Muziek / Muziekgames / Single top 100 2007
zoeken in:
0
MetalDex
geplaatst: 2 januari 2008, 20:02 uur
Dat had ik ook, maar gelukkig ben ik toch nog tevreden met m'n nominaties.
0
geplaatst: 2 januari 2008, 20:06 uur
Moeten we dan opnieuw beginnen?? Willen mensen hun donatie's veranderen??
Zeg het maar...
Zeg het maar...
0
Ruby1966
geplaatst: 2 januari 2008, 20:57 uur
Koenr schreef:
Ik heb enkel nummers toegevoegd die als single zijn uitgekomen, leek me wel de bedoeling eigenlijk.
Ik heb enkel nummers toegevoegd die als single zijn uitgekomen, leek me wel de bedoeling eigenlijk.

ik heb ook speciaal gelet op singles...
0
geplaatst: 2 januari 2008, 22:41 uur
dvdschaaf schreef:
Zeg het maar...
Zeg het maar...
Nee hoor.

0
geplaatst: 2 januari 2008, 22:47 uur
dvdschaaf schreef:
Het was de bedoeling dat elke single welkom is , daarom noteerde ik ook commercieel of niet. Met het woord single bedoelde ik inderdaad gewoon elk nummer... Vaak vind ik niet uitgebrachte nummers namelijk mooier...Excuses voor de verwarring, maar wat mij betreft kunnen we doorgaan!
Acht uurs regel is van toepassing
(quote)
Het was de bedoeling dat elke single welkom is , daarom noteerde ik ook commercieel of niet. Met het woord single bedoelde ik inderdaad gewoon elk nummer... Vaak vind ik niet uitgebrachte nummers namelijk mooier...Excuses voor de verwarring, maar wat mij betreft kunnen we doorgaan!
Acht uurs regel is van toepassing
Ja, maar ik heb ook alleen maar singles toegevoegd. Dit moet toch een single top 100 worden. Met niet-singles erin wordt het toch een beetje een vreemde bedoening.

0
geplaatst: 2 januari 2008, 22:47 uur
Volgende ronde dan maar?
2. Alicia Keys - No One vs. Blonde Redhead - Heroine vs. Alex Skolnick Trio - Mercury Retrograde
2. Alicia Keys - No One vs. Blonde Redhead - Heroine vs. Alex Skolnick Trio - Mercury Retrograde
0
geplaatst: 2 januari 2008, 23:09 uur
0-1-1
Vind het allemaal niet echt zo denderend, maar dit was wel de beste
Vind het allemaal niet echt zo denderend, maar dit was wel de beste

0
geplaatst: 2 januari 2008, 23:52 uur
0-2-1
Ook al komt het nummer in deze brakke opname totaal niet tot zijn recht en vrees ik dat je het moet kennen om het eruit te halen. No One vind ik aardig maar niet bijzonder en dat nummer van Skolnick Trio lijkt wel liftmuzak, zo glad en emotieloos klinkt het.
Ook al komt het nummer in deze brakke opname totaal niet tot zijn recht en vrees ik dat je het moet kennen om het eruit te halen. No One vind ik aardig maar niet bijzonder en dat nummer van Skolnick Trio lijkt wel liftmuzak, zo glad en emotieloos klinkt het.
0
titan (crew)
geplaatst: 3 januari 2008, 10:44 uur
0-4-2
Toch wel schokkend om te merken dat sommigen het verschil tussen een single en een albumtrack niet weten. De titel van dit topic zegt voldoende dacht ik zo.
Toch wel schokkend om te merken dat sommigen het verschil tussen een single en een albumtrack niet weten. De titel van dit topic zegt voldoende dacht ik zo.
0
yoeridedeygere
geplaatst: 3 januari 2008, 13:40 uur
3.Blonde Redhead - 23 vs Efdemin – Bergwein vs Jacob Golden – Revenge – Songs
0
geplaatst: 3 januari 2008, 15:06 uur
2-3-0, maar Blonde Redhead is ook fijn.
Misschien wel zo handig om nieuwe battles direct even met linkjes te posten?
Misschien wel zo handig om nieuwe battles direct even met linkjes te posten?

* denotes required fields.