Muziek / Muziekgames / Krautrock KO
zoeken in:
0
geplaatst: 21 januari 2008, 07:49 uur
Amon Duul II is door.
10 Kraan - Live vs. Tangerine Dream - Encore
0-1
10 Kraan - Live vs. Tangerine Dream - Encore
0-1

0
geplaatst: 22 januari 2008, 09:02 uur
Toon1 schreef:
Nee, opzettelijk erbuiten gelaten hoor, dat is gewoon pure progressive rock, geen krautrock. Wikipedia is vaak erg dubuieus en onnauwkeurig. RYM en Allmusic staan me bij in die mening trouwens. Je moet ergens de grens trekken natuurlijk.
(quote)
Nee, opzettelijk erbuiten gelaten hoor, dat is gewoon pure progressive rock, geen krautrock. Wikipedia is vaak erg dubuieus en onnauwkeurig. RYM en Allmusic staan me bij in die mening trouwens. Je moet ergens de grens trekken natuurlijk.

Waarom verwijs je dan naar een definitie die blijkbaar dubieus en onnauwkeurig is?

0
geplaatst: 22 januari 2008, 23:49 uur
Beetje vlug misschien, maar ik zie echt geen 4 stemmers voor Conrad verschijnen.
12 Klaus Schulze - Blackdance vs. Can - Future Days
0-1
12 Klaus Schulze - Blackdance vs. Can - Future Days
0-1

0
geplaatst: 22 januari 2008, 23:58 uur
Paap_Floyd schreef:
Beetje vlug misschien, maar ik zie echt geen 4 stemmers voor Conrad verschijnen.
Vooruit dan maar, dan passen we deze keer de 27-uursregeling toe i.p.v. de 48-uur

0-3 overigens
0
geplaatst: 23 januari 2008, 00:16 uur
Ja Aqua heb ik gevonden maar Con kon ik nergens vinden maar goed maakt ook niks uit meer 
Oh jah
*Cynische mode on*
Oh oh nou nou wat een moeilijke keuze is dat zeg welke zal ik doen???
Een 4,5* album of mijn nummer 1 allertijden???Eeeeeh....
AAAAAAAAAAAAH POTJANDIKKIE IK WEET HET NIET MEER IK WORD SCHIZZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
WAAG HET EEN PUNT TE GEVEN AAN KLAUS OF GEEN VANILLE-VLA VOOR BEDTIJD VOOR JOU JONGEMAN!!
CRACK!!!CRAAAAACCKKKK!!!!
*Cynische mode off*
4-0
Nou maar hopen dat er snel nog 1 voor Future Days gaat want ik meen dat er ook een aantal Klaus fans zijn

Oh jah
*Cynische mode on*
Oh oh nou nou wat een moeilijke keuze is dat zeg welke zal ik doen???
Een 4,5* album of mijn nummer 1 allertijden???Eeeeeh....
AAAAAAAAAAAAH POTJANDIKKIE IK WEET HET NIET MEER IK WORD SCHIZZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
WAAG HET EEN PUNT TE GEVEN AAN KLAUS OF GEEN VANILLE-VLA VOOR BEDTIJD VOOR JOU JONGEMAN!!
CRACK!!!CRAAAAACCKKKK!!!!
*Cynische mode off*
4-0
Nou maar hopen dat er snel nog 1 voor Future Days gaat want ik meen dat er ook een aantal Klaus fans zijn

0
geplaatst: 23 januari 2008, 00:19 uur
Klaus heeft echt wel betere dan Blackdance (Mirage, X, Timewind, Moondawn, Irrlicht)
Vind ik dan
Vind ik dan

0
geplaatst: 23 januari 2008, 00:26 uur
Oh ja inderdaad ik zie het al, van de 6 mensen die Blackdance 3,5* en hoger hebben gegeven hebben er 3 al voor Future Days gestemd.
En bij deze me excuses nog Paap, ik zou Future Days nog eens onder handen nemen met een review, ik zal je eerlijk zeggen, ik ben gewoon lui
Maar het komt nog wel in future days...
En bij deze me excuses nog Paap, ik zou Future Days nog eens onder handen nemen met een review, ik zal je eerlijk zeggen, ik ben gewoon lui

Maar het komt nog wel in future days...

0
geplaatst: 23 januari 2008, 00:28 uur
Ik mag niks zeggen, want ik ben zelf ook lui als er wat geschreven moet worden. Vaak is het een gebrek aan het idee hoe de juiste woorden in de juiste volgorde te zetten 

* denotes required fields.