Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!
zoeken in:
0
geplaatst: 30 april 2011, 12:54 uur
9,5 voor de 2 albums die ik ken 
ik moet dringend eens een paar van beluisteren want sommige groepen hoor ik wel graag maar nog nooit een volledig album van beluisterd.

ik moet dringend eens een paar van beluisteren want sommige groepen hoor ik wel graag maar nog nooit een volledig album van beluisterd.
0
geplaatst: 7 mei 2011, 02:01 uur
7
Spinvis
met ook R.E.M. en wat power metal dat ik vaak wel aardig vind.
Spinvis
met ook R.E.M. en wat power metal dat ik vaak wel aardig vind.
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 16 mei 2011, 23:54 uur
Een zeven voor hoi123. De top10 van The Scientist staat vol met - voor mij - onbekende shizzel.
0
geplaatst: 16 mei 2011, 23:57 uur
7
Er staan aardige albums in, maar voor mij persoonlijk toch geen echte toppers. Behalve misschien die van Terry Callier, die moet ik echt nog eens luisteren, want I'm a Drifter is prachtig.
Wat vinden jullie van mijn vrouwelijke top 10?
Er staan aardige albums in, maar voor mij persoonlijk toch geen echte toppers. Behalve misschien die van Terry Callier, die moet ik echt nog eens luisteren, want I'm a Drifter is prachtig.
Wat vinden jullie van mijn vrouwelijke top 10?

0
geplaatst: 17 mei 2011, 00:01 uur
6,3 paar goeie, paar waar ik weinig mee kan, paar die ik niet ken... mijn vrouwelijke top10 zou 1 overeenkomende plaat (Blue) hebben en 1 artiest (Newsom uiteraard)
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 17 mei 2011, 00:30 uur
Bij mij zou Faces in the Rocks zeker wel te vinden zijn. Verder horen Karen Dalton, Alela Diane en Cat Power er sowieso bij. Joni vind ik vreselijk, van Dusty Springfield ken ik een aantal nummers dat ik echt prachtig vind. Voor Flack gaat min of meer hetzelfde op, maar in mindere mate.
En dat album van Callier moet je natuurlijk eens beluisteren. Helemaal in stijl van dat nummer.
En dat album van Callier moet je natuurlijk eens beluisteren. Helemaal in stijl van dat nummer.
0
geplaatst: 17 mei 2011, 00:47 uur
@The Scientist: ik moet zeggen dat ik de andere twee Newsom-albums nog steeds niet heb beluisterd. 
@Ulfat: Alela heeft het net niet gered, en Cat Power staat hoog op mijn lijstje van artiesten die ik nog eens wat beter moet gaan beluisteren.

@Ulfat: Alela heeft het net niet gered, en Cat Power staat hoog op mijn lijstje van artiesten die ik nog eens wat beter moet gaan beluisteren.

0
geplaatst: 17 mei 2011, 07:15 uur
Die vond ik eerst ook beter... maar Ys is zoveel persoonlijker en daardoor intenser.. op het moment dat je dat erin hoort wil je niet meer anders.
0
geplaatst: 30 mei 2011, 22:16 uur
Dit topic is helaas stilgevallen. Misschien dat de albums uit de top 10 van The Scientist wat te obscuur zijn (op een paar na)? 
Misschien iemand een cijfer voor de mijne? Kunnen we weer verder.

Misschien iemand een cijfer voor de mijne? Kunnen we weer verder.

0
geplaatst: 30 mei 2011, 23:18 uur
Alleen 2,6 en 10 zijn mij onbekend, al ken ik Andy al goed van Massive Attack, voor de rest wel een paar best of's (geen fan van) echter wel goede bands dus een 7,4.
0
geplaatst: 30 mei 2011, 23:59 uur
Arrie schreef:
Dit topic is helaas stilgevallen. Misschien dat de albums uit de top 10 van The Scientist wat te obscuur zijn (op een paar na)?

Mag ik nu niet meer meedoen?

Anders hiervoor een 8,9
alleen aftrekpunten voor Bowie en het feit dat je Ys niet beter vindt dat MEM

* denotes required fields.