Muziek / Muziekgames / Knock-Out: Clips
zoeken in:
0
geplaatst: 25 augustus 2008, 18:33 uur
0
geplaatst: 25 augustus 2008, 18:43 uur
Eerste vind ik freaky en bovendien spuuglelijk, tweede vind ik saai maar ook niet echt lelijk.
1-3
1-3
0
geplaatst: 25 augustus 2008, 19:02 uur
2-3
Vind ze allebei niet zo, maar ik vind sowieso dat gepraat door de muziek heen zo vervelend...
Vind ze allebei niet zo, maar ik vind sowieso dat gepraat door de muziek heen zo vervelend...
0
geplaatst: 25 augustus 2008, 19:05 uur
Arrie schreef:
Het gaat toch om de clip ansich....
Ik kijk ze met het geluid uit.......

0
geplaatst: 25 augustus 2008, 19:12 uur
Dat gepraat hoort bij de clip
En ik neem ook mee in mijn oordeel hoe goed de clip bij het liedje past enzo... Die clip van Moby wordt mijns inziens een stuk beter met het liedje erbij (en ik bedoel niet omdat het zo'n goed liedje is)
En ik neem ook mee in mijn oordeel hoe goed de clip bij het liedje past enzo... Die clip van Moby wordt mijns inziens een stuk beter met het liedje erbij (en ik bedoel niet omdat het zo'n goed liedje is)
0
geplaatst: 25 augustus 2008, 19:13 uur
thelion schreef:
(quote)

Gewoon met geluid kijken. Een clip als Around the World (Daft Punk) zou niet volledig tot zijn recht komen zonder de muziek.
0
geplaatst: 25 augustus 2008, 19:14 uur
thelion schreef:
(quote)

Als een clip niet goed ondersteunt wordt door muziek/geluid dan is dat m.i. toch jammer. We leven in 2008, de stomme film is al lang passé toch

0
geplaatst: 25 augustus 2008, 19:16 uur
Nou ik beoordeel ze op de beelden die ze op mijn netvles projecteren en tja in de meeste gevallen kan je de muziek er wel bij denken..... maar probeer mij zo veel mogelijk op de beelden te richten bij het beoordelen........ en het geluid blijft dus uit.
0
Legan
geplaatst: 25 augustus 2008, 19:19 uur
3-4 de 1e toont nog enige inspiratie/originaliteit; bij de 2e viel ik zowat in slaap (met en zonder geluid)
0
geplaatst: 25 augustus 2008, 19:20 uur
Bij een clip als Air - All I Need mis je dan zelfs volledig waar het om gaat... Bij sommige clips kan het nog wel, maar sommige clips zijn toch écht bedoeld om met geluid te bekijken, en sommigen komen dan veel beter tot hun recht, (waarbij het niet van belang is of je de muziek daadwerkelijk goed vindt) en ik vind dat het toch belangrijk is voor je stem.
0
geplaatst: 25 augustus 2008, 19:27 uur
4-5 2e nummer is stukken beter, maar 1e nummer is clip beter
0
geplaatst: 25 augustus 2008, 19:27 uur
dynamo d schreef:
4-4 2e nummer is stukken beter, maar 1e nummer is clip beter
4-4 2e nummer is stukken beter, maar 1e nummer is clip beter
te laat

0
Legan
geplaatst: 25 augustus 2008, 19:28 uur
Arrie schreef:
Bij een clip als Air - All I Need mis je dan zelfs volledig waar het om gaat... Bij sommige clips kan het nog wel, maar sommige clips zijn toch écht bedoeld om met geluid te bekijken, en sommigen komen dan veel beter tot hun recht, (waarbij het niet van belang is of je de muziek daadwerkelijk goed vindt) en ik vind dat het toch belangrijk is voor je stem.
Heb je wel gekeken waar thelion op heeft gestemd?Bij een clip als Air - All I Need mis je dan zelfs volledig waar het om gaat... Bij sommige clips kan het nog wel, maar sommige clips zijn toch écht bedoeld om met geluid te bekijken, en sommigen komen dan veel beter tot hun recht, (waarbij het niet van belang is of je de muziek daadwerkelijk goed vindt) en ik vind dat het toch belangrijk is voor je stem.
0
geplaatst: 25 augustus 2008, 19:30 uur
2-0 twee goede clips (ik stem nu tegen m'n eigen nominatie)
0
geplaatst: 25 augustus 2008, 19:31 uur
Ben er nog niet over uit wat er mooi/goed is aan de tweede clip.
3-0
3-0
* denotes required fields.