Muziek / Muziekgames / Introquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 31 maart 2011, 18:41 uur
Oldfart. Je kan meteen met de tips aan de slag.Tips (dit keer ga ik proberen het niet al te makkelijk te maken):
1. Brits, eind jaren '70.
2. Goed luisteren op het einde naar de zanger kan veel doen.
3. Nevenproject van een bekend iemand.
4. 2011
6. Klassieker uit 1960 van een band die later nog de begeleidingsgroep was van een bekend rock 'n roll-artiest en invloed vormde voor een pak bekende gitaristen.
7. 2008. In Amerika vind je ze misschien wel in de metro ofzoiets.
8. Singer-songwriter, 2003.
10. Belgisch.
11. Nog niet geraden, merkwaardig genoeg. Deze niet onaantrekkelijke dame heeft toch een heel kenmerkende stem. 2010.
13. Hitje 1985 (in 1986 in de Amerikaanse toplijst), USA.
15. Duo, binnenkort op Dour, van hun laatste album, 2007.
17. Ierland, 1996.
18. Heel bekende artiest, 1982.
19. Belgisch, 2006.
20. Een kwartet.
21. Binnenkort op Werchter.
21 (SoundCloud). Nederlands, binnenkort op Dour.
22. Bekend van een Pixar-film.
23. Net als 18 een heel bekende artiest, 1985.
24 (SoundCloud). Belgisch, bekend van een spraakmakend tv-programma.
25. Theme tune van een komische HBO-serie.
0
geplaatst: 1 april 2011, 10:16 uur
Ploppesteksel schreef:
Tips (dit keer ga ik proberen het niet al te makkelijk te maken)
Tips (dit keer ga ik proberen het niet al te makkelijk te maken)
Haha, Jens die 'niet-al-te-makkelijke' hints gaat maken! Dat gaat tegen je gewoonte in
Eerst zien, dan geloven.
0
geplaatst: 1 april 2011, 10:33 uur
Ik ben er altijd toe verplicht omdat anders altijd alle scores onder de 30 blijven, hoe hard ik ook probeer om er een vrij toegankelijke quiz van te maken maar goed.. Dat zie je ook aan het aantal deelnemers. 

0
geplaatst: 1 april 2011, 11:25 uur
Ik vind het ook helemaal niet erg dat je hints geeft hoor, dan krijg ik ook eens de kans om een flinke score te halen 
Je hebt trouwens woord gehouden, want deze hints zijn niet zo duidelijk als anders.

Je hebt trouwens woord gehouden, want deze hints zijn niet zo duidelijk als anders.
0
geplaatst: 1 april 2011, 12:01 uur
Toch schiet je wat omhoog in de stand, of toch wat de score betreft 
1. DjFrankie 23
2. stoepkrijt 22
3. kemm 12
3. wisselstroom 12
4. MindRuler 8

1. DjFrankie 23
2. stoepkrijt 22
3. kemm 12
3. wisselstroom 12
4. MindRuler 8
0
geplaatst: 1 april 2011, 19:14 uur
En ik maar denken dat 13 en 20 wel door iedere user die ietwat ouder dan mij is herkend zou worden. 
Het spijt me, maar ik dacht echt dat het een vrij doenbare contest was. Niet dus. Ik kan er maar beter mee kappen, denk ik, met contests maken.
Morgen komen er nog wat old skool-hints, m.a.w. hints waar je (erg) veel uit kan afleiden.

Het spijt me, maar ik dacht echt dat het een vrij doenbare contest was. Niet dus. Ik kan er maar beter mee kappen, denk ik, met contests maken.
Morgen komen er nog wat old skool-hints, m.a.w. hints waar je (erg) veel uit kan afleiden.
0
geplaatst: 1 april 2011, 19:17 uur
Confronterend is niet richting jou, maar richting mijn eigen geheugen bedoeld.
20 is zeker een voorbeeld daarvan.
20 is zeker een voorbeeld daarvan.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 1 april 2011, 19:24 uur
Ploppesteksel schreef:
En ik maar denken dat 13 en 20 wel door iedere user die ietwat ouder dan mij is herkend zou worden.

