MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!

zoeken in:
6, wel mooie nr. 1

Jimi Hendrix en Joy Division maken het een mooie lijst. Enkele namen vind ik minder, enkele ken ik niet goed genoeg.

Voor hetgeen wat ik ken: 7

Leuke, vreemde top 10.

7,75

Haha wat vind je het vreemde eraan, als ik vrage mag?

Vreemd was misschien niet eens het goede woord, het is erg kleurrijk. Veel verschillende genre's staan er in.

Het enige album uit de lijst dat ik ken is DSOTM en die krijgt van mij een dikke 10. ^_^ Maar de rest van de albums is hip-hop en daar ben ik totaal niet into, dus ik kan daar ook niet over oordelen.

tangmaster
8

the x
heb altijd het gevoel, dat zodra Tangmaster een cijfer geeft, dit topic vastloopt. Ik kan er ook geen cijfer aan geven. ken amper wat. alleen led zeppelin en dat krijgt een 9

Lukk0
7,4

Vooral een mooie nummer één en twee.

speranza

8,5

Alleen Fugazi is mij niet zo bekend.

Kingsnake
8

(vind #7 en #8 niet zo boeiend)

Yann Samsa
7,85+

Ik zag Dream Theater en System of a Down, en dat is allemaal wel in orde. ^^ Volgens mij heeft iedereen op dit forum één album van Pink Floyd in de top 10. Ik zat te denken aan 7ish en toen zag ik Rust in Peace. ^_^ Dat album heb ik hier bijna niet gezien terwijl het toch een bekend album is en hét werk binnen het genre.

Van mij krijg je een dikke 8.5

DethCubeK schreef:
Ik zag Dream Theater, Yes, Marillion en System of a Down, en dat is allemaal wel in orde. ^^ Volgens mij heeft iedereen op dit forum één album van Pink Floyd in de top 10. Ik zat te denken aan 7.5ish en toen zag ik Rust in Peace. ^_^ Dat album heb ik hier bijna niet gezien terwijl het toch een bekend album is en hét werk binnen het genre.

Van mij krijg je een dikke 9.

Mooie lijst met een aantal klassiekers en een aantal bijzondere albums ....

Dikke 8

7.6
Gevarieerde lijst, met al uitschieters 2 en 10.

Benno
8,1

Ben alleen niet zo enthousiast over die plaat van John Frusciante, hoewel hij niet zo slecht is als de haters beweren is hij ook niet zo goed als de liefhebbers beweren.

Kingsnake
Veel blues en folk, waar ik weer veel niet van ken.
Sonic Youth vind ik niks, maar de andere platen (die ik ken), vind ik goed.

6/7

tangmaster
6,5

tangmaster
8

7.5

Het enige album dat ik ken van jouw lijst is Led Zeppelin IV. Dat is een uitstekend album. De rest is allemaal Electronic. Hier ben ik eigenlijk totaal niet bekend mee. Op mij komt de lijst over als veel van hetzelfde. (Nummer 1,2 van dezelfde band en nummer 10 een solo-album van één van de bandleden. (?)) Maar je bent in ieder geval gepassioneerd over je muzieksmaak, dus ik ben op dit cijfer uitgekomen.

7,6
Betty LaVette Top

7.1

Gast
geplaatst: vandaag om 01:13 uur

geplaatst: vandaag om 01:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.