MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!

zoeken in:

Clutching At Straws maakt er nog net een zes van

Een 8- heb ik hier toch wel voor over.

7,5

De nummer 8 ken ik niet; waar zijn ze mee te vergelijken?
Kift?
Krang?

Muziektheater, veel instrumentaal. Dus zal meer lijken op Krang dan op de Kift. Maar is wel jaren 70. Of te wel de Nederlandstalige popmuziek stond nog in haar kinderschoenen. Hauser Orkater is de voorloper van Orkater en de Mexicaanse Hond en bestond in die tijd onder andere uit de gebroeders Hauser (Dick en Rob) en de gebroeders van Warmerdam (Alex, Marc en Vincent). Ook Eddie B. Wahr was toen al van de partij. Aan te raden!

Voor mij een nieuwtje dat de broers van Warmerdam allemaal ook in de muziek hebben gezeten.
Veelzijdige artistieke familie.

DonDijk
7

jkbb
8.3

DonDijk
8.3

tangmaster
7

jkbb
6.7 maar, dat is met een van de beste albums allertijden erbij wel er laag, dus een kleine 7.

DonDijk
8

luijsterburg
8

tangmaster
7

Vijf fraaie albums:

7,9

DonDijk
8.0 precies

luijsterburg
-8

Gast
geplaatst: vandaag om 23:31 uur

geplaatst: vandaag om 23:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.