Zeker niet mee kappen Jens, juist een leuke intro kwis, nummer 7 inmiddels al diverse keren gedraaid thuis, geweldig lekker nummer.
En ben met Oldfart eens, onze grijze massa moet soms harder werken

0
geplaatst: 2 april 2011, 11:24 uur
DjFrankie schreef:
nummer 7 inmiddels al diverse keren gedraaid thuis, geweldig lekker nummer.
nummer 7 inmiddels al diverse keren gedraaid thuis, geweldig lekker nummer.
Je bent niet de enige Frank!
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 2 april 2011, 11:26 uur
Die heb ik bij deze kwis leren kennen kende alleen de band van naam.
0
geplaatst: 2 april 2011, 14:00 uur
Kunnen we bij nummer 21 en 24 kiezen welk nummer we nemen of kunnen we dubbele punten krijgen als we ze allebei weten? Dat laatste is misschien niet helemaal eerlijk voor degenen die het zip-bestand niet hebben gedownload. Jij mag het zeggen Jens.
0
geplaatst: 2 april 2011, 14:11 uur
Ja, maar het lukt me nooit om een degelijke, doenbare contest op te stellen (hoe stom het ook klinken mag; ik probeer het wel
). Misschien binnenkort terug, maar voor nu stop ik er toch maar eventjes mee.
Eén van de twee is voldoende; geen dubbele punten. Ik kreeg die 2 van het rar-bestand niet op SoundCloud gezet.
Nieuwe stand, met een pakje nieuwe deelnemers, waarvoor dank:
1. kemm 28
2. stoepkrijt 26
3. DjFrankie 23
4. Lukas 19
5. Arrie 14
6. wisselstroom 12
7. Ceasar 11
8. Papartis 10
8. Oldfart 10
10. MindRuler 8
Spannend is het wel weer.
Extra verhullende hints + de vorige hints (met tussen haakjes hoeveel keer ze geraden zijn):
1. (3x) Brits, eind jaren '70.
Eén van de bekendste skabands.
2. (2x) Goed luisteren op het einde naar de zanger kan veel doen.
De bedoeling is dat je opmerkt dat het uit de UK komt, en dat het niet Dizzee Rascal is. 2004.
2007. Vorig jaar kwam hun 2de plaat uit en binnenkort staan ze op Werchter.
4. (2x) 2011
Als je ziek bent geworden van het feit dat je hier niet kan opkomen, kan je misschien wat "de bandnaam" gebruiken. En het klinkt weer als de zoveelste indierockband uit de UK, maarja, wat verwacht je ervan?
5. (2x) Echt? Deze achtte ik zowaar even bekend als nr. 12. Dat deuntje lijkt mij erg bekend. Canadese producer/DJ.. I know ... .
6. (6x en 1x artiest) Klassieker uit 1960 van een band die later nog de begeleidingsgroep was van een bekend artiest (in die tijd) en een invloed was voor een pak bekende gitaristen.
7. (3x) 2008. In Amerika vind je ze misschien wel in de metro ofzoiets.
De bovenstaande hint moet je niet letterlijk opvatten; het is nl. trio (waaronder één vrouw) uit de UK.
8. (4x) Singer-songwriter, 2003, USA. Met de tekst die je hoort kan je normaal gezien wel het één en het ander opzoeken op de site..
9. (9x)
10. (1x en 1x artiest) Belgisch. Metal. 2008. In 2011 hun opvolger uitgebracht. Voor de zekerheid zal ik ook maar Humo's Rock Rally erbij zetten.
