
0
geplaatst: 5 januari 2006, 16:08 uur
0
geplaatst: 6 januari 2006, 09:26 uur
0
geplaatst: 6 januari 2006, 10:51 uur
Jeanicious schreef:
Goed zo! Petje af! Mooie plaat he? En dan nu de prijs:
Let op: dit is geen onderdeel van het spel, en is dus geen CD hoes, maar een prijs voor de gelukkige winnaar: Eddie.
Goed zo! Petje af! Mooie plaat he? En dan nu de prijs:
Let op: dit is geen onderdeel van het spel, en is dus geen CD hoes, maar een prijs voor de gelukkige winnaar: Eddie.
Dank Dank, Ik denk dat dit voor de 'MuM metal horde niet zo heel moeilijk was. ik zal me eens gaan storten op de volgende.
0
geplaatst: 6 januari 2006, 11:12 uur
Eddie schreef:
Dank Dank, Ik denk dat dit voor de 'MuM metal horde niet zo heel moeilijk was. ik zal me eens gaan storten op de volgende.
Ja, kom maar met die ploat! Ik ben benieuwd!
0
geplaatst: 6 januari 2006, 11:21 uur
0
geplaatst: 6 januari 2006, 13:15 uur
* denotes required fields.