MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Introquiz

zoeken in:
Sheplays

(afbeelding)

Cool!

Lin
Update:

1. Paalhaas (28 p)
2. herman (22 p)
3. Ruby1966 (20 p)
4. ThirdEyedCitizen (16 p)
5. Jesusfreen (15 p)
6. Koenr (13 p)
7. aERo ( 12 p)
8. Sheplays (10 p)
divart (10 p)
9. Ranboy (9 p)
10. Toon1 (7 p)
11. Arno (6 p)
12. deric raven (5 p)
13. Titmeister (4 p)

Volgende update (mits er nog inzendingen komen ) op maandagavond. Achter de schermen wordt hier nog van 1 nummer uitgezocht of ik streng moet zijn en hem echt fout moet rekenen of dat sommige mensen nog een puntje erbij mogen

Sheplays schreef:
Mijn contest is af

Ik heb echt hele grote moeite om het tot 25 nummers te beperken, heb nu een preselectie gemaakt van zo'n 40 intro's en ik kan maar niet schrappen...mag ik er straks niet meer nummers instoppen

Sheplays
Dat is mooi voor je tweede sessie

Sheplays schreef:
Dat is mooi voor je tweede sessie

grrrr

Lin schreef:
Achter de schermen wordt hier nog van 1 nummer uitgezocht of ik streng moet zijn en hem echt fout moet rekenen of dat sommige mensen nog een puntje erbij mogen

Voor de zekerheid heb ik nog even gecheckt, maar er is echt maar 1 antwoord mogelijk en dus is het geen kwestie van streng zijn en fout rekenen, maar een kwestie van even je best doen dan kom je er heus wel achter wat het echte enige juiste antwoord is.

Over welk intro hebben we het hier?

Sheplays
Nou, die ene die jij niet kent!

Lin
Over het intro waarvan 1 persoon alleen nog maar de titel goed heeft, en verder sommige mensen de artiest fout hebben gegokt... tis er weer eentje van reptile, dus tja, 12 makkelijke nummers?

Paalhaas schreef:
Over welk intro hebben we het hier?
Maakt in principe niet uit natuurlijk. Als je hem weet dan weet je hem en anders niet. Lin wilde wat zekerheid dat het antwoord dat het moet zijn niet ook anders kon zijn, omdat ze van meerderen hetzelfde foute antwoord binnen had gekregen. Begrijpelijk, maar er is maar 1 goed antwoord mogelijk. Overigens zit je hier met je hoofd in de grootste bron van informatie ter wereld, genaamd het internet, dus zo moeilijk zal het niet zijn om het juiste amtwoord te achterhalen als je het foute antwoord al had geraden.

Lin
Laatste update:

1. Paalhaas (28 p)
2. herman (22 p)
3. Ruby1966 (20 p)
4. ThirdEyedCitizen (18 p)
5. Jesusfreen (15 p)
6. divart (14 p)
7. Koenr (13 p)
8. aERo ( 12 p)
9. Sheplays (10 p)
Ranboy (10 p)
10. Toon1 (7 p)
11. Arno (6 p)
12. deric raven (5 p)
13. Titmeister (4 p)
Arrie (4 p)

Blijkt dat veel mensen hem toch moeilijk vinden, hoewel er erg veel bekende artiesten tussenstaan...maar feit blijft dat het moeilijk is om een contest te maken met nummers die iedereen kent, of het moeten de bekendere 80's hits en dergelijke zijn...
Blijft lastig maken omdat je zelf alle bands wel goed kent

Alles is nu geraden, op de artiest van 21 na.

Sheplays
Hij is leuk zoals hij is, Lin!

Ik ben er nog niet toe gekomen om een tweede keer te luisteren. Moet ik vanavond of morgen maar eens doen

Sheplays schreef:
Hij is leuk zoals hij is, Lin!
Er zitten er een paar bij die toch wel helemaal in je straatje zijn, dacht ik zo.

Sheplays
Heel veel intro's komen in mijn straatje voorbij. Ze bellen ook aan maar veel komen nooit binnen helaas

Gelukkig heb ik er een paar bij gedaan die gewoon heel brutaal naar binnen zijn gestormd.

Ik kom niet verder dan 22 helaas. Zitten er nog wel 1 of misschien 2 bij die ik misschien wel 's gehoord heb, maar de rest is voor mij abacadabra. Het ziet er naar uit dat Paalhaas weer een 12-punter op zijn conto kan bijschrijven...

Da's mooi, herman. Wel jammer dat deze contest al sinds donderdag praktisch stil ligt trouwens. Niet echt leuk voor Reptilin ook, maar ja...

Lin
Ach, krijg steeds genoeg pmmetjes met oplossingen, maar sommige mensen moeten gewoon beter hun best doen
Verder heb ik nu weer inzendingen binnen en zijn er mensen bezig dus paalhaasje moet de champagne nog maar even dichtlaten, haha

klinkt wel overtuigend hè

Sorry dat ik het zo laat vraag (ik sta op voor morgen):

Kan iemand met mij van datum wisselen????

Liefst vanaf midden juli.

Ik heb er al een tijdje één klaarliggen, grovonion. In de laatste ronde waarin de winnaar de volgende quiz moch plaatsen, ging handsome_devil me toen op de valreep nog voorbij met iets van 15 punten in één klap. Mijn eigenlijke datum is 20 augustus, is dat iets?

Is zeer goed, laat ons van plaats wisselen! Bedankt.

Ook ik heb er al wel een klaar, mocht men de haascontests al zat zijn

Sheplays
Hier dito!

*edit: het wordt wel eens tijd voor een rondje gouwe ouwen toch?

*Saskia
Ik ben vanmorgen net toevallig aan die van mij begonnen en mijn beurt valt net na midden juli... Zie maar wie, ik denk dat ik hem evt. wel voor morgenavond af kan hebben.

Ik heb er ook 1 klaar.

P.S. Is geen Gothic KO; veelal hits en bijna hits.

Sorry, Paalhaas was eerst, een snelle jongen

1. Paalhaas - 21 mei
2. Paap - 28 mei
3. Orbit - 4 juni
4. Scientist - 11 juni
5. Sheplays - 18 juni
6. Koenr - 25 juni
7. El Ninjo - 2 juli
8. divart - 9 juli
9. *Saskia - 16 juli
10. Lukas - 23 juli
11. aERodynamIC - 30 juli
12. herman - 6 augustus
13. Brain Stew - 13 augustus
14. grovonion - 20 augustus
15. van elst - 27 augustus
16. handsome_devil - 3 september
17. lebowski - 10 september
18. Jesusfreen - 17 september
19. deric raven - 24 september
20. nevyn - 1 oktober
21. Arrie - 8 oktober
22. Titmeister - 15 oktober
23. Arno – 22 oktober
24. Lin - 29 oktober

Heb ook niet veel tijd om echt te gaan zoeken naar de oplossingen de komende weken, zit in een verhuis en zoals men weet is dat zeer stresserend.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:50 uur

geplaatst: vandaag om 06:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.