MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!

zoeken in:
Alleen 5 en 10 ken ik niet en van De La Soul ken ik een aantal losse nummers.
Me,Myself and I is geniaal

8.6

Yann Samsa
7,275 jammer v/d laaste - verder een vermakelijke top 10

MindRuler
Wie een album van Anathema op 2 zet, kan geen slechte muzieksmaak hebben.
Van Joy Division heb ik enkel een verzamelaar. Leonard Cohen en Portishead zijn totaal mijn ding niet. Van de andere 6 doen slechts enkele namen een belletje rinkelen maar ken ik niets van. Vooral vanwege Anathema een dik verdiende 6.5

Ozric Spacefolk
Wow...
Van Maiden ben ik geen fan, maar Somewhere in Time is zo'n beetje de enige plaat van hen, die ik wel trek... Verder vind ik Depeche Mode 10 keer niks...
Paradise Lost en Evergrey zijn wel voldoende maar niet boeiend genoeg...

9

Volgens mij hou jij het spel een beetje op, Ozric, met zulke onbekende platen (op Camel na) in je top 10. Ik ken er geen enkele van. (niet dat je niet mee mag doen hoor!) Interessante top 10, ik moet er eens iets van proberen eigenlijk.

voltazy
voor prog liefhebbers heeft hij de nodige bekende platen in z'n top 10

Ozric Spacefolk
hahahah @ Arrie... Het is vnl spacerock en instrumentale progrock... Het wordt weer bijna zomer dus dan komt er weer wat meer rock en blues in...

Maar sorry voor het ophouden van het spel (overigens ken ik vaak een heleboel platen van de andere deelnemers niet)

6,1 van wat ik ken

Ik ken maar 3 platen uit jouw top 10 dus ik stem maar niet.
Ook iets te metal gericht voor mij

Van Jasper zijn top 10 ken ik helaas ook niet al te veel. Het is waarschijnlijk niet geheel mijn muziek, Snow Patrol vind ik zelfs bijzonder matig.

Ataloona heeft wel een voor mij schitterende top 10.

8,17

Ehm...

Alleen voor Marvin ,Miles.,Isaac en Otis een 6,5

De rest geef ik maar geen beoordeling

jasper1991 heeft inderdaad een erg interessant top 10 waarvan ik niks ken en van het meeste heb ik zelfs nog nooit gehoord. Snow Patrol past er ook helemaal niet tussen als ik het zo even kan zien.

R&P geef ik een 8,00194, het meeste ken ik wel of heb ik eens gehoord (en nog niet op gestemd), enkele platen ken ik niet.

EDIT: en toen kwam the viking er tussen Jouw top 10 geef ik een 7,134, hoewel ik wederom niet alles ken.

Sinds kort ken jij als het goed is EEN album. En ik denk dat jij over Automatic for the People heen gelezen hebt...

Jou wou ik een zesje geven maar omdat jij de moeite hebt genomen mijn nummer een te beluisteren(ik ken ook die van jou ) en je in eerste instantie daar niet heel negatief over was krijg jij een 6,1.

En Rhythm & Poetry zou ik ook mijn nummer 1 aanraden te luisteren. Het is echt poëzie met een ritme eronder, het zal je wel bevallen. Ik ben in een jolige bui of niet.

Ozric Spacefolk
6

8.0* vooral Atmosphere- WLGYL is geniaal ook mijn nummer 1.

6,8

5,5
Nummer een vind ik toch wel apart.

Van wat ik al eens gehoord heb( niet zo veel) een 7.0*.

P-DawG
9

Wel louter Hip-Hop maar dat is geen reden om het lager te beoordelen, het zijn tenslotte allemaal erg goede albums. Daarnaast ben je volgens mij nog heel heel erg jong dus dat zal wel veranderen met de tijd.

P-DawG schreef:
9

Wel louter Hip-Hop maar dat is geen reden om het lager te beoordelen, het zijn tenslotte allemaal erg goede albums. Daarnaast ben je volgens mij nog heel heel erg jong dus dat zal wel veranderen met de tijd.

Weet ik maar we hebben toch 4 dezelfde albums erin .

Rapperdeklepperdeklep.

Maar binnen dat genre toch wel het betere werk, vooruit 5,0.

P-DawG
jasper1991 schreef:
Rapperdeklepperdeklep.

Maar binnen dat genre toch wel het betere werk, vooruit 5,0.
Nee die van jou is lekker gevarieerd.

P-DawG
kobe bryant fan schreef:
(quote)

Weet ik maar we hebben toch 4 dezelfde albums erin .
True. Eigenlijk is die van mij ook niet eens zo gevarieerd in genres, maar ik ga er niet platen in stoppen puur omdat ik dan een afwisselende top 10 heb. Het gaat tenslotte om de tien beste albums.

P-DawG schreef:
(quote)
Nee die van jou is lekker gevarieerd.

1. Tu quoque, beter bekend als Jijbak. Beetje op niveau discussiëren a.u.b.?
2. Een top 10 is geen uitgebreider concept dan de beste 10 albums die er zijn.
3. Ik heb nooit gezegd dat KBF's top 10 eenzijdig is
4. Mijn top 10 is toch wel behoorlijk veelzijdig met Power Metal, Prog rock/metal, Nederpop en Indie

Oftewel

@ P-Dawg: zeker, hiphop is mijn lievelings stijl, en er staan nu 10 hiphop albums in maar een rock fan heeft meestal ook 10 rockalbums, mij maakt afwisseling in een top 10 niet uti als ik hem maar goed vind .

P-DawG
jasper1991 schreef:
(quote)

1. Tu quoque, beter bekend als Jijbak. Beetje op niveau discussiëren a.u.b.?
2. Een top 10 is geen uitgebreider concept dan de beste 10 albums die er zijn.
3. Ik heb nooit gezegd dat KBF's top 10 eenzijdig is
4. Mijn top 10 is toch wel behoorlijk veelzijdig met Power Metal, Prog rock/metal, Nederpop en Indie

Oftewel
Sorry, misverstand ik dacht dat je die van mij beoordeelde.

Moet wel zeggen dat ik 'Rapperdeklepperdeklep' een beetje denigrerend over vind komen, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.

Eeen dikke 9 voor je top 10 4 van de 10 zijn parels heeft er niets mee te maken dat ze in de mijne ook staan hoor en 2 heb ik er nog niet gehoord en de rest is zeker vermakelijk.

Een van de best mogelijke hiphop top 10's. 7 x 4*, 2 x 4,5* en 1 x 5*.

9

Die van P-DawG is ook goed, alleen jammer van Obba Supa

8,75

Gast
geplaatst: vandaag om 06:00 uur

geplaatst: vandaag om 06:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.