Muziek / Muziekgames / Introquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 29 januari 2008, 21:16 uur
Ik? Nooit 
Ik wil een paar nummers echt graag weten omdat ik er van baal niet te weten wie het zijn en ik ze wel ken (en Hill was te duur om om te kopen).
Het maken van een contest is leuk maar ook wel aardig wat werk. Dan is meedoen eerlijk gezegd leuker (naast ongeduldig ben ik nl. ook lui).
Ik denk dat ik ook een minder moeilijke heb gemaakt (bewust gedaan) en dat gaat veel scores bijhouden worden dan.... had ik al gezegd lui te zijn?

Ik wil een paar nummers echt graag weten omdat ik er van baal niet te weten wie het zijn en ik ze wel ken (en Hill was te duur om om te kopen).
Het maken van een contest is leuk maar ook wel aardig wat werk. Dan is meedoen eerlijk gezegd leuker (naast ongeduldig ben ik nl. ook lui).
Ik denk dat ik ook een minder moeilijke heb gemaakt (bewust gedaan) en dat gaat veel scores bijhouden worden dan.... had ik al gezegd lui te zijn?

0
geplaatst: 29 januari 2008, 21:30 uur
Ik verwacht geen mensen meer nee. En breek graag regels door het op de vooravond van het bekendmaken normaal gesproken, prijs te geven. Als u allen mij dat toestaat..
0
Ruby1966
geplaatst: 29 januari 2008, 21:32 uur
Ja, want ik ben erg benieuwd welke nummers ik nu allemaal niet geraden heb..... 

0
geplaatst: 29 januari 2008, 21:48 uur
Ik ga ze nu even typen in Word(althans openoffice) en wacht nog even op Jornaquin (schiet op!) en eventuele anderen. Over een uurtje dan.
0
geplaatst: 29 januari 2008, 21:54 uur
Ik was al van plan om bij een eventuele zege de beurt aan aERo door te geven, ik heb per slot van rekening vorige week nog een quiz gemaakt. Op zich vind ik het hartstikke leuk om zo'n quizje te maken, hoor, maar op zo'n korte termijn geef ik de beurt graag over.
Verder vind ik het prima als de antwoorden worden geplaatst, hoor. Er zijn wel een aantal tracks die ik volgens mij echt moet weten en bij beter zoeken misschien ook wel kan vinden, maar ik ga denk ik toch niet meer verliezen.
Kom maar op hoor, Bart. 
Verder vind ik het prima als de antwoorden worden geplaatst, hoor. Er zijn wel een aantal tracks die ik volgens mij echt moet weten en bij beter zoeken misschien ook wel kan vinden, maar ik ga denk ik toch niet meer verliezen.
Kom maar op hoor, Bart. 
0
geplaatst: 29 januari 2008, 22:33 uur
Titmeister schreef:
mja ik heb inmiddels ook al wel 25 leuke nummers uitgezocht, moet alleen nog ff uitvinden hoe ik daarvan kleine stukjes kan knippen...
mja ik heb inmiddels ook al wel 25 leuke nummers uitgezocht, moet alleen nog ff uitvinden hoe ik daarvan kleine stukjes kan knippen...
Gebruik Audacity, een klein maar fijn programmaatje om mp3's te editten.
0
Jornaquin
geplaatst: 29 januari 2008, 22:53 uur
Post maar hoor, ik weet er toch te weinig en heb geen zin meer om degene die me bekend voorkomen op te zoeken.
0
geplaatst: 29 januari 2008, 22:58 uur
Jornaquin schreef:
Post maar hoor, ik weet er toch te weinig en heb geen zin meer om degene die me bekend voorkomen op te zoeken.
Alleen omdat het een avondje ervoor bekend wordt gemaakt? Ik begrijp enigszins je beweegredenen...maar ja. Ach de meeste stemmen gelden. Weet je wat, morgen wordt het. Het is inderdaad Wouter zijn spel.
0
geplaatst: 29 januari 2008, 23:01 uur
Spreek jij jezelf nu 2x tegen? Eerst zeg je de meeste stemmen gelden & dan dat het toch morgen wordt. 
Overigens, wat een anti-climax vanavond...

0
Jornaquin
geplaatst: 29 januari 2008, 23:04 uur
Ik zei op msn tegen HiLL dat het Wout zijn spel is en hij de spelregels heeft gemaakt, dat donderdag t/m woensdag stelde ik voor en hij keurde het goed. Maar zoals ik net al zei, als jullie vanavond de antwoorden willen vind ik het best. Het doet alleen een beetje afbreuk aan het spel. Een voetbalwedstrijd duurt ook 90 minuten en geen 80 minuten.
0
geplaatst: 29 januari 2008, 23:05 uur
Waldo Jeffers schreef:
Spreek jij jezelf nu 2x tegen? Eerst zeg je de meeste stemmen gelden & dan dat het toch morgen wordt.

Haha ja klopt!
0
geplaatst: 29 januari 2008, 23:13 uur
Dat ene dagje wachten lukt ons toch nog wel zeg, wie weet kun je zelf dan nog een puntje erbij sprokkelen 
Als we het nu naar voren gaan schuiven dan gebeurt dat straks steeds hebben we over een poosje nog maar twee dagen de tijd ofzo
Kijk wel uit naar die van aERo, heb stille hoop dat ik dan wat meer scoor dan deze miezerige 4 punten...

Als we het nu naar voren gaan schuiven dan gebeurt dat straks steeds hebben we over een poosje nog maar twee dagen de tijd ofzo

Kijk wel uit naar die van aERo, heb stille hoop dat ik dan wat meer scoor dan deze miezerige 4 punten...

0
geplaatst: 30 januari 2008, 10:12 uur
ja, wel meer hier zag ik, gelukkig maar, voel ik me niet zo'n ernstige kneus 

0
geplaatst: 30 januari 2008, 10:14 uur
haha, ik wilde het niet zeggen
Maar we hebben hoop hè roeb, als die van aERo komt
Maar we hebben hoop hè roeb, als die van aERo komt

0
geplaatst: 30 januari 2008, 10:16 uur
Ik zie nog ruim 20.000 andere met 0 punten
HiLL zou ze er allemaal bij moeten zetten.
HiLL zou ze er allemaal bij moeten zetten.
0
geplaatst: 30 januari 2008, 10:18 uur
hahaha, dan staan we tenminste nog aardig hoog in de ranglijst he paap 

0
geplaatst: 30 januari 2008, 10:45 uur
Lin schreef:
voel ik me niet zo'n ernstige kneus
voel ik me niet zo'n ernstige kneus

Ruby1966 schreef:
nee, want dat ben ik al met mijn 0 punten
nee, want dat ben ik al met mijn 0 punten

Liever kneus dan grauwe middelmaat

0
geplaatst: 30 januari 2008, 10:48 uur
0
geplaatst: 30 januari 2008, 21:10 uur
Nog even geduld dus, ik ben mijn "Ach jaaa"'s al aan het oefenen en mijn voorhoofd aan het inzalven zodat het ertegenslaan straks niet zoveel pijn zal doen. 

0
geplaatst: 30 januari 2008, 21:24 uur
Ik ben wel erg benieuwd naar 15. Ik kon daar niet opkomen en volgens HiLL ken ik hem...
0
geplaatst: 30 januari 2008, 22:31 uur
* denotes required fields.