MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Introquiz

zoeken in:
Ik vind het gewoon niet kunnen dat we overal op de site slowchat weghalen omdat dat bij de regels van de site hoort maar het hier wel zouden meoten laten staan.. het opjutten kan ook via andere kanalen en via de stand.. en er mag best een beetje gediscussieerd worden over wie wat heeft, maar posts als:

Joepie, ik heb 8

voegen wel erg weinig toe

Oh wat stom, wat stom, wat stom! Die van Kaiser Chiefs en Amy Winehouse had ik echt moeten weten!!! Stom van me! Naja, nu maar deze proberen. Eens zien hoe ver ik kom.

Lin
mja, ik snap echt wel dat je slowchat moet weghalen maar dan kon je misschien beter beginnen met vegen bij de vorige contest en een paar pagina's terug, nu is het wel ineens een domper hoor

Oh dit is zo erg. Ik heb nummer 20 echt duizend keer gehoord, kan dat hele liedje neurien, weet me zelfs de stem voor de geest te halen, alleen de tekst, de artiest, en de titel niet. Verschrikkelijk!

Lin
ondertussen blijven de inzendingen gewoon binnenlopen...

1. deric raven : 32 pnt
2. Paap: 29 pnt
3. aERo + Jesusfreen + Ruby1966: 24 pnt
4. Arno + paalhaas: 12 pnt
5. handsome_devil: 7 pnt
6. Sheplays : 2 pnt

Lin schreef:
mja, ik snap echt wel dat je slowchat moet weghalen maar dan kon je misschien beter beginnen met vegen bij de vorige contest en een paar pagina's terug, nu is het wel ineens een domper hoor

Bij de vorige contest zijn van het weekend anders ook een paar pagina's weggehaald......

Het is heel leuk dat dit spelletje goed loopt en iedereen zo enthousiast is, maar misschien is het wel leuk het overzicht een beetje te bewaren, al was het maar om het topic ook toegankelijk te houden voor de mensen die geen zin hebben eerst honderden posts terug te lezen om uit te vinden waar het nu eigenlijk over gaat.

Ruby1966
Met elkaar uitwisselen welke nummers je al wel of niet hebt..of welke je gewoon enorm frustreren omdat je zeker weet dat je ze kent...(grrr..nummer 8 )

dat moet toch wel mogelijk zijn?

Lin
tuurlijk, begrijp ik, maar nu kwam het bezemwerk meer over (misschien heb ik het mis hoor..) als werk van iemand die de pest erin heeft dat er niet serieus werd gereageerd, en logisch dat mensen dan extra doorgaan...als er op een wat normalere manier werd omgegaan met dit soort dingen... dus niet de pagina waar we nog op bezig zijn al schoonmaken... maar goed...ik wil best wel weer even de score en de link naar de intro's plaatsen hoor...

Lin
moest wel even door 4 pagina's slowchat van gisteren en eergisteren heen voor ik hem had, maar hier is, speciaal voor jelle, de link

contest nummer 8

Dat was niet zo, al kan ik me wel voorstellen dat iemand de pest erin krijgt als er vervolgens een paar onzinposts ("Zwolle straks van de kaart geveegd... oeps... ") overheen komen.

Ik moet in deze ook de hand in eigen boezem steken, omdat ik me ook wel schuldig heb gemaakt aan 'onzin'-praat, maar laten we niet elke ingeving ook direct posten, want dan is het net een veredeld chatkanaal inderdaad...

@Ruby: dat lijkt me wel, want dat maakt het spelletje ook wel leuk natuurlijk. Ik zal straks ook posten welke ik heb, welke ik nog moet en van welke ik vannacht wakker ga liggen.

Lin
ik denk dat het merendeel van de mensen hier het zo wel heeft ervaren, ook al is het wellicht niet zo bedoeld...en tuurlijk gaan we dan even door... mensen springen nou eenmaal niet meteen in de houding...

Ik blijf erbij dat hij best even had kunnen wachten en niet de pagina's waar we op bezig waren weg hoefde te halen maar goed.

enne, misschien moet je binnenkort maar heel vaak boodschappen gaan doen, sommige nummers hebben wel een hoog supermarkt-gehalte

Ja laten we eerlijk zijn, het lokt gewoon uit dat mensen gaan lopen rellen als je zo met ze omgaat. Je hoeft geen gedragsdeskundige te zijn om dat te weten.

