MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out: Clips

zoeken in:
0-4, prachtig, legendarisch

1-4

Vind dat clipje van Queen zelfs walgelijk.

aslan (crew)
2-4

Frozen_Devil schreef:
1-4

lekker fout noemen wij dat

Frozen_Devil schreef:

Nee Joh is juist Ge-Wel-Dig

3-4

camp vind ik leuk, maar om een of andere reden niet als het Queen is...

Alle twee de clips zijn niet mijn smaak

0-1

aslan (crew)
0-2

Sheplays
0-3

0-4, Tool lijkt wel een patent te hebben op briljante clips

1-2 lol die van Hamilton is zo saai en standaard als het maar kan zijn...

Lol die beelden die ik op die video zie vind ik mooier dan die van Killing Joke. 9 van de 10 clips die donker zijn (grijze achtergrond bijv.) vind ik niet mooi (er zijn uitzonderingen).

Sheplays
3-2

Die clip van Killing Joke is niet veel soeps maar dat uitgebeelde verhaaltje in de clip van Hamilton is er echt een van 13 in een dozijn.

0-1 (vind die clip van dead prez te cliché, voorbeelden die bandana's en het publiek, wel een goed nummer trouwens)

Sheplays
1-3

Cliché om 't cliché dan toch! Wel de muziek & tekst luisteren anders ontgaat de dubbele betekenis lijkt me.

Ik ken het nummer natuurlijk al, ik vind de clip gewoon niet geweldig. Ik hoef niet persé die rappers te zien in ietwat agressieve houdingen, dat doet me te weinig. Ik ken ook te veel van dit soort clips.

Moeilijk deze.

Dead Prez had ik gekozen. De clip is niet veel speciaal, maar het is vooral de sfeer die bij de muziek past. En die getekende weergaven zijn leuk gedaan.

2-3

3-3

Vind deze allebei weinig soeps, maar die van de Pumpkins doet me helemaal niks.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:02 uur

geplaatst: vandaag om 15:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.