MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out: Clips

zoeken in:
Stop maar met nomineren, want we gingen tot de 512, nu ga ik er een KO van maken. Wordt de eerste keer voor me, en heb aub wel een beetje geduld (niet heel lang hoor, dit weekend komt ie er sowieso). Ik heb namelijk ook weer school, dus ja...
Maargoed, ik zal er eens wat van maken.

musicfriek schreef:
Volgens mij kunnen we nu stoppen met toevoegen, we zijn al lang en breed over de 512 clips.

Leef je uit, Arrie

Wil je volgende keer eerst even tellen voordat je zulke uitspraken doet?
We zitten nog op 497, dus we hebben nog 15 clips nodig!

Ik heb geteld vanaf het bericht van Rhythm & Poetry (381), blijkbaar klopte dat dus niet..

M/A/R/R/S - Pump Up the Volume
Patty Griffin - Rain

Hmm, wacht eens... nu ik zelf tel, kom ik er inderdaad ook overheen, maar als ik de lijst in Random.org gooi, kom ik veel lager uit. (Want die zet er nummering voor)

Ik ga eens kijken wat ik verkeerd doe.

musicfriek schreef:
Ik heb geteld vanaf het bericht van Rhythm & Poetry (381), blijkbaar klopte dat dus niet..

M/A/R/R/S - Pump Up the Volume
Patty Griffin - Rain

Geef mij maar weer de schuld , stond er in dat bericht toevallig ook dat ik niet kan tellen.

Nee, nee, het is allemaal mijn schuld!
Ik ben gewoon zo dom, om die laatste update op pagina 4 over te nemen, en dan alle clips die daaronder staan op pagina 4 over te slaan.
Sorry voor de verwarring!

Stop maar, catdog.
Ach nu hebben we tenminste genoeg reserve-clips.

We hebben al genoeg ? Haha.. wist ik niet.

Heeft iemand al trouwens gekeken of er geen dubbele posts zijn ?
Volgens mij heb ik een dubbele George Michael gezien met "Outside" maar ik kan het mis hebben...

Als ik de KO wil posten, krijg ik deze melding:

Je bericht bevat een extreme lang word (of een lang onopgemaakte URL) die er voor zou zorgen dat de layout van de site verpest zou worden. Pas je bericht aan en probeer het opnieuw.

Ik weet alleen niet wat ik nou precies moet aanpassen om hem wel te kunnen posten...

Mmm, heb ik ook wel eens gehad maar weet niet meer hoe dat is opgelost...
Misschien kan je het beter even hier vragen.

Spatie zetten voor en na elke link die je plaatst.....

Of begin gewoon met de eerste 10, zoals ik doe in de Trance KO.

0-2

Die eerste is wel leuk gedaan, maar je geraakt het vlug beu.

1-2, jeugdsentiment (zag ik voor het eerst op Sky Channel als ik me niet vergis)

aslan (crew)
3-5

0-3

Duidelijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:43 uur

geplaatst: vandaag om 00:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.