Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!
zoeken in:
0
geplaatst: 3 november 2010, 22:52 uur
7-
Aantal prima platen en een paar waarvan ik het briljante niet zo zie persoonlijk.
Wat is dat toch voor hetze tegen REM de laatste tijd
Aantal prima platen en een paar waarvan ik het briljante niet zo zie persoonlijk.
Wat is dat toch voor hetze tegen REM de laatste tijd

0
geplaatst: 3 november 2010, 22:55 uur
Ik gooi er gewoon een 9 tegenaan. Jammer dat ome Neil erin staat, maar daartegenover staat wel: het beste R.E.M.-album, een geniaal dEUS-album, geweldige albums van Radiohead, The Beatles en Stevie Wonder en nog een Mingus om het af te maken.
9 dus
9 dus

0
geplaatst: 3 november 2010, 23:09 uur
Arrie krijgt een 8-
Dat wave-middenstuk is niet mijn kopje thee, maar verder geweldige platen. En nog bedankt
@R&P: de grote populariteit van Mezzanine heb ik nooit begrepen, en Emancipator vind ik ook niet zo heel bijzonder. Ook een paar hele mooie platen, hoor (Atmosphere, POS, Madvillian vind ik allemaal supertof)
Dat wave-middenstuk is niet mijn kopje thee, maar verder geweldige platen. En nog bedankt

@R&P: de grote populariteit van Mezzanine heb ik nooit begrepen, en Emancipator vind ik ook niet zo heel bijzonder. Ook een paar hele mooie platen, hoor (Atmosphere, POS, Madvillian vind ik allemaal supertof)
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 4 november 2010, 10:19 uur
8
(ik vind de nieuwere Tangerine niet meer zo leuk en Paul Haslinger-solo kan me ook niet echt bekoren)
Nummertje 6 ken ik niet... moet ik eens opzoeken....
Rest=buitengewone klasse...
(ik vind de nieuwere Tangerine niet meer zo leuk en Paul Haslinger-solo kan me ook niet echt bekoren)
Nummertje 6 ken ik niet... moet ik eens opzoeken....
Rest=buitengewone klasse...
0
geplaatst: 6 november 2010, 07:58 uur
De jaren zeventig albums uit je Rock Top 10 spreken mij het meest aan.
7
7
0
geplaatst: 7 november 2010, 13:58 uur
1x5* en 5x4,5*. Coldplay en Eminem trekken het gemiddelde echter zwaar naar beneden:
7,5
7,5
0
Coys
geplaatst: 7 november 2010, 17:18 uur
7,8
Mooie lijst met eenmaal 5* en 4,5* en Modest Mouse staat d'r ook mooi bij.
Mooie lijst met eenmaal 5* en 4,5* en Modest Mouse staat d'r ook mooi bij.
0
geplaatst: 7 november 2010, 17:40 uur
Voor een groot gedeelte niet mijn kop thee, toch staan er wat goede platen tussen:
6,5
6,5
0
geplaatst: 7 november 2010, 17:49 uur
Voor een groot gedeelte niet jouw kop thee? Staan er wel wat goede platen tussen? 

0
geplaatst: 7 november 2010, 17:57 uur
Naar de nrs. 5, 7, 8 en 10 kan ik goed luisteren. Vooral () trekt het cijfer ver richting de 6.
Had je eerder niet The Cure met 'Disintegration' in je top 10 staan? Dan had je wel een 7 of 7,5 gehaald (mits er een Hip-Hoppertje uit was gegaan).
Had je eerder niet The Cure met 'Disintegration' in je top 10 staan? Dan had je wel een 7 of 7,5 gehaald (mits er een Hip-Hoppertje uit was gegaan).

0
geplaatst: 7 november 2010, 18:01 uur
Één 5* (Kid A), Één 4,5* (Vespertine), één 4* met kans op hoger (Five Leaves Left) en één die ik net gedownload heb en ongelooflijk mooi klinkt (Closer) zouden het gemiddelde erg hoog moeten brengen. Jammer dat The Sound (
) erin staat.
7,5
) erin staat. 7,5
0
geplaatst: 7 november 2010, 19:16 uur
7
Van alles wat. Goede platen, matige platen. Maar meer goede platen.
Van alles wat. Goede platen, matige platen. Maar meer goede platen.
0
geplaatst: 9 november 2010, 18:20 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Voornamelijk power en gothic...
Goed gespeeld, dus voldoende, muziek vind ik niks dus een lage voldoende.
6,5
waar zie jij gothic? en wat bedoel je met goed gespeeld Voornamelijk power en gothic...
Goed gespeeld, dus voldoende, muziek vind ik niks dus een lage voldoende.
6,5

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 10 november 2010, 11:02 uur
jasper1991 schreef:
(quote)
waar zie jij gothic? en wat bedoel je met goed gespeeld
Het spel van de muzikanten...
Ik zag Avantasia en Sonata Arctica en dat soort dingen staan...
Guess Who: 8!!!!
Egde of Sanity
(was ik helemaal vergeten) vet man!
0
geplaatst: 10 november 2010, 17:29 uur
aha, oke.
dat is beiden power metal, van sonata arctica kan ik me voorstellen dat je dat als gothic interpreteert maar het is het echt niet.
jou geef ik een 6
dat is beiden power metal, van sonata arctica kan ik me voorstellen dat je dat als gothic interpreteert maar het is het echt niet.
jou geef ik een 6
* denotes required fields.