MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!

zoeken in:
Laxus: 5 keer 5*, 4 keer 4,5* en eentje ken ik (nog) niet. Wel "jammer" dat je top 3 precies bestaat uit albums die ik "slechts" op 4,5* heb staan, met een andere volgorde had je hoger gescoord

8,5

Welke ken je dan niet graf.

Ken alleen Guns van jouw lijst dus geen cijfer aan mijn kant

Mijn top 10 wacht nog op een positief gemiddelde.

Ik was aan de beurt. Niet laxus. Stomme Micha.

Vooruit dan: een 7. Jay-Z, Spinvis en Aesop Rock zijn niet bepaald waardevolle toevoegingen, je top 10 was vroeger beter...

Ik ken de helft, en daarvan kom ik gemiddeld uit op 3,5*. Dat extrapoleer ik gewoon naar de rest --> 7

Wie o wie gaat itchy's top 10 een cijfer geven?

De volgende moet maar die van R&P doen. Want dit schiet niet op zo!

8

maar enkel gebaseerd op Dazzling Killmen, Bad Brains, Trumans Water en Bardo Pond.

10

Tranen in mijn ogen van de schoonheid.

8

Nils Frahm, Burial, Slint en GY!BE

9 mooi mooi, enkel Refused ken ik niet

Prima top top 10

8,5

7.25 zonde van The Beatles en Kate Bush

7,25 (Zowel Eels als Radiohead hebben veel betere muziek gemaakt vind ik, daarom valt mijn cijfer wat aan de lage kant uit. Je top 10 is namelijk verder prima.)

Slint, Arcade Fire, Nils Frahm, GY!BE, Burial

(Roots trouwens ook prima, EL-P meh)

8,8

Slint, Arcade Fire, Radiohead, Nick Drake, Bon Iver, Godspeed You! Black Emperor

Neutral Milk Hotel vind ik helemaal niks, hetzelfde geldt voor Sufjan Stevens. De andere 2 zijn gemiddeld. Ik kom uit op:

8,8

Rhythm & Poetry schreef:
7,25 (Zowel Eels als Radiohead hebben veel betere muziek gemaakt vind ik, daarom valt mijn cijfer wat aan de lage kant uit. Je top 10 is namelijk verder prima.)

Ok, sounds fair

Onwaar, Rop, wel degelijk het beste werk van E.

Verder vind ik Radiohead slapjes, dus daar minpunten, maar verder louter pluspunten, met gigapluspunt voor Palace Music en Songs: Ohia (en Neil Young, dan)

8

8!

Nick Drake, Pere Ubu, Bill Callahan, Sonic Youth... damn nice!

Yann Samsa
7

Gast
geplaatst: vandaag om 14:46 uur

geplaatst: vandaag om 14:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.