Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #2
zoeken in:
0
max en joep
geplaatst: 16 april 2008, 09:13 uur
hahahahaha
ik ga voor het eerst op een man stemmen en zo'n dude kan alleen maar een dikke plus krijgen!!
1+
ik ga voor het eerst op een man stemmen en zo'n dude kan alleen maar een dikke plus krijgen!!
1+
0
max en joep
geplaatst: 16 april 2008, 12:23 uur
val je niet op lang haar?
Jammer, je vriendje Charles manson/Max en Joep heeft ook lang haar en een vieze baard.
Erg jammer zelfs, want we hadden net zo'n klik samen Selma, toen met mijn Rebel Flag avatar bijv.
0
SelmaDuim
geplaatst: 16 april 2008, 12:33 uur
@max en joep: Hè jammer, dat je het nu al op lijkt te geven. Ik dacht dat je een beetje extra uitdaging wel aan zou kunnen. 

0
SelmaDuim
geplaatst: 16 april 2008, 15:07 uur
Gelukkig denkt mijn vriend, die in hetzelfde jaar geboren is als jij, daar anders over.

0
geplaatst: 16 april 2008, 16:20 uur
0
DonDijk
geplaatst: 16 april 2008, 16:25 uur
deze gosert heeft toch met Neil young getourd?samen met de m.g.'s?dan een plus he...+1
stelletje racisten..
stelletje racisten..
0
max en joep
geplaatst: 16 april 2008, 16:29 uur
Nee hoor, niks rascistisch.
Ik denk dat er maar weinig mensen op MuMe zijn die zoveel met en voor mensen van diverse komaf werken als ik.
Ik werk bij de Sociale Dienst in Rotterdam for Christs sake...hoe veel gekleurder wil je het nog....
Maar ik hou niet van al te correct zijn, da's zo humorloos.
Je denkt toch niet dat een Surinamer meteen boos zo worden om zo'n mopje?
Ik denk dat er maar weinig mensen op MuMe zijn die zoveel met en voor mensen van diverse komaf werken als ik.
Ik werk bij de Sociale Dienst in Rotterdam for Christs sake...hoe veel gekleurder wil je het nog....
Maar ik hou niet van al te correct zijn, da's zo humorloos.
Je denkt toch niet dat een Surinamer meteen boos zo worden om zo'n mopje?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.