11. (1x) Deze niet onaantrekkelijke dame heeft toch een heel kenmerkende stem. 2010. Origine van deze dame bevinden zich in een zuiders Europees land dat financieel in de problemen zat en is bijgestaan door de ECB (in 2010, als ik me niet vergis).
12. (10x)
13. (1x artiest) Hitje 1985 (in 1986 in de Amerikaanse toplijst), USA.
In de artiestennaam bevindt zich de letter die bij Scrabble het meeste punten oplevert. Ik kwam bij dit nummer terecht dankzij (de tekst van) Jakatta - American Dream.
14. (3x) Canadees duo dat al wel eens eerder is gepasseerd bij contests van mij. Dit was overlaatst een hitje vanwege de bijdrage van een wel erg bekende zanger, die ik bewust nog even laat horen.
15. (1x) Duo, binnenkort op Dour, van hun laatste album, 2007. Na 4 jaar afwezigheid touren ze dus terug en doen ze ook Rock Herk aan. Ze verbergen bovendien niet (in hun groepsnaam) dat ze maar met twee zijn.
16. (6x)
17. (3x) Ierland, 1996. "Cryptisch" hintje: Pokémon.
18. (1x en 3x artiest) Heel bekende artiest, 1982.
19. (2x) Belgisch, 2006. Bij mij is dit Gents bandje bekend geworden door de soundtrack van een Belgische film uit 2007.
20. (4x) Een kwartet. 1965. Motown.
21. (1x) Binnenkort op Werchter. Alles.. Alles was minstens 1x geraden buiten deze, tot ik net een pm van Stoepkrijt binnenkreeg. Ze zijn ook geen headliner op Werchter, dat kan ik ook nog zeggen.
21 (SoundCloud). (1x en 1x artiest) Nederlands, binnenkort op Dour. Een trio. Drum 'n bass.
22. (3x en 2x artiest) Bekend van een Pixar-film waarvan vorig jaar een derde deel uitkwam.
23. (2x) Net als 18 een heel bekende artiest, 1985. Hij is niet aan het wachten, hij heet gewoon zo.
24. (5x) Belgische electro/dance. Met de tekst moet je wel ver komen.
24 (SoundCloud). (2x) Belgisch, bekend van een spraakmakend tv-programma.
Eén lid is erg bekend vanwege eerdere Belgische projecten (o.a. een korte deelname aan de bekendste Belgische groep in de wereld en ook op deze site).
25. (1x) Theme tune van een komische HBO-serie. Extra tip: niet Seinfeld
). Misschien binnenkort terug, maar voor nu stop ik er toch maar eventjes mee.stoepkrijt schreef:
Kunnen we bij nummer 21 en 24 kiezen welk nummer we nemen of kunnen we dubbele punten krijgen als we ze allebei weten? Dat laatste is misschien niet helemaal eerlijk voor degenen die het zip-bestand niet hebben gedownload. Jij mag het zeggen Jens.
Eén van de twee is voldoende; geen dubbele punten. Ik kreeg die 2 van het rar-bestand niet op SoundCloud gezet.
Nieuwe stand, met een pakje nieuwe deelnemers, waarvoor dank:
1. kemm 28
2. stoepkrijt 26
3. DjFrankie 23
4. Lukas 19
5. Arrie 14
6. wisselstroom 12
7. Ceasar 11
8. Papartis 10
8. Oldfart 10
10. MindRuler 8
Spannend is het wel weer.

