Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #2
zoeken in:
0
max en joep
geplaatst: 4 april 2008, 15:07 uur
mijn goeie god.....
zijn er nu ECHT mensen ZO fokking zielig hier dat ze ineens een plus gaan uitdelen, omdat 'een andere houding heeft' ????
sorry, maar dan ben je echt ZO extreem zielig dat ik er geen woorden voor heb.....
zijn er nu ECHT mensen ZO fokking zielig hier dat ze ineens een plus gaan uitdelen, omdat 'een andere houding heeft' ????
sorry, maar dan ben je echt ZO extreem zielig dat ik er geen woorden voor heb.....
0
geplaatst: 4 april 2008, 15:19 uur
Volgens mij is de bedoeling dat je hier op de foto stemt, en niet op de artiest. Anders kunnen we beter geen foto plaatsen, maar gewoon een naam zodat ieder op Google kan beslissen over een plus of een min.
Dit betekent dus ook dat het volstrekt logisch is als iemand dezelfde artiest de ene foto een plus geeft, en de andere een min.
Dit betekent dus ook dat het volstrekt logisch is als iemand dezelfde artiest de ene foto een plus geeft, en de andere een min.
0
geplaatst: 4 april 2008, 15:20 uur
max en joep schreef:
mijn goeie god.....
mijn goeie god.....
Ik word hier ook niet goed van. Vanmiddag hebben we al een 'discussie' gehad. Meningen van anderen compleet in de zeik zetten, dat noem ik zielig. Groei alsjeblieft op.
0
geplaatst: 4 april 2008, 15:24 uur
Ik kom net binnen, ik zie een lekker wijf, ik geef een dikke plus, simple as that!
0
SelmaDuim
geplaatst: 4 april 2008, 15:35 uur
Volgens mij is het weer eens tijd om een man te posten. 
Helaas zijn alle mooie mannen die ik kan verzinnen al een keer aan de beurt geweest.

Helaas zijn alle mooie mannen die ik kan verzinnen al een keer aan de beurt geweest.
0
godlydevil7
geplaatst: 5 april 2008, 14:49 uur
Mij lijkt dit (hoe hij er hier op staat) best een engerd...
3-
3-
0
geplaatst: 5 april 2008, 19:44 uur
4- de mannen die hier gepost worden zijn ook gewoon altijd lelijk jemig
0
geplaatst: 6 april 2008, 00:52 uur
Iemand post een plaatje van een zanger/zangeres/band en er volgt een stemming.
+ = goedgekeurd
- = afgekeurd
Zodra een artiest 5 plusjes of 5 minnetjes heeft vergaard, mag de volgende foto geplaatst worden.
Belangrijk is wel dat je niet zelf mag stemmen!
+ = goedgekeurd
- = afgekeurd
Zodra een artiest 5 plusjes of 5 minnetjes heeft vergaard, mag de volgende foto geplaatst worden.
Belangrijk is wel dat je niet zelf mag stemmen!
0
geplaatst: 6 april 2008, 00:53 uur
1+,2-
Willem van Hanegem in zijn jonge jaren? (wat heeft Willem nou met muziek te maken?
)
Willem van Hanegem in zijn jonge jaren? (wat heeft Willem nou met muziek te maken?
)
0
geplaatst: 6 april 2008, 00:58 uur
Heb expres zijn naam er niet bij gezet, eens zien of jullie weten wie dit is.
Van Hanegem
Van Hanegem

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.