Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!
zoeken in:
0
geplaatst: 31 januari 2008, 22:35 uur
9, geweldige top 10
Valt er nog wat te ontdekken
[Roel] schreef:
1,2,4 zijn prachtalbums en enkele waar ik nog nooit van gehoord heb caravan klinkt mij bekend maar niet echt een favoriet
1,2,4 zijn prachtalbums en enkele waar ik nog nooit van gehoord heb caravan klinkt mij bekend maar niet echt een favoriet
Valt er nog wat te ontdekken

0
geplaatst: 1 februari 2008, 01:18 uur
Noch over het lijstje van Paap_Floyd, noch over dat van Titmeister kan ik veel zeggen. Behalve dat het mij nagenoeg allemaal onbekend is...
Wel een kleine opmerking die voor beide van toepassing is: persoonlijk vind ik Waiting For The Sun toch wel het beste album van The Doors. LA Woman en The Doors zijn voor mij best leuke achtergrondmuziekplaten, maar de volledige plaat afluisteren vanop een terrasje in de zon met m'n ogen toe zonder mij te vervelen, lukt mij toch enkel met Waiting For The Sun. En ik heb het getest =D
Wel een kleine opmerking die voor beide van toepassing is: persoonlijk vind ik Waiting For The Sun toch wel het beste album van The Doors. LA Woman en The Doors zijn voor mij best leuke achtergrondmuziekplaten, maar de volledige plaat afluisteren vanop een terrasje in de zon met m'n ogen toe zonder mij te vervelen, lukt mij toch enkel met Waiting For The Sun. En ik heb het getest =D
0
geplaatst: 1 februari 2008, 01:32 uur
Mja vind persoonlijk Waiting for the Sun mss wel samen met The Soft Parade het minste Doors-album, al staat ie nog steeds op 4*.
Jouw top 10 geef ik een 6 voor, wel aardig, maar niet echt spannend...
Jouw top 10 geef ik een 6 voor, wel aardig, maar niet echt spannend...
0
geplaatst: 1 februari 2008, 14:32 uur
Tavve schreef:
Noch over het lijstje van Paap_Floyd, noch over dat van Titmeister kan ik veel zeggen. Behalve dat het mij nagenoeg allemaal onbekend is...
Waiting for the sun is ook schitterend. Samen met de twee die je eerder noemen en ook nog Strange Days heeft ie 4,5*. Ik kan nooit zo kiezen. Op L.A. Woman staan toevallig mijn favoriete Doors-nummers (L.A woman en Riders on the storm).Noch over het lijstje van Paap_Floyd, noch over dat van Titmeister kan ik veel zeggen. Behalve dat het mij nagenoeg allemaal onbekend is...
0
basketballerke
geplaatst: 1 februari 2008, 14:38 uur
Ook een 7, nu alleen King Crimson er nog in
.
.
0
geplaatst: 1 februari 2008, 16:05 uur
0
[Roel]
geplaatst: 1 februari 2008, 16:11 uur
1 tot 6 zijn prachtplaten the beatles en greenday zijn rotslecht , de andere 2 ken ik niet ,toch een 8 voor 1 tot 6
0
geplaatst: 1 februari 2008, 16:17 uur
nou nummer tien kent iedereen die met bassie en adriaan is opgegroeid, want die gebruikten ze heel veel.
ik ken by the way niks van jou top tien
*schaamt zich*
*schaamt zich*
0
[Roel]
geplaatst: 1 februari 2008, 16:22 uur
999Grey schreef:
nou nummer tien kent iedereen die met bassie en adriaan is opgegroeid, want die gebruikten ze heel veel.
*schaamt zich*
als je een belg bent mag je je terecht schamen anders is het begrijpelijk enkel miles davis is niet belgischnou nummer tien kent iedereen die met bassie en adriaan is opgegroeid, want die gebruikten ze heel veel.
*schaamt zich*
0
geplaatst: 1 februari 2008, 16:26 uur
het schijnt jammer te zijn dat ik (inderdaad als nederlander) dEUS alleen van naam heb gehoort I.P.V. alleen de muziek....
* denotes required fields.