Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!
zoeken in:
0
Lukk0
geplaatst: 30 juni 2009, 20:29 uur
8,6
Acht topplaten, alleen iets mindere albums van Portishead en Björk.
Acht topplaten, alleen iets mindere albums van Portishead en Björk.
0
geplaatst: 30 juni 2009, 20:37 uur
7,9 op basis van de acht die ik ken
Die van Elliott Smith schat ik ook zo ongeveer in, Cohen zou het waarschijnlijk een paar tienden doen dalen.
Die van Elliott Smith schat ik ook zo ongeveer in, Cohen zou het waarschijnlijk een paar tienden doen dalen.
0
geplaatst: 30 juni 2009, 23:51 uur
Waarom?
Op jouw top 10 pas ik trouwens, meeste artiesten wel eens wat van gehoord, maar geen van de albums in het geheel...
0
geplaatst: 1 juli 2009, 18:17 uur
@Dix: je hebt nog wat missioraissenwerk te doen onder de jonge garde hier. Voor mij staan er wel een paar mooie in - waaronder i.i.g. één kippenvelplaat, The Trinity Sessions.
TerryA: 8,25
TerryA: 8,25
0
Lukk0
geplaatst: 1 juli 2009, 18:48 uur
7,6
Ik houd niet zo van Dead Can Dance, voor de rest allemaal prima tot geweldige albums.
Ik houd niet zo van Dead Can Dance, voor de rest allemaal prima tot geweldige albums.
0
geplaatst: 2 juli 2009, 00:18 uur
8
Alleen Nick Drake ligt me totaal niet. Van Portishead en Björk heb ik nog wel geen albums beluisterd, maar wel al nummers, en ik heb op basis daarvan geoordeeld
Alleen Nick Drake ligt me totaal niet. Van Portishead en Björk heb ik nog wel geen albums beluisterd, maar wel al nummers, en ik heb op basis daarvan geoordeeld
0
geplaatst: 2 juli 2009, 08:59 uur
ik vind er een paar vreselijke bij zitten maar je nummer 2 compenseert alles
7
7
0
geplaatst: 2 juli 2009, 11:21 uur
Waaroem?
En hpdewin: 7,1. Ook heel Brits, maar bandjes waarmee ik toch net wat minder heb, behoudens de Stone Roses.
0
geplaatst: 2 juli 2009, 11:40 uur
8,1
Vooral de albums van The Cure, Built To Spill en Suede zijn uitstekend
Vooral de albums van The Cure, Built To Spill en Suede zijn uitstekend
* denotes required fields.