Extra verhullende hints + de vorige hints (met tussen haakjes hoeveel keer ze geraden zijn):
1. (3x) Brits, eind jaren '70.
Eén van de bekendste skabands.
2. (2x) Goed luisteren op het einde naar de zanger kan veel doen.
De bedoeling is dat je opmerkt dat het uit de UK komt, en dat het niet Dizzee Rascal is. 2004.
2007. Vorig jaar kwam hun 2de plaat uit en binnenkort staan ze op Werchter.
4. (2x) 2011
Als je ziek bent geworden van het feit dat je hier niet kan opkomen, kan je misschien wat "de bandnaam" gebruiken. En het klinkt weer als de zoveelste indierockband uit de UK, maarja, wat verwacht je ervan?
5. (2x) Echt? Deze achtte ik zowaar even bekend als nr. 12. Dat deuntje lijkt mij erg bekend. Canadese producer/DJ.. I know ... .
6. (6x en 1x artiest) Klassieker uit 1960 van een band die later nog de begeleidingsgroep was van een bekend artiest (in die tijd) en een invloed was voor een pak bekende gitaristen.
7. (3x) 2008. In Amerika vind je ze misschien wel in de metro ofzoiets.
De bovenstaande hint moet je niet letterlijk opvatten; het is nl. trio (waaronder één vrouw) uit de UK.
8. (4x) Singer-songwriter, 2003, USA. Met de tekst die je hoort kan je normaal gezien wel het één en het ander opzoeken op de site..
9. (9x)
10. (1x en 1x artiest) Belgisch. Metal. 2008. In 2011 hun opvolger uitgebracht. Voor de zekerheid zal ik ook maar Humo's Rock Rally erbij zetten.
11. (1x) Deze niet onaantrekkelijke dame heeft toch een heel kenmerkende stem. 2010. Origine van deze dame bevinden zich in een zuiders Europees land dat financieel in de problemen zat en is bijgestaan door de ECB (in 2010, als ik me niet vergis).
12. (10x)
13. (1x artiest) Hitje 1985 (in 1986 in de Amerikaanse toplijst), USA.
In de artiestennaam bevindt zich de letter die bij Scrabble het meeste punten oplevert. Ik kwam bij dit nummer terecht dankzij (de tekst van) Jakatta - American Dream.
14. (3x) Canadees duo dat al wel eens eerder is gepasseerd bij contests van mij. Dit was overlaatst een hitje vanwege de bijdrage van een wel erg bekende zanger, die ik bewust nog even laat horen.
15. (1x) Duo, binnenkort op Dour, van hun laatste album, 2007. Na 4 jaar afwezigheid touren ze dus terug en doen ze ook Rock Herk aan. Ze verbergen bovendien niet (in hun groepsnaam) dat ze maar met twee zijn.
16. (6x)
17. (3x) Ierland, 1996. "Cryptisch" hintje: Pokémon.
18. (1x en 3x artiest) Heel bekende artiest, 1982.
19. (2x) Belgisch, 2006. Bij mij is dit Gents bandje bekend geworden door de soundtrack van een Belgische film uit 2007.
20. (4x) Een kwartet. 1965. Motown.
21. (1x) Binnenkort op Werchter. Alles.. Alles was minstens 1x geraden buiten deze, tot ik net een pm van Stoepkrijt binnenkreeg. Ze zijn ook geen headliner op Werchter, dat kan ik ook nog zeggen.
21 (SoundCloud). (1x en 1x artiest) Nederlands, binnenkort op Dour. Een trio. Drum 'n bass.
22. (3x en 2x artiest) Bekend van een Pixar-film waarvan vorig jaar een derde deel uitkwam.
23. (2x) Net als 18 een heel bekende artiest, 1985. Hij is niet aan het wachten, hij heet gewoon zo.
24. (5x) Belgische electro/dance. Met de tekst moet je wel ver komen.
24 (SoundCloud). (2x) Belgisch, bekend van een spraakmakend tv-programma.
Eén lid is erg bekend vanwege eerdere Belgische projecten (o.a. een korte deelname aan de bekendste Belgische groep in de wereld en ook op deze site).
25. (1x) Theme tune van een komische HBO-serie. Extra tip: niet Seinfeld
0
geplaatst: 3 april 2011, 16:46 uur
Nieuwe tussenstand:
1. stoepkrijt 50
2. kemm 40
3. Thomasco 33
4. DjFrankie 25
5. Lukas 19
6. Arrie 15
7. wisselstroom 12
8. Ceasar 11
9. Papartis 10
9. Oldfart 10
11. MindRuler 8
Straks deze quiz beëindigen ?
1. stoepkrijt 50

