Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juli 2008, 10:15 uur
9,0 als ik alleen stem op basis van albums die ik ken. Wat in dit geval Elliott Smith is. Ik denk dat het werkelijke gemiddelde een stuk lager ligt. Rap / Hip-Hop is niet mijn ding.
0
geplaatst: 21 juli 2008, 17:40 uur
6,7. Van enkele platen heb ik het gevoel dat ze weliswaar vernieuwend waren in hun tijd, maar dat nu ze door niemand meer voor het plezier geluisterd worden. Doch de Stone Roses zijn weer wel een fraaie nummer een.
0
geplaatst: 21 juli 2008, 17:48 uur
9,0
O.b.v Pulp (5,0) en the Cure (4,0).
Perfect from now on zal morgen wel binnenkomen.
O.b.v Pulp (5,0) en the Cure (4,0).
Perfect from now on zal morgen wel binnenkomen.
0
geplaatst: 21 juli 2008, 17:52 uur
Omsk schreef:
Van enkele platen heb ik het gevoel dat ze weliswaar vernieuwend waren in hun tijd, maar dat nu ze door niemand meer voor het plezier geluisterd worden.
Van enkele platen heb ik het gevoel dat ze weliswaar vernieuwend waren in hun tijd, maar dat nu ze door niemand meer voor het plezier geluisterd worden.
Ik luister ze nog alle 10 met veel plezier hoor.....

OT 7.3
0
Jeremie
geplaatst: 2 augustus 2008, 23:42 uur
Ik ben wel fan van Itchy's muzikale smaak, een dikke 8,5.
0
geplaatst: 11 augustus 2008, 19:29 uur
8,1
Wel jammer van het zwarte schaap, de nummer 4 in je lijst
Wel jammer van het zwarte schaap, de nummer 4 in je lijst
0
geplaatst: 11 augustus 2008, 19:53 uur
Die staat ook al op mijn lijstje van groepen die ik nog wil beluisteren 

0
geplaatst: 15 augustus 2008, 13:07 uur
8
Opnieuw een 8, ja. Ik hou wel van die verschillende stijlen in één toplijstje. Je hebt Michael Jackson, Pink Floyd en Moby in een top10'tje. Dan heb je nog wat hardere rock (ACDC) en Amy Winehouse. Geweldig vind ik dat.
Opnieuw een 8, ja. Ik hou wel van die verschillende stijlen in één toplijstje. Je hebt Michael Jackson, Pink Floyd en Moby in een top10'tje. Dan heb je nog wat hardere rock (ACDC) en Amy Winehouse. Geweldig vind ik dat.

* denotes required fields.