MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!

zoeken in:
dix
sxesven schreef:
Tot de nok toe gevuld met dingen waar ik he-le-maal niks mee heb. 3.

intrigerend lijstje

newson & apple niet helemaal mijn ding, de rest is ongetwijfeld interessanter

8

Ruby1966
mwoah, zesje

Ruby1966
korenbloem schreef:
+/- 6.5

in 4 uur tijd is mijn top 10 zomaar een volledige punt gedaald?

sorry ben er niet helemaal bij en ja die 7.5 hoort nog steeds, dus ik wis mijn stem direct.

Ruby1966
korenbloem schreef:
sorry ben er niet helemaal bij en ja die 7.5 hoort nog steeds, dus ik wis mijn stem direct.

Ruim voldoende: 7,0

dix
iets te degelijk

een 5

ik mis een onverantwoordelijke plaat

[Roel]
ik ken er niet veel van maar gorki valt zwaar tegen 6

handsome_devil
een 7, paar mooie platen, een enkele plaat die ik nog wel wil horen, maar ook platen die ik niet zo nodig hoef te horen

[Roel]
welke zou je nog willen horen?

handsome_devil
die van Magnus en Moondog jr.

handsome devil : een 8 voor de helft die ik ken. Allemaal erg leuke platen, ben ook wel benieuwd naar de rest.

Voor de albums die ik ken en dat zijn er helaas maar 3 krijg je van mij een dikke 9

Als jullie niks van mij kennen ga dan maar verder met die van levenvergeten...

Social_Mask
Al jouw albums 4* gegeven, op The Main Ingredient en Piece of Strange na. Die gaf ik 4,5*. En een paar albums had ik op 4,5* staan. Dus..

8,3

Een 8 voor die van R&P. Ken van een paar artiesten wel wat nummers en dit is het soort hiphop wat ik goed kan waarderen. Die goede eind jaren '80/begin jaren '90 vibe.

Social Mask krijgt ook een 8. Iets gevarieerder dan die van R&P met o.a. een mooie nummer 1 en een punt aftrek voor Katie Melua.

Social_Mask
Norah Jones ! Er zit een héél groot verschil tussen die 2 !

herman: 8

vier 5* platen, waaronder Pulp, die dan ook nog eens op 1 staat . De dance platen ken ik niet, al verwacht ik dat ze niet echt in mijn straatje liggen.

Lastig, als ik op de 2 albums waarop ik gestemd heb afga een 6 (Die van Robert Wyatt is niet aan mij besteed.), maar ik denk dat een 7 a 7,5 beter op zijn plaats is.

Harald
5,5

Van de vijf die ik ken:

9,5

Ken alleen Slint en GY!BE, die zouden gemiddeld op een 7,5 uitkomen... ben wel benieuwd naar je nr. 1, die klinkt wel interessant...

Gast
geplaatst: vandaag om 04:03 uur

geplaatst: vandaag om 04:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.