Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!
zoeken in:
0
Lukk0
geplaatst: 7 mei 2010, 20:20 uur
8,8
Ik kan er niets minder van maken, met Charles Mingus, World's End Girlfriend, Atmosphere, Can, GY!BE en Madvillain. Eigenlijk alleen maar zeer goede albums, ik ken alleen nummer 5 en 9 niet.
Ik kan er niets minder van maken, met Charles Mingus, World's End Girlfriend, Atmosphere, Can, GY!BE en Madvillain. Eigenlijk alleen maar zeer goede albums, ik ken alleen nummer 5 en 9 niet.
0
geplaatst: 8 mei 2010, 10:52 uur
Lukk0 schreef:
Als je World's End Girlfriend leuk vind zou je eens mijn nummer 5 moeten proberen. Zit een beetje op dezelfde lijn, maar toch ook weer niet

0
geplaatst: 9 mei 2010, 19:04 uur
Geef die heicro toch een punt jongens! 
Een 7.
Hmm, daar heb ik een punt.

Een 7.
Hmm, daar heb ik een punt.

0
geplaatst: 29 mei 2010, 12:36 uur
Built to Spill - Perfect from Now On en Ride - Nowhere ken ik niet.
De rest: een dikke 8.
De rest: een dikke 8.
0
speranza
geplaatst: 29 mei 2010, 19:32 uur
Feitelijk ken ik veel te weinig albums om deze top 10 te kunnen beoordelen. Jouw nummer één staat heel dicht tegen mijn top 10 aan. Dat album is veel beter dan hun album dat hier op 1 staat in de top 250. Ik geef voorlopig een 7,5.
0
geplaatst: 30 mei 2010, 15:55 uur
Een top 10 met hoogte- en dieptepunten (de zes albums die ik ken).
5,5
5,5
0
geplaatst: 30 mei 2010, 16:58 uur
Laagste cijfer 3*, hoogste cijfer 5*. De rest allemaal daar tussen, dus je krijgt een mooie 8 van me.
0
voltazy
geplaatst: 30 mei 2010, 20:40 uur
ik doe ook maar eens mee met dit spel...
sorry dat ik meteen een 4 moet uitdelen
gazpacho en pink floyd zijn hoogtepunten, voor de rest kan ik er niet zoveel mee.
sorry dat ik meteen een 4 moet uitdelen

gazpacho en pink floyd zijn hoogtepunten, voor de rest kan ik er niet zoveel mee.
* denotes required fields.