Muziek / Muziekgames / Single top 100 2007
zoeken in:
0
geplaatst: 3 januari 2008, 22:45 uur
4. Glen Mercer – Days to Come (geen clip) vs Elvis Perkins - When You Were Sleeping vs Caribou - Melody Day
0
geplaatst: 3 januari 2008, 23:01 uur
4. Glenn Mercer – Days to Come (geen clip) vs Elvis Perkins - When You Were Sleeping vs Caribou - Melody Day
1-0
( maar wel met 2 nn' etjes
, wist overigens niet dat dit op single is verschenen)
1-0
( maar wel met 2 nn' etjes
, wist overigens niet dat dit op single is verschenen)
0
geplaatst: 5 januari 2008, 12:19 uur
1-2-1
beste nummer van de battle goede teksten, goede flow, goede overname in het nummer door de verschillende rappers, goede energie + emotie en een lekkere beat.
beste nummer van de battle goede teksten, goede flow, goede overname in het nummer door de verschillende rappers, goede energie + emotie en een lekkere beat.
0
geplaatst: 5 januari 2008, 13:17 uur
2-3-2
Die van de Editors mag er ook zijn, maar Seven is wel ongelooflijk goed
Die van de Editors mag er ook zijn, maar Seven is wel ongelooflijk goed
0
geplaatst: 5 januari 2008, 18:33 uur
2-4-3
No Cars Go is gewoon erg mooi.
Smoke Outside the Hospital Doors: stadionrock, wat is Editors in korte tijd toch verworden tot een U2-kloon.
Seven: de ontdekking van deze ronde, erg mooi nummer!
Smoke Outside the Hospital Doors: stadionrock, wat is Editors in korte tijd toch verworden tot een U2-kloon.
0
geplaatst: 5 januari 2008, 19:00 uur
3-4-3
Arcade Fire en Editors waren twee van de beste concerten die ik meegemaakt heb in 2007 (ik heb ze trouwens allebei twee maal gezien). Erg lastige keuze tussen die twee nummers. Seven heb ik dan weer niet veel mee.
Arcade Fire en Editors waren twee van de beste concerten die ik meegemaakt heb in 2007 (ik heb ze trouwens allebei twee maal gezien). Erg lastige keuze tussen die twee nummers. Seven heb ik dan weer niet veel mee.
0
geplaatst: 5 januari 2008, 19:13 uur
itchy schreef:
2-4-3
2-4-3
Leuk dat jij ook zo'n nummer kunt waarderen, als je het echt heel goed vind is het misschien ook de moeite waard om Jedi Mind Tricks te checken.
0-0-1
wel een erg leuke video bij die eerste track, is dat de echte clip?
* denotes required fields.