Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!
zoeken in:
0
geplaatst: 31 maart 2011, 13:30 uur
8.5 plus een kleine buiging.
Leuke dat je Franks Wild Years erin hebt staan, vind ik zelf ook een van zijn betere werken. (en een tikkie onderschat)
Leuke dat je Franks Wild Years erin hebt staan, vind ik zelf ook een van zijn betere werken. (en een tikkie onderschat)
0
geplaatst: 31 maart 2011, 13:39 uur
Wat ken ik eigenlijk weinig muziek zeg. Ik heb al geluk als ik twee albums uit iemands top 10 hier ken.
0
voltazy
geplaatst: 31 maart 2011, 15:26 uur
rock-rick schreef:
Wat ken ik eigenlijk weinig muziek zeg. Ik heb al geluk als ik twee albums uit iemands top 10 hier ken.
heb je nog wat te ontdekken

0
geplaatst: 1 april 2011, 09:55 uur
8..
Helaas die Dylan is voor mij een minnetje (niet over me heen vallen) en net iets te veel soul naar mijn smaak.. echter.. zeker een aantal dikke klassiekers, waar hele dikke plussen voor zijn!
Helaas die Dylan is voor mij een minnetje (niet over me heen vallen) en net iets te veel soul naar mijn smaak.. echter.. zeker een aantal dikke klassiekers, waar hele dikke plussen voor zijn!
0
geplaatst: 1 april 2011, 10:05 uur
Toch wel een van de beste lijstjes die ik tot nu toe hier ben tegen gekomen.
Dan is wel verrassend voor mij jouw keuze van het Talk Talk album(nr. 1).
Best ontoegankelijk album voor wat ze eerder gemaakt hebben.
Jeff Buckley, Bjork, Radiohead, Portishead(!) en Eels prima albums.
9
Dan is wel verrassend voor mij jouw keuze van het Talk Talk album(nr. 1).
Best ontoegankelijk album voor wat ze eerder gemaakt hebben.
Jeff Buckley, Bjork, Radiohead, Portishead(!) en Eels prima albums.
9
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 2 april 2011, 13:33 uur
3 x 4,5* (WLGY, Illmatic, CYNE)
2 x 4* (Dark Side, Mobb Deep)
1 x 3,5* (APOS, al zit het dicht tegen de 4* aan)
Van MF Doom ben ik geen fan - hoewel ik van de beats van Madlib wel degelijk kan genieten - en van POS nog minder. Over Kid A en Demon Days ben ik nog niet precies uit wat ik er nou van vind..
Al met al een uitstekende top 10 met eigenlijk 1 echte misser: Never Better. Een 8,5 van mijn kant. Wat een 8+ wordt wegens gebrek aan originaliteit. Hoewel diverse hiphop, is het toch vrij standaard.
2 x 4* (Dark Side, Mobb Deep)
1 x 3,5* (APOS, al zit het dicht tegen de 4* aan)
Van MF Doom ben ik geen fan - hoewel ik van de beats van Madlib wel degelijk kan genieten - en van POS nog minder. Over Kid A en Demon Days ben ik nog niet precies uit wat ik er nou van vind..
Al met al een uitstekende top 10 met eigenlijk 1 echte misser: Never Better. Een 8,5 van mijn kant. Wat een 8+ wordt wegens gebrek aan originaliteit. Hoewel diverse hiphop, is het toch vrij standaard.
* denotes required fields.