MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Krautrock KO

zoeken in:

JSC
4-2

9 Embryo - We Keep On vs. Amon Duul II - Tanz der Lemminge

JSC
0-3

Amon Duul II is door.

10 Kraan - Live vs. Tangerine Dream - Encore

0-1

0-2

Kraan

JSC
0-4

Kraan

11 Conrad Schnitzler - Con vs. Edgar Froese - Aqua

JSC
1-1

Toon1 schreef:
(quote)

Nee, opzettelijk erbuiten gelaten hoor, dat is gewoon pure progressive rock, geen krautrock. Wikipedia is vaak erg dubuieus en onnauwkeurig. RYM en Allmusic staan me bij in die mening trouwens. Je moet ergens de grens trekken natuurlijk.

Waarom verwijs je dan naar een definitie die blijkbaar dubieus en onnauwkeurig is?

Jester schreef:

Waarom verwijs je dan naar een definitie die blijkbaar dubieus en onnauwkeurig is?

De definitie is goed, de voorbeelden niet

Beetje vlug misschien, maar ik zie echt geen 4 stemmers voor Conrad verschijnen.

12 Klaus Schulze - Blackdance vs. Can - Future Days

0-1

voltazy
0-2

Paap_Floyd schreef:
Beetje vlug misschien, maar ik zie echt geen 4 stemmers voor Conrad verschijnen.

Vooruit dan maar, dan passen we deze keer de 27-uursregeling toe i.p.v. de 48-uur

0-3 overigens

Ja Aqua heb ik gevonden maar Con kon ik nergens vinden maar goed maakt ook niks uit meer

Oh jah
*Cynische mode on*
Oh oh nou nou wat een moeilijke keuze is dat zeg welke zal ik doen???
Een 4,5* album of mijn nummer 1 allertijden???Eeeeeh....
AAAAAAAAAAAAH POTJANDIKKIE IK WEET HET NIET MEER IK WORD SCHIZZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
WAAG HET EEN PUNT TE GEVEN AAN KLAUS OF GEEN VANILLE-VLA VOOR BEDTIJD VOOR JOU JONGEMAN!!
CRACK!!!CRAAAAACCKKKK!!!!
*Cynische mode off*

4-0

Nou maar hopen dat er snel nog 1 voor Future Days gaat want ik meen dat er ook een aantal Klaus fans zijn

Klaus heeft echt wel betere dan Blackdance (Mirage, X, Timewind, Moondawn, Irrlicht)

Vind ik dan

Oh ja inderdaad ik zie het al, van de 6 mensen die Blackdance 3,5* en hoger hebben gegeven hebben er 3 al voor Future Days gestemd.
En bij deze me excuses nog Paap, ik zou Future Days nog eens onder handen nemen met een review, ik zal je eerlijk zeggen, ik ben gewoon lui
Maar het komt nog wel in future days...

Ik mag niks zeggen, want ik ben zelf ook lui als er wat geschreven moet worden. Vaak is het een gebrek aan het idee hoe de juiste woorden in de juiste volgorde te zetten

JSC
0-5

Gast
geplaatst: vandaag om 05:17 uur

geplaatst: vandaag om 05:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.