2. kemm 40
3. Thomasco 33
4. DjFrankie 25
5. Lukas 19
6. Arrie 15
7. wisselstroom 12
8. Ceasar 11
9. Papartis 10
9. Oldfart 10
11. MindRuler 8
0
geplaatst: 3 april 2011, 16:52 uur
Ploppesteksel schreef:
Van mij mag het, ik sta toch bovenaan

Maar van de andere kant: je hebt je quiz pas op dinsdag geplaatst en ik geloof niet dat er al iemand een nieuwe klaar heeft.
0
geplaatst: 3 april 2011, 22:19 uur
Eindstand:
1. stoepkrijt 50
2. kemm 44
3. Thomasco 34
4. DjFrankie 25
5. Oldfart 20
6. Lukas 19
7. Arrie 15
8. wisselstroom 12
9. Ceasar 11
10. Papartis 10
11. MindRuler 8
De oplossingen:
1. Specials - Too Much Too Young
2. The Streets - Blinded By The Lights
3. Grinderman - No Pussy Blues
4. The Vaccines - Wreckin' Bar (Ra Ra Ra)
5. Tiga - You Gonna Want Me
6. The Shadows - Apache
7. The Subways - Girls & Boys
8. Adam Green - Jessica
9. Fine Young Cannibals - She Drives Me Crazy
10. Steak Number Eight - On The Other Side
11. Marina And The Diamonds - Mowgli's Road
12. Blackstreet - No Diggity
13. Stacey Q - Two of Hearts
14. Crystal Castles - Not In Love (Feat. Robert Smith)
15. Two Gallants - My Baby's Gone
16. Free - All Right Now
17. Ash - Lose Control
18. Prince - Let's Pretend We're Married
19. Madensuyu - Papa Bear
20. The Four Tops - I Can't Help Myself (Sugar Pie, Honey Bunch)
21. Everything Everything - Qwerty Finger
21. (SoundCloud) Noisia - My World (feat. Giovanca)
22. Randy Newman - You've Got a Friend in Me
23. Tom Waits - Downtown Train
24. The Subs - The Face Of The Planet
24 (SoundCloud). Broken Glass Heroes - Let's Not Fall Apart
25. Luciano Michelini - Frolic
1. stoepkrijt 50
2. kemm 44
3. Thomasco 34
4. DjFrankie 25
5. Oldfart 20
6. Lukas 19
7. Arrie 15
8. wisselstroom 12
9. Ceasar 11
10. Papartis 10
11. MindRuler 8
De oplossingen:
1. Specials - Too Much Too Young
2. The Streets - Blinded By The Lights
3. Grinderman - No Pussy Blues
4. The Vaccines - Wreckin' Bar (Ra Ra Ra)
5. Tiga - You Gonna Want Me
6. The Shadows - Apache
7. The Subways - Girls & Boys
8. Adam Green - Jessica
9. Fine Young Cannibals - She Drives Me Crazy
10. Steak Number Eight - On The Other Side
11. Marina And The Diamonds - Mowgli's Road
12. Blackstreet - No Diggity
13. Stacey Q - Two of Hearts
14. Crystal Castles - Not In Love (Feat. Robert Smith)
15. Two Gallants - My Baby's Gone
16. Free - All Right Now
17. Ash - Lose Control
18. Prince - Let's Pretend We're Married
19. Madensuyu - Papa Bear
20. The Four Tops - I Can't Help Myself (Sugar Pie, Honey Bunch)
21. Everything Everything - Qwerty Finger
21. (SoundCloud) Noisia - My World (feat. Giovanca)
22. Randy Newman - You've Got a Friend in Me
23. Tom Waits - Downtown Train
24. The Subs - The Face Of The Planet
24 (SoundCloud). Broken Glass Heroes - Let's Not Fall Apart
25. Luciano Michelini - Frolic
0
geplaatst: 3 april 2011, 22:42 uur
Doe nog maar, Oldfart stuurde ook net nog wat in.
Ik tel het er nog wel bij.
Ik tel het er nog wel bij.
0
geplaatst: 3 april 2011, 23:20 uur
Bedankt voor een leuke quiz, Ploppesteksel! Eindelijk nog eens in de buurt van bovenaan kunnen eindigen. Proficiat ook aan stoepkrijt met zijn maximale score, heel sterk! 

0
geplaatst: 4 april 2011, 00:35 uur
Nu al klaar?
Had er eigenlijk morgen eens flink voor willen gaan zitten
Nou ja scheelt weer tijd..in ieder geval heel erg gefeliciteerd Stoepkrijt
, en knap gedaan kemm 
Leuke quiz hoor Jens, pittig maar plezant
Had er eigenlijk morgen eens flink voor willen gaan zitten

Nou ja scheelt weer tijd..in ieder geval heel erg gefeliciteerd Stoepkrijt
, en knap gedaan kemm 
Leuke quiz hoor Jens, pittig maar plezant

0
geplaatst: 4 april 2011, 10:16 uur
Mijn eerste solo-overwinning! Ik ben al regelmatig gedeeld eerste geweest, maar dit voelt toch wel heel speciaal 
En zoals altijd was het weer een hele leuke quiz van Jens, met een aantal erg leuke nummers

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 april 2011, 12:55 uur
Koen proficiat met je overwinning helemaal verdient !!

En Jens ik vond het een prima kwis, in ieder gevasl weer wat nieuws ontdekt, en daar doe ik het ook voor.
De Jeugd een een keer in de top 3

En Jens ik vond het een prima kwis, in ieder gevasl weer wat nieuws ontdekt, en daar doe ik het ook voor.
De Jeugd een een keer in de top 3

0
geplaatst: 4 april 2011, 15:16 uur
Zijn er al kandidaten voor een nieuwe quiz? Anders wil ik wel dit weekend een plaatsen, heb al een leuk idee... 

