Muziek / Muziekgames / Van welke plaat is dit de hoes?
zoeken in:
0
geplaatst: 11 februari 2006, 17:36 uur
0
geplaatst: 14 februari 2006, 14:41 uur
Fu-Schnickens - F.U. Don't Take It Personal (1992)
Denk ik hoor. Weet het niet zeker
Ik zag hem voorbij komen bij de updates.
Denk ik hoor. Weet het niet zeker

Ik zag hem voorbij komen bij de updates.
0
geplaatst: 14 februari 2006, 15:10 uur
0
geplaatst: 15 februari 2006, 16:55 uur
Hint: de reden dat ik dit plaats is omdat het bestaat (alhoewel ik niet goed ben ik cryptische raadsels is deze hint toch tamelijk cryptisch uitgevallen ).
Voor sommigen is het nu heeeeel erg makkelijk.
Voor sommigen is het nu heeeeel erg makkelijk.
0
DutchViking
geplaatst: 20 februari 2006, 00:20 uur
Ik heb nog steeds geen idee (en volgens mij ben ik niet de enige
).
Kun je nog een (of meerdere) hint(s) geven, Jeanicious?
). Kun je nog een (of meerdere) hint(s) geven, Jeanicious?
0
geplaatst: 20 februari 2006, 18:34 uur
Het is een compilatie van een scandinaviër. Weer een dikke hint. De vorige hint sloeg op slechts één klein onderdeel van de compilatie, en op het bekendste.
0
geplaatst: 20 februari 2006, 21:31 uur
Nee, fout. Maar wel in de goede hoek, alleen is dit waarschijnlijk nog een tikkeltje duisterder.
0
geplaatst: 21 februari 2006, 08:29 uur
Wel in de goede hoek wil zeggen: metal artiesten 'fallen from grace'?
Suuri Shamaani schiet me te binnen als zijnde erg duister, maar dat heeft niks met metal te maken.
Suuri Shamaani schiet me te binnen als zijnde erg duister, maar dat heeft niks met metal te maken.
0
geplaatst: 21 februari 2006, 09:57 uur
Volgens mij maakt Mortiis tegenwoordig Dark-ambient?
Non-metal dus, maar wel met de zelfde duisternis en kilheid.
Suuri Shamaani is het ook niet.
Hint: Retep Andersom, en daar een compilatie van.
En kijk eens rond bij de MuMe-gebruiker Safri, die heeft een onderdeeltje in zijn lijst verstopt.
Non-metal dus, maar wel met de zelfde duisternis en kilheid.
Suuri Shamaani is het ook niet.
Hint: Retep Andersom, en daar een compilatie van.
En kijk eens rond bij de MuMe-gebruiker Safri, die heeft een onderdeeltje in zijn lijst verstopt.
0
geplaatst: 21 februari 2006, 10:02 uur
Peter lijkt me duidelijk dan. Andersson? Ik noem maar een klassieke Zweedse naam, al ken ik de beste man niet. Ik zou het echt niet weten, er willen mij geen Scandinavische Peters te binnen schieten...
0
geplaatst: 21 februari 2006, 10:07 uur
OK, om de weg vrij te maken voor een nieuwe, en omdat niemand het werkje kent, en omdat het antwoord bijna geraden is:
Perception Multiplied, multiplicity unified
The manifold of Peter Andersson.
Compilatie van alle projecten van Peter Andersson, de man achter het briljante Raison D'etre ( eerste hint...en komt in het top10 lijstje van Safri voor ). Vooral vanwege het supermooie artwork geplaatst, maar ook omdat deze Scandinaviër wel wat meer aandacht verdient. Maar vooral omdat de muziek, Dark-ambient (?) zo origineel is.
Hij maakt gebruik van de meest vreemde geluiden, industriële klanken, gekraak, kapotte leidingen etc. om tot zijn post-apocaliptische klank-landschap te komen.
OK, nieuwe!
Perception Multiplied, multiplicity unified
The manifold of Peter Andersson.
Compilatie van alle projecten van Peter Andersson, de man achter het briljante Raison D'etre ( eerste hint...en komt in het top10 lijstje van Safri voor ). Vooral vanwege het supermooie artwork geplaatst, maar ook omdat deze Scandinaviër wel wat meer aandacht verdient. Maar vooral omdat de muziek, Dark-ambient (?) zo origineel is.
Hij maakt gebruik van de meest vreemde geluiden, industriële klanken, gekraak, kapotte leidingen etc. om tot zijn post-apocaliptische klank-landschap te komen.
OK, nieuwe!
0
geplaatst: 21 februari 2006, 10:57 uur
Ja ik dus ook. Ik krijg het niet voor elkaar om een plaatje erop te krijgen. Ik begrijp ook niet wat ik fout doe eerlijk gezegd...
0
geplaatst: 21 februari 2006, 11:19 uur
Via http://www.imageshack.us/ kun je heel makkelijk foto's uploaden. Vervolgens kopieer je de lange regel die bij Forums staat. Als je dit doet linkt de afbeelding naar ImageShack en is de afbeelding zichtbaar. Let wel op het resize image dingetje, de foto's moeten niet te groot zijn.
0
geplaatst: 22 februari 2006, 09:25 uur
Tip voor Norss1972, wijzig eerst de naam van de afbeelding, want valsspelers zoals ik
kunnen aan de naam van de afbeelding en met behulp van Google een hoop te weten komen.
Maar ik zal de pret niet verpesten. Ik had het niet geweten anders.
kunnen aan de naam van de afbeelding en met behulp van Google een hoop te weten komen.Maar ik zal de pret niet verpesten. Ik had het niet geweten anders.
0
geplaatst: 22 februari 2006, 09:46 uur
Ah... Beginnersfoutjes. Een tip dan maar aangezien er nog geen reacties zijn: ze komen uit Canada.
0
geplaatst: 22 februari 2006, 09:48 uur
* denotes required fields.