Lin
laatste update, dan slapen../ edit: zie op de klok dat het 6.45 is, dus ook ochtendupdate
Friek en herman komen allebei nieuw binnen, paalhaas blijft er steeds maar punten bij verzamelen

1. deric raven : 32 pnt
2. Paap + herman: 29 pnt
3. aERo + Jesusfreen + Ruby1966: 24 pnt
4. Paalhaas: 16 pnt
5. Musicfriek: 13 pnt
6. Arno: 12 pnt
7. handsome_devil: 7 pnt
8. Sheplays : 2 pnt

Lin
update

1. deric raven : 34 pnt
2. herman: 30 pnt
3. Paap: 29 pnt
4. aERo + Jesusfreen + Ruby1966: 24 pnt
5. Paalhaas: 16 pnt
6. Musicfriek: 14 pnt
7. Arno: 12 pnt
8. handsome_devil: 7 pnt
9. grovonion: 6 pnt
10. Sheplays : 2 pnt

Ik ga de komende dagen even niks beluisteren.......... ik maak mezelf er alleen maar gek mee dus even wat rust nu (ik zal begin volgende week wel weer eens aan de slag gaan).

Ruby1966
Goed plan, ik ben de hele middag al bezig met nummers luisteren...maar kom geen klap verder
en toch herken ik er nog heel veel...
Misschien maar even een rustpauze inlassen inderdaad!

Ik kan dus helemaal niks met die ellenlange intro's.. Heb daar ook geen geduld voor, veel punten zullen er van mijn kant ook niet meer bijkomen

Lekker rustig aan deze kant.

Lin
gelukkig geeft niet iedereen het zo snel op , jesusfreen haalt weer 6 punten binnen en staat nu gedeeld tweede met herman!

update

2. herman + Jesusfreen: 30 pnt
4. aERo + Ruby1966: 24 pnt
5. Paalhaas: 16 pnt
6. Musicfriek: 14 pnt
7. Arno: 12 pnt
8. handsome_devil: 7 pnt
9. grovonion: 6 pnt
10. Sheplays : 2 pnt

Lin schreef:
gelukkig geeft niet iedereen het zo snel op , jesusfreen haalt weer 6 punten binnen en staat nu gedeeld tweede met herman!

Slik!!

Lin
jaja Leon, nog maar een keertje alle intro's luisteren, zo hard dat de buren het horen en je de antwoorden kunnen toeschreeuwen ofzo

weet zeker dat er nog meer punten voor je in zitten namelijk! (voor iedereen )

Ik zal zo wel weer een update insturen (hoi Leon!).

Lin
herman schreef:
Ik zal zo wel weer een update insturen (hoi Leon!).

hahaha, wat ben jij vals

Nog heel even en dan komt de nieuwe update.

sq
Nou ik heb ook weer ingeleverd hoor. Het is toch als je de eerste maar weet (en ook meteen, nog geen halve seconde nodig!) dat je gemotiveerd bent om het rijtje langs te lopen.

(edit) Meteen al de uitslag: 16 pnt. Ik wilde maar dat ze op mn werk zo snel waren.
Lin

Lin
haha ja ik ben net thuis en gelijk weer aan t werk

zal even het lijstje updaten, hebben meer mensen wat ingestuurd natuurlijk

Lin
update

2. herman + Jesusfreen: 30 pnt
4. aERo + Ruby1966: 24 pnt
5. Paalhaas: 20 pnt
6. sq: 16 pnt
7. Musicfriek: 14 pnt
8. Arno: 12 pnt
9. handsome_devil: 7 pnt
10. grovonion: 6 pnt
11. divart: 3 pnt
12. Sheplays : 2 pnt

Ik dacht even 21 te weten, maar helaas. Ik kom momenteel even niet verder, maar ik blijf het wel proberen.

Ik weet er ook weer 2 en er zijn er nog aardig wat die me te binnen moeten gaan schieten (en ja ik heb gezondigd: ik zou pas na het weekend beginnen: weten jullie hoe erg dit is?)

Sheplays
Het is vast niet erger dan de intro's van 3 en 22 duidelijk te herkennen om vervolgens niet te weten wie of wat....

Gast
geplaatst: vandaag om 05:25 uur

geplaatst: vandaag om 05:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.