0
geplaatst: 4 april 2011, 15:55 uur
Ik vond hem pittig.
Van diverse bands heb ik nog nooit gehoord.
Maakt het lastiger.
Maar ben benieuwd naar de volgende.
Van diverse bands heb ik nog nooit gehoord.
Maakt het lastiger.
Maar ben benieuwd naar de volgende.
0
geplaatst: 4 april 2011, 16:49 uur
kemm schreef:
Zijn er al kandidaten voor een nieuwe quiz? Anders wil ik wel dit weekend een plaatsen, heb al een leuk idee...
Ga vooral je gang zou ik zeggen!
0
geplaatst: 9 april 2011, 17:23 uur
Morgen volgt de nieuwe contest. Hopelijk hebben jullie er zin in!
Ik kan nu al zeggen dat er voor ieder wat wils in zit...
0
geplaatst: 10 april 2011, 11:26 uur
Natuurlijk hebben wij er zin in!
Klinkt leuk, maar die '...' baart me wel een beetje zorgen. Alsof er nog een addertje onder het gras zit.
kemm schreef:
Klinkt leuk, maar die '...' baart me wel een beetje zorgen. Alsof er nog een addertje onder het gras zit.
0
geplaatst: 10 april 2011, 15:20 uur
De '...' was enkel om spanning en mysterie te creëren. 
Voor ieder wat wils mag je vrij letterlijk nemen. Ik heb namelijk een contest opgebouwd uit de 5*-albums van de vaste deelnemers hier. Van elke user die in tenminste 1 van de voorbije 3 contests heeft meegedaan (van Ceasar, DjFrankie en Ploppesteksel) zit er 5*-materiaal in.
Dat betekent dat alle 25 intro's afkomstig zijn van de 5*-albums van volgende 18 mensen:
Arrie, Ceasar, divart, DjFrankie, herman, kemm, Lukas, MindRuler, Oldfart, Paap_Floyd, Papartis, Ploppesteksel, ranboy, stoepkrijt, Teunnis, thelion, Thomasco en wisselstroom
Belangrijk om weten: iedereen zit er minstens 1x in, maximum 2x (om aan 25 te komen).
Ook een hulpmiddel: het zijn nummers van albums waarvan slechts 1 van deze 18 mensen 5 sterren heeft gegeven. Dus geen nummers van bijvoorbeeld OK Computer (5* van Ceasar, Lukas, Teunnis, thelion, wisselstroom), Kind of Blue (5* van kemm, Paap_Floyd, Teunnis, thelion) of Ziggy Stardust (5* van Ceasar, herman).
Als iedereen mee is kan de 5*-Contest van start!
Hier kan je hem online luisteren: http://listen.grooveshark.c...
Hier kan je hem downloaden: http://www.sendspace.com/fi...
P.S.: Gelieve dus de komende week even niet aan je 5*-stemmen te komen (veranderen of verwijderen) om je mede-users te kloten.
Ik zal op tijd en stond nakijken of dit zo blijft en indien nodig strafpunten uitdelen. 

Voor ieder wat wils mag je vrij letterlijk nemen. Ik heb namelijk een contest opgebouwd uit de 5*-albums van de vaste deelnemers hier. Van elke user die in tenminste 1 van de voorbije 3 contests heeft meegedaan (van Ceasar, DjFrankie en Ploppesteksel) zit er 5*-materiaal in.
Dat betekent dat alle 25 intro's afkomstig zijn van de 5*-albums van volgende 18 mensen:
Arrie, Ceasar, divart, DjFrankie, herman, kemm, Lukas, MindRuler, Oldfart, Paap_Floyd, Papartis, Ploppesteksel, ranboy, stoepkrijt, Teunnis, thelion, Thomasco en wisselstroom
Belangrijk om weten: iedereen zit er minstens 1x in, maximum 2x (om aan 25 te komen).
Ook een hulpmiddel: het zijn nummers van albums waarvan slechts 1 van deze 18 mensen 5 sterren heeft gegeven. Dus geen nummers van bijvoorbeeld OK Computer (5* van Ceasar, Lukas, Teunnis, thelion, wisselstroom), Kind of Blue (5* van kemm, Paap_Floyd, Teunnis, thelion) of Ziggy Stardust (5* van Ceasar, herman).
Als iedereen mee is kan de 5*-Contest van start!
Hier kan je hem online luisteren: http://listen.grooveshark.c...
Hier kan je hem downloaden: http://www.sendspace.com/fi...
P.S.: Gelieve dus de komende week even niet aan je 5*-stemmen te komen (veranderen of verwijderen) om je mede-users te kloten.
Ik zal op tijd en stond nakijken of dit zo blijft en indien nodig strafpunten uitdelen. 
0
geplaatst: 10 april 2011, 16:07 uur
kemm schreef:
Gelijk heb je! Vals spel wordt hier niet getolereerd

Ik ben nu al benieuwd welk nummer er namens mij inzit

* denotes required fields.