Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!
zoeken in:
0
geplaatst: 12 maart 2010, 22:21 uur
Motorpsycho, Neil Young, Pink Floyd, Bettie Serveert vooral:
8,5
8,5
0
geplaatst: 13 maart 2010, 12:26 uur
Hiermee is onomstotelijk vast komen te staan dat Trust Us de op-negen-na-beste plaat ooit is.
0
geplaatst: 13 maart 2010, 16:55 uur
Voor mij is veel onbekend, maar het ziet eruit alsof je het goed en evenwichtig hebt samen hebt gesteld, dus ik geef je er een 7,5 voor. Overigens, nummer 3 van je rotatielijst is één van de beste zo niet het beste punkalbum ooit. ^^
--
Ik heb mijn top 10 grotendeels aangepast. Wat gevarieerder en wat beter gemaakt, maar helaas the beatles eruit moeten gooien. :\ Een beetje feedback zou fijn zijn. ^^
--
Ik heb mijn top 10 grotendeels aangepast. Wat gevarieerder en wat beter gemaakt, maar helaas the beatles eruit moeten gooien. :\ Een beetje feedback zou fijn zijn. ^^
0
Kingsnake
geplaatst: 15 maart 2010, 11:03 uur
Een mooie gevarieerde lijst men enkele sterke 5* platen.
Helaas haak ik af, voor wat betreft The Smiths en Atheist heb ik alweer zo'n 10 jaar geleden voor het laatst gehoord.
Conclusie:
8
Helaas haak ik af, voor wat betreft The Smiths en Atheist heb ik alweer zo'n 10 jaar geleden voor het laatst gehoord.
Conclusie:
8
0
geplaatst: 26 maart 2010, 20:16 uur
6
Sorry, maar het is allemaal net niet mijn ding. Coldplay? Bij ons thuis is dat een vies woord. En Nevermind hoger dan In Utero? Hmmm... Maar Radiohead en Nirvana zijn wel oké.
Sorry, maar het is allemaal net niet mijn ding. Coldplay? Bij ons thuis is dat een vies woord. En Nevermind hoger dan In Utero? Hmmm... Maar Radiohead en Nirvana zijn wel oké.
0
Kingsnake
geplaatst: 27 maart 2010, 19:19 uur
Smiths and Bathory vind ik 10 x niks.
Voor de rest ergens tussen een 8 en 9.
Een 7,5 dus
Voor de rest ergens tussen een 8 en 9.
Een 7,5 dus
0
geplaatst: 27 maart 2010, 20:16 uur
6
Een voor mij wat saaie top 10, met The Bends als uitschieter.
Een voor mij wat saaie top 10, met The Bends als uitschieter.
* denotes required fields.