Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!
zoeken in:
0
geplaatst: 2 februari 2010, 11:53 uur
Jimi Hendrix en Joy Division maken het een mooie lijst. Enkele namen vind ik minder, enkele ken ik niet goed genoeg.
Voor hetgeen wat ik ken: 7
Voor hetgeen wat ik ken: 7
0
geplaatst: 2 februari 2010, 12:25 uur
Vreemd was misschien niet eens het goede woord, het is erg kleurrijk. Veel verschillende genre's staan er in.
0
geplaatst: 2 februari 2010, 17:15 uur
Het enige album uit de lijst dat ik ken is DSOTM en die krijgt van mij een dikke 10. ^_^ Maar de rest van de albums is hip-hop en daar ben ik totaal niet into, dus ik kan daar ook niet over oordelen.
0
the x
geplaatst: 13 februari 2010, 19:59 uur
heb altijd het gevoel, dat zodra Tangmaster een cijfer geeft, dit topic vastloopt. Ik kan er ook geen cijfer aan geven. ken amper wat. alleen led zeppelin
en dat krijgt een 9 
en dat krijgt een 9 
0
geplaatst: 14 februari 2010, 15:22 uur
Ik zag Dream Theater en System of a Down, en dat is allemaal wel in orde. ^^ Volgens mij heeft iedereen op dit forum één album van Pink Floyd in de top 10.
Ik zat te denken aan 7ish en toen zag ik Rust in Peace. ^_^ Dat album heb ik hier bijna niet gezien terwijl het toch een bekend album is en hét werk binnen het genre.
Van mij krijg je een dikke 8.5
Ik zat te denken aan 7ish en toen zag ik Rust in Peace. ^_^ Dat album heb ik hier bijna niet gezien terwijl het toch een bekend album is en hét werk binnen het genre.Van mij krijg je een dikke 8.5
0
geplaatst: 14 februari 2010, 15:25 uur
DethCubeK schreef:
Ik zag Dream Theater, Yes, Marillion en System of a Down, en dat is allemaal wel in orde. ^^ Volgens mij heeft iedereen op dit forum één album van Pink Floyd in de top 10.
Ik zat te denken aan 7.5ish en toen zag ik Rust in Peace. ^_^ Dat album heb ik hier bijna niet gezien terwijl het toch een bekend album is en hét werk binnen het genre.
Van mij krijg je een dikke 9.
Ik zag Dream Theater, Yes, Marillion en System of a Down, en dat is allemaal wel in orde. ^^ Volgens mij heeft iedereen op dit forum één album van Pink Floyd in de top 10.
Ik zat te denken aan 7.5ish en toen zag ik Rust in Peace. ^_^ Dat album heb ik hier bijna niet gezien terwijl het toch een bekend album is en hét werk binnen het genre.Van mij krijg je een dikke 9.
0
geplaatst: 14 februari 2010, 15:27 uur
Mooie lijst met een aantal klassiekers en een aantal bijzondere albums .... 
Dikke 8

Dikke 8
0
Benno
geplaatst: 14 februari 2010, 20:43 uur
8,1
Ben alleen niet zo enthousiast over die plaat van John Frusciante, hoewel hij niet zo slecht is als de haters beweren is hij ook niet zo goed als de liefhebbers beweren.
Ben alleen niet zo enthousiast over die plaat van John Frusciante, hoewel hij niet zo slecht is als de haters beweren is hij ook niet zo goed als de liefhebbers beweren.
0
Kingsnake
geplaatst: 15 februari 2010, 11:05 uur
Veel blues en folk, waar ik weer veel niet van ken.
Sonic Youth vind ik niks, maar de andere platen (die ik ken), vind ik goed.
6/7
Sonic Youth vind ik niks, maar de andere platen (die ik ken), vind ik goed.
6/7
0
geplaatst: 25 februari 2010, 21:06 uur
7.5
Het enige album dat ik ken van jouw lijst is Led Zeppelin IV. Dat is een uitstekend album. De rest is allemaal Electronic. Hier ben ik eigenlijk totaal niet bekend mee. Op mij komt de lijst over als veel van hetzelfde. (Nummer 1,2 van dezelfde band en nummer 10 een solo-album van één van de bandleden. (?)) Maar je bent in ieder geval gepassioneerd over je muzieksmaak, dus ik ben op dit cijfer uitgekomen.
Het enige album dat ik ken van jouw lijst is Led Zeppelin IV. Dat is een uitstekend album. De rest is allemaal Electronic. Hier ben ik eigenlijk totaal niet bekend mee. Op mij komt de lijst over als veel van hetzelfde. (Nummer 1,2 van dezelfde band en nummer 10 een solo-album van één van de bandleden. (?)) Maar je bent in ieder geval gepassioneerd over je muzieksmaak, dus ik ben op dit cijfer uitgekomen.
* denotes required fields.