Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #2
zoeken in:
0
DonDijk
geplaatst: 23 april 2008, 14:55 uur
dan..geef ik haar 4 plussen, ben ik nou écht de enige met smaak hier?
0
geplaatst: 23 april 2008, 15:00 uur
DonDijk schreef:
Nee, ik proef nog genoeg.
0
DonDijk
geplaatst: 23 april 2008, 15:06 uur
En toch snap ik echt niet dat zij op -5 staat terwijl jullie een wollen trui wel plussen.. 
Misschien zijn we hier in Veendam niet zo kritisch, omdat de vrouwen veel minder mooi zijn dan bij jullie..Ja, dat zal het zijn...

Misschien zijn we hier in Veendam niet zo kritisch, omdat de vrouwen veel minder mooi zijn dan bij jullie..Ja, dat zal het zijn...
0
geplaatst: 23 april 2008, 15:06 uur
in een wollen trui had ik wellicht een plus gegeven
maar nu ... -6
maar nu ... -6
0
geplaatst: 23 april 2008, 15:20 uur
DonDijk schreef:
En toch snap ik echt niet dat zij op -5 staat terwijl jullie een wollen trui wel plussen..

Dat moet het haast wel zijn, ik weet het anders ook niet.
0
geplaatst: 23 april 2008, 15:45 uur
DonDijk schreef:
klopt
dit soort types zit hier in het westen gewoon achter de kassa bij de super, met ongeveer evenveel kleding

0
DonDijk
geplaatst: 23 april 2008, 15:53 uur
dix schreef:
klopt
dit soort types zit hier in het westen gewoon achter de kassa bij de super, met ongeveer evenveel kleding
(quote)
klopt

bij ons zijn alleen maar boerinnen en vrouwen met haren onder de kin

0
geplaatst: 23 april 2008, 16:28 uur
haha
-9
Ik vond Janet 10 jaar geleden nog wel te doen, maar ze is nu een beetje over de datum.
-9
Ik vond Janet 10 jaar geleden nog wel te doen, maar ze is nu een beetje over de datum.

0
SelmaDuim
geplaatst: 23 april 2008, 23:14 uur
Tja, waarom heeft ie een muts op? 
Maarre...
Me like!
1+

Maarre...
Me like!

1+
0
geplaatst: 24 april 2008, 00:17 uur
0
geplaatst: 24 april 2008, 00:29 uur
0
voltazy
geplaatst: 24 april 2008, 07:26 uur
en waarom lijkt ie op een zwerver versie van xander de